Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter to meter fra eks'en min som jeg ønsket død og fordervelse over for ikke lenge siden (mer eller mindre). Jeg har matteeksamen om 2 dager. What to do...

6023794[/snapback]

 

wh1te, jeg har 2mx privatist eksamen på onsdag kl9.00.

 

Det er nesten så jeg griner....nei, vent, jeg grein faktisk idag?

 

Det er helt ille, når lærern forklarte alt på tavla, så var jeg helt med, alt virket logisk, alt var i harmoni, "perfect". Satt idag og løste eksamensoppgaver fra 2005 og jeg klarte ikke å gjøre dem uten å se på løsningen og finne ut fremgangsmåten.

 

Hva skal jeg da gjøre når jeg sitter der alene? uten hjelp? eneste hjelp er hodet mitt, kalkulator og formelsamlinga. Jeg takler dette ikke. Jeg klarer faen ikke mer. jeg MÅ bestå 2mx for å komme inn på nith nå. Jeg har ikke det valget å ta det om igjen, det MÅ skje iår.....nå.....til onsdag. Failing is not an option.

 

Det værste er at ifølge lærern så må man regne RIKTIG halvparten av oppgavene for å få en 2er (det er minstemålet mitt....egentlig, det ene målet mitt nå). det var visst 17 av 60 poeng må jeg få på den eksamen for å få en 2er....når hver letteste oppgave er 2 poeng. Det er ca 9 riktige oppgaver det, og det er LETT å føkke opp noe. Glemmer jeg det eneste steget i derivasjonen, så er jeg kjørt.

 

Helvete :cry:

Lenke til kommentar
Glemmer jeg det eneste steget i derivasjonen, så er jeg kjørt.

 

Helvete :cry:

 

 

 

Det står alle derivasjons reglene i formelsamlinga. Integrasjon er værre.

6024276[/snapback]

 

værste er at det ringer ikke en eneste bjelle i hodet mitt når du sier "integrasjon"...

 

*/me tar toget til oslo får å bli drept elns*

 

Edit: det er vel ikke -> "sånt kult tegn" (2x-3)dx ting?

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Glemmer jeg det eneste steget i derivasjonen, så er jeg kjørt.

 

Helvete :cry:

 

 

 

Det står alle derivasjons reglene i formelsamlinga. Integrasjon er værre.

6024276[/snapback]

 

værste er at det ringer ikke en eneste bjelle i hodet mitt når du sier "integrasjon"...

 

*/me tar toget til oslo får å bli drept elns*

 

Edit: det er vel ikke -> "sånt kult tegn" (2x-3)dx ting?

6024283[/snapback]

 

 

Det er det kanskje. jeg tar 2 og 3mx samtidig. integrasjon er det motsatte av derivasjon. du tar svaret du får etter et derivasjons-stykke, bruker noen regler og sitter igjen med det du begynte med før du deriverte... hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Skriv ned løsningsforslagene til noen av oppgavene du sliter mest med i formelboka. Den har vel noen blanke notatsider? Såvidt jeg vet ser de ikke på det som juks.

6024308[/snapback]

 

de gjør ikke det, ja. Det høres lurt ut^^ Da tror jeg gjør det imorgen. Jeg har heldighvis siste 3timer på kurset imorgen, så jeg får spørre lærern om ting og notere noe av løsningsforslagene.

 

Det er det kanskje. jeg tar 2 og 3mx samtidig. integrasjon er det motsatte av derivasjon. du tar svaret du får etter et derivasjons-stykke, bruker noen regler og sitter igjen med det du begynte med før du deriverte... hvis du skjønner.

6024334[/snapback]

 

yupp, ringer en bjelle nå.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Skriv ned løsningsforslagene til noen av oppgavene du sliter mest med i formelboka. Den har vel noen blanke notatsider? Såvidt jeg vet ser de ikke på det som juks.

6024308[/snapback]

 

Du kan ikke skrive noenting i den på skolen min i værtfall, men vi får et ark å skrive notater på..

Lenke til kommentar
Skriv ned løsningsforslagene til noen av oppgavene du sliter mest med i formelboka. Den har vel noen blanke notatsider? Såvidt jeg vet ser de ikke på det som juks.

6024308[/snapback]

 

Du kan ikke skrive noenting i den på skolen min i værtfall, men vi får et ark å skrive notater på..

6024340[/snapback]

 

Jeg husker jeg spurte lærern om det, og han sa at jeg kunne skrive løsningsforslaget / fremgangsmåten i de tomme sidene i formelsamlinga.

 

Edit: men helvete. Jeg har hatt max angst anfall hele dagen. Driiitsvimmel, svak i hele kroppen, puls i været, hjertet banker noe jævlig. Føler jeg brenner ut snart :|

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Crap, Ustedalen. Rent og skjært crap.

 

Vel, ikke vær naiv. Innse det, hun liker deg ikke. Sorry man..

 

Det du derimot nå kan gjøre, er å gå mot noe bedre. Du klarer absolutt noe bedre enn ei jente som det der. Jeg lover deg, gresset er alltid grønnere på den andre siden.

 

Tenk positivt på ting, selv om det ikke er lett (stol på meg, jeg har vært lengre nede enn de fleste). Ting ordner seg til slutt, uansett.

 

Kameratslig hilsen,

Marley :)

Lenke til kommentar

Ustedalen: Hadde det der vært meg så hadde jeg vel kutta kontakten helt. Det finnes et par gode grunner for hvorfor akkurat jeg ville gjort det, som ikke nødvendigvis vil være like aktuelle grunner for andre, men uannsett du fortjener noe bedre enn det der og hun fortjener ikke noe så bra som deg. Så det du gjør er null kontakt og se minst mulig til henne så glemmer du henne tilslutt spesielt hvis du "går videre" og setter igang med andre. Høres ganske teit ut, men med litt selvdisiplin så funker det fett.

Lenke til kommentar

æsj, dårlig dag i dag :(

skolen går til hælvete.. fikk 2til1 i karakter i kommunikasjon og har ikke forberedet meg noe særlig i det faget til eksamen...

er slik at vi har 50% kjangse og bli trukket opp i elektronikk og 25 i kommunikasjon og 25 i datasystemer...

med andre ord, 50 50 for at jeg består elns :(

bah, håper dette går bra eller kommer det til å bli værste sommerferie ever

Lenke til kommentar

Seriøst Ustedalen! Du er glupere enn å la en slik jente få ødelegge så mye for deg. Glem henne og gå videre. Du kan ikke la hele livet ditt gå i dass for en jente som behandler deg på den måten. Vi vet alle at du fortjener mye bedre enn som så.

 

Om hun har issues eller ka søren så er ikke det en god nok unnskyldning til å holde på slik i en såpass lang periode. Virker som hun bare leker med deg eller rett og slett er utrolig feig.

 

(litt harsh, but eyh) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...