Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg satser vel ikke alt før jeg har en ganske sterk relasjon med den personen jeg liker, men jeg synes det er bedre å "come clean" og si det som det er, enn å gå og leke katt og mus med personen. Bedre å ha elsket og mistet enn å ikke ha elsket i heletatt.

6032709[/snapback]

Hva er det egentlig du prøver å si? Jeg ser ingen sammenheng med den siste setningen. En har elsket like fullt, om en har bekjent det eller ikke.

 

Jeg mener fortsatt at å legge seg flat for jenta er tåpelig så lenge en har andre naturlige muligheter. Gå heller til handling, inviter henne med på noe. En finner fort ut om hun er interessert.

 

Men det betyr ikke at en skal gå rundt og skjule at en kanskje er interessert, tvert imot. Jeg vet ikke om jeg skal le eller bli kvalm av pingler som bare er ekstra snille og vennlige mot henne de liker og forsiktig henger etter henne med uskyldig prat og et påtatt smil, livredd for å si eller gjøre noe som kan minne om et framstøt.

 

(edit)

Og om en først skal si til ei jente at en er forelsket i henne, er et typisk "Jeg liker deg" med tilhørende nervøst og litt tryglende kroppspråk omtrent det verste jeg kan tenke meg, om da ikke jenta er en av få som synes det er utrolig søtt og faktisk tiltrekkes av usikre gutter. En må nok heller være Don Juan, romantisk og elegant.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått jobb hos rødekors og skal jobbe der i mårra. Ikke noe lyst :( Kan ikke det jeg skal snakke om, men skal legge meg nå og tidlig opp i mårra og øve. Håper jeg ikke driter meg ut. Skal stå på gata og ta kontakt med folk. Snakke med dem om hvor færlt de sultne barna i afrika har det og få dem til å gi måndlige bidrag.

 

Får håpe jeg ikke plutselig står der og har mista munn og mæle (hehe tøffe ord) :no:

Lenke til kommentar
Har fått jobb hos rødekors og skal jobbe der i mårra. Ikke noe lyst  :( Kan ikke det jeg skal snakke om, men skal legge meg nå og tidlig opp i mårra og øve. Håper jeg ikke driter meg ut. Skal stå på gata og ta kontakt med folk. Snakke med dem om hvor færlt de sultne barna i afrika har det og få dem til å gi måndlige bidrag.

 

Får håpe jeg ikke plutselig står der og har mista munn og mæle (hehe tøffe ord) :no:

6038323[/snapback]

 

ikke la deg sluke av den organisasjonen. De bare utnytter folk på bunnen av systemet. og sløser vekk administrasjons-milioner.

Lenke til kommentar

Damn. Vi skal visst pusse opp huset.

Og det ser ut som det blir lite tid foran pcen i dagene fremover.

Huff. Jeg har ikke lyst til å pusse opp, selv om det blir finere, men det er slitsomt, og jeg elsker forumet, cs, og pcen i seg selv.

 

Men, jeg må vel snart gi slipp. Skal begynne allerede til helga. <3

Lenke til kommentar

Mamma whiner om at jeg legger meg for sent, jeg vil legge meg nå men bør være oppe til 1 for å ikke bli så trøtt. Hun skjønner bare ikke at jeg blir mer opplagt av 6 timers søvn enn 8. I morgen har hun sagt hun skal kutte internetten også :/

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Hva er det egentlig du prøver å si? Jeg ser ingen sammenheng med den siste setningen. En har elsket like fullt, om en har bekjent det eller ikke.

 

Jeg mener fortsatt at å legge seg flat for jenta er tåpelig så lenge en har andre naturlige muligheter. Gå heller til handling, inviter henne med på noe. En finner fort ut om hun er interessert.

 

Men det betyr ikke at en skal gå rundt og skjule at en kanskje er interessert, tvert imot. Jeg vet ikke om jeg skal le eller bli kvalm av pingler som bare er ekstra snille og vennlige mot henne de liker og forsiktig henger etter henne med uskyldig prat og et påtatt smil, livredd for å si eller gjøre noe som kan minne om et framstøt.

 

(edit)

Og om en først skal si til ei jente at en er forelsket i henne, er et typisk "Jeg liker deg" med tilhørende nervøst og litt tryglende kroppspråk omtrent det verste jeg kan tenke meg, om da ikke jenta er en av få som synes det er utrolig søtt og faktisk tiltrekkes av usikre gutter. En må nok heller være Don Juan, romantisk og elegant.

