Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Da vil det kanskje hjelpe med en liten jogge eller gåtur istedet for snop. Så får du følelsen av at du får tatt tak i det problemet også. Jeg syntes i vhert fall at det er lettere å sette i gang med lekser etter en litt trening. Det er veldig oppfriskende og gjør deg i godt humør :)

6013954[/snapback]

det er vist nok bevist av forskere osv også at det hjelper med litt trening før man skal til med skolearbeid o.l.

men dem finne ut de rareste ting så man vet jo aldri :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Egentlig tror jeg snopet er årsaken til alle "problemene". For å si det slik, jeg er slik at normale folk kan stille seg bak meg og ikke synes. Jeg tror det er det som gir meg negative tanker..

 

Og angående matten, ja, jeg klarer det sikkert hvis jeg går inn for det, men finner ikke motivasjonen, og aner ikke hvor jeg skal lete heller..

6013436[/snapback]

 

Kan faktsik være, hvis du får i deg for mye sukker og for lite vitaminer sliter du med og kosentrere deg.

Frukt :w00t:

Lenke til kommentar
Edit: Mitt mål er bare å finne "henne", leve samme med "henne" og gjøre "henne" lykkelig. "Hun" vil samtidig gjøre meg lykkelig.

6012039[/snapback]

Da har vi to samme mening. :love:

 

Cre8ive: Jeg også har fått trusler her på forumet, det bare preller av meg.

Alt som blir sagt på dette forumet, av det som er personhets, er bare til å ignorere.

Rapporter dem, blokk dem, ikke bry deg om dem.

 

Selvsagt ble jeg skremt når jeg fikk truselen, noen som sikkert husker den krangelen i, var det SO4?, da Impetus90 fikk mye refs for å ha stjålet et nettverkskort. Da han fikk Cannibal til å trur noen her på forumet, deriblant meg.

6012243[/snapback]

Hahahahah
Lenke til kommentar
det er vist nok bevist av forskere osv også at det hjelper med litt trening før man skal til med skolearbeid o.l.

men dem finne ut de rareste ting så man vet jo aldri  :hmm:

6014212[/snapback]

Joda, det burde stemme det. Når man trener begynner hjernen å produsere mer endorfiner. Mener at det er hormoner. Uansett, de gjør at du blir i bedre humør og føler deg bedre.

 

:)

Lenke til kommentar

Crap. Føler meg virkelig elendig.

 

Føler meg helt alene i verden. Vet ikke hvor jeg har andre mennesker. Jeg skulle gitt så mye for å være en annen person.

 

Har en helflaske vodka liggende, og har lyst på den. Men jeg vil ikke ned den veien igjen. Jeg har vært der før, og det er ikke noe hyggelig sted...

 

Føler meg alene, uelsket og ensom.

Lenke til kommentar
Crap. Føler meg virkelig elendig.

 

Føler meg helt alene i verden. Vet ikke hvor jeg har andre mennesker. Jeg skulle gitt så mye for å være en annen person.

 

Har en helflaske vodka liggende, og har lyst på den. Men jeg vil ikke ned den veien igjen. Jeg har vært der før, og det er ikke noe hyggelig sted...

 

Føler meg alene, uelsket og ensom.

6019665[/snapback]

 

second that. Jeg har halv flaske whiskey though :|

Lenke til kommentar
Crap. Føler meg virkelig elendig.

 

Føler meg helt alene i verden. Vet ikke hvor jeg har andre mennesker. Jeg skulle gitt så mye for å være en annen person.

 

Har en helflaske vodka liggende, og har lyst på den. Men jeg vil ikke ned den veien igjen. Jeg har vært der før, og det er ikke noe hyggelig sted...

 

Føler meg alene, uelsket og ensom.

6019665[/snapback]

Da er vi to.

 

Se på den lyse siden, gjør noe med det. :)

Lenke til kommentar
Crap. Føler meg virkelig elendig.

 

Føler meg helt alene i verden. Vet ikke hvor jeg har andre mennesker. Jeg skulle gitt så mye for å være en annen person.

 

Har en helflaske vodka liggende, og har lyst på den. Men jeg vil ikke ned den veien igjen. Jeg har vært der før, og det er ikke noe hyggelig sted...

 

Føler meg alene, uelsket og ensom.

6019665[/snapback]

Da er vi to.

 

Se på den lyse siden, gjør noe med det. :)

6023014[/snapback]

 

Jeg skal prøve å gjøre noe med det iallefall... Prøve å ordne opp med eksen min..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sitter to meter fra eks'en min som jeg ønsket død og fordervelse over for ikke lenge siden (mer eller mindre). Jeg har matteeksamen om 2 dager. What to do...

Lenke til kommentar
Jeg sitter to meter fra eks'en min som jeg ønsket død og fordervelse over for ikke lenge siden (mer eller mindre). Jeg har matteeksamen om 2 dager. What to do...

6023794[/snapback]

Er det sex med eksen fremfor matte vi vurderer her?

6024004[/snapback]

Tror nok neppe wh1te prioriterer det, bolla.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...