6035289[/snapback]

 

Det jeg mener er at det er bedre å være ærlig og si at man faktisk liker personen, så har man faktisk sjangs på at det kan bli noe mer, enn å bare gå og skjule det og aldri få vite om det kunne ha blitt noe mer.

 

Har aldri sagt at de må si det på en stotrende og nervøs måte. For meg har det funket best med et slags vennskap først, flørting, og så bare kjøre på. Folk flørter for lite!

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Det jeg mener er at det er bedre å være ærlig og si at man faktisk liker personen, så har man faktisk sjangs på at det kan bli noe mer, enn å bare gå og skjule det og aldri få vite om det kunne ha blitt noe mer.

 

Har aldri sagt at de må si det på en stotrende og nervøs måte. For meg har det funket best med et slags vennskap først, flørting, og så bare kjøre på. Folk flørter for lite!

6039206[/snapback]

 

Har samme problemet, jeg og kjæresten slo opp etter 2 år, hun fikk følelser for en annen. Så etter et par dager med skuffelse og sutring, så fant jeg ut at, "Nei faan, jeg er bedre en dette" Så derfor lot jeg det gå, traff ei jeg har kjent lenge, men ikke ha no mye kontakt med. Noen uker senere vil hun som slo opp med meg ha meg tilbake, å fatter ikke hvorfor hun gjorde det slutt med meg. Så fort hun så at jeg ikke lenger bøyde meg for å kysse føtta hennes gikk hu helt amokk. Eneste problemet var at jeg rakk å ha "sex" med hu andre, om man kan kalle det det.

 

Jeg trakk meg etter 10sek, fordi det ikke føltes rett. Nå er jeg bare forvirra og forbanna og veit ikke hva jeg vil.

 

Jeg har brytt kontakten med hun jeg hadde "sex" med, å vil gjerne ha tilbake eks kjæresten min.

 

EDIT: Jeg laget en film til henne for lenge siden, der jeg holder en tale til henne. Hun ville levere tilbake alt hun hatte fått av meg. Men når jeg sa at hun skulle ta med filmen også, så ville hun ikke levere tilbake noe.

 

Hun kommer til meg idag, mens jeg er på jobb. Så nerd som jeg er har jeg laget en makro på dataen hjemme, så når hu setter seg på datan så vil favoritt låta hennes bli spillt imens et brev til henne blir skrevet. Håper hun liker det :love:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Så søtt :) Man må vel være laget av stein for ikke å smelte av noe slikt.

 

Spørsmålet er vel om hun er verdt å ta tilbake. Du bør ikke legge deg langflat for henne, da tror hun at hun kan herse med deg så mye hun vil.

6039445[/snapback]

 

Ja, hun er verdt det. Men jeg legger meg ikke langflat for henne, hun kan ikke gjøre som hun vil å tro at jeg godtar det, det veit hu meget godt.

 

Men jeg er snill med henne, jeg skal ta henne med ut på middag i helga.

 

Tingen er at jeg bor alene, har gjort det i snart 4 år, å det er ganske tamt for en 18 åring å bo alene så lenge. Derfor trenger jeg ei som kan være litt sammen med meg, ei som ikke sitter i 3 timer å jabber om festing og historien om bestevennina som hadde sex på fest. Alle gutter veit hvor kjedelig det er.

Lenke til kommentar
Det jeg mener er at det er bedre å være ærlig og si at man faktisk liker personen, så har man faktisk sjangs på at det kan bli noe mer, enn å bare gå og skjule det og aldri få vite om det kunne ha blitt noe mer.

I de fleste situasjoner vil det å være "ærlig" og si at en "liker" jenta heller redusere sjansen. Det er neppe hverken dypt, spennende eller romantisk, men kan ofte framstå svakt, avhengig av hvordan det gjøres. Som sagt, for menn/gutter finnes det bedre måter å avansere på. Hva med å kysse henne? Det er lett nok å finne ut om hun er klar for det.

 

Har aldri sagt at de må si det på en stotrende og nervøs måte. For meg har det funket best med et slags vennskap først, flørting, og så bare kjøre på. Folk flørter for lite!

6039206[/snapback]

Absolutt. Altfor mange tør ikke, gidder ikke eller har ikke peiling på hvordan.

Lenke til kommentar

Livet mitt har gått i nedoverbakke siden jul. Flere av vennene mine har funnet seg andre venner, sitter for det meste alene hjemme med pcen. Jenter ser ikke ut til å like meg noe særlig, og karakterene sitter fast på 44-46 poeng :(.

 

 

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her heller, men å få det ut er vel greit.

 

Alt begynte i siste halvår i tiende, vennene jeg spillte fotball med hver dag begynte å misslike meg av forskjellige grunner. Nå går jeg alene til og fra skolen hver dag. Sitter alene hjemme vær dag. Lekser og skole har jeg nesten gitt opp. Kommer ikke inn på Nordstrand, manglerud neste. :thumbdown: Eneste vennen jeg har er ingen ekte venn, jeg går til han noen ganger men ikke faen om han skal regnes som noen venn. Et "hei" fra noen på skolen hører jeg aldri, eneste stedet jeg hører det er i Warcraft clanen min (PATETISK) Klasssen min gir langt faen i om jeg er der eller ikke, ettersom ingen liker meg eller ønsker å snakke med meg. Jente problemer har jeg altid hatt, enten fordi jeg er ganske så stygg, skikkelig nerde ansikt! Og om jeg først snakker med noen av de, så blir det bare tull. musikken er det eneste jeg har som får meg til å tenke på noe annet. Da går det i melankolsk rock.

 

Kom hjem i går fra en fotball leir i Spania sammen med et jentelag som er to år yngere, 15-16 er vi og de var 13-14. Som forventet går jeg og jenter dårlig sammen, de snakker kanskje litt til meg men forsvinner liker fort som de kom. Altid fått hørt at jeg er negativ og det er jeg vel. Noe som gjør "oppførselen" min enda værre å handskes med. Alt jeg vil nå er å komme over 8 uker med ensomhet og møte nye mennesker på vidergående ( I hvertfall så håper jeg det). Akkurat nå suger livet.

 

(må unskylde alle stavefeilene osv)(Skal se om jeg får rettet det opp)

Lenke til kommentar
Kanskje du burde ta turen ut istedet for etmiddagen foran datan med Warcraft ? Bare en tanke!

 

6041997[/snapback]

 

Akkurat det kan være et jævlig tiltak.. Gå på kafé. Javel. Hvis en ikke er vant til slikt, så går en ned, setter seg ved et bord, bestiller noe og sitter der for seg selv. Hvis noen ser ens vei er det kun fordi en antakeligvis ser bortkommen ut. Tenker hvertfall lett sånn. Mener ikke at jeg tenker sånn, men kanskje andre. Jeg har vel tilbøyelighet til å tenke sånn i visse situasjoner. Hvem har ikke?

Ingen kommer bort, en går såvisst ikke bort til andre. Hva har en oppnådd? Bortkastet tid, mer depping, kunne likegodt vært hjemme.

 

Gå en tur. Javel. Du rusler rundt et vann, møter folk, ser kjærestepar (blir deppet), nyter været, lar tankene vandre (blir deppet), kommer hjem. Nokså bortkastet tid. Kunne likegodt spilt data.

 

Spille data. Javel. Overfladisk lykke, er kanskje "uber" og blir sett opp til i WoW/AO/whatever. Dette resulterer i depping. Jævla dumme meg, hva faen er dette for et liv? Sitte her foran PCen som en idiot når jeg kunne vært ute blant folk, men... vent litt.. åja... Jaja.

Lenke til kommentar
....

6041918[/snapback]

 

Selvføgelig, når du går rundt og tenker "alle hater meg", så gjør de det. Hvis folk bare begynner og kutte deg ut uten grunn så er de heller ikke sikkelige venner. Neste gang du treffer noen, si til deg selv. " Denne kisen liker meg, vi kommer til og bli gode venner."

Lenke til kommentar
....

6041918[/snapback]

 

Selvføgelig, når du går rundt og tenker "alle hater meg", så gjør de det. Hvis folk bare begynner og kutte deg ut uten grunn så er de heller ikke sikkelige venner. Neste gang du treffer noen, si til deg selv. " Denne kisen liker meg, vi kommer til og bli gode venner."

6042208[/snapback]

 

Ja det er helt sikkert riktig det du sier, men da kommer et annet problem opp. Jeg er meget sarkastiskt og kan virke meget negativ, noe som ikke drar venner har jeg erfart. En annen ting er at jeg ofte føler at jeg vil være helt alene, uten noen andre. mens andre ganger vil jeg helst ha så mange som mulig rundt meg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...