Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å være ærlig så har jeg tenkt på selvmord noen ganger.

Vet ikke hva som gjør livet verdt å leve.

Hva er egentlig meningen med livet?

6012026[/snapback]

Det finnes strengt tatt ingen mening med livet. Det skal bare nytes og leves. Det som gjøre det verdt å leve er gode ting, opplevelser, personer osv.

 

Min mening iallfall.

 

Edit: Mitt mål er bare å finne "henne", leve samme med "henne" og gjøre "henne" lykkelig. "Hun" vil samtidig gjøre meg lykkelig.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Jeg har mye å deppe for.

Drapstrusler fra visse personer fra HW på hjemmesiden min. Måtte slette dem.

Uvenn med bestevenninna mi, osv.

6012049[/snapback]

Du kan heller deppe over at du tar åpenbart ironiske kommentarer som er på forumet for alvorlig. :shrug:

 

EDIT: Som Skogli skriver. Ikke noe særlig å bry seg om. Er sjeldent noe alvorlig i dem.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Edit: Mitt mål er bare å finne "henne", leve samme med "henne" og gjøre "henne" lykkelig. "Hun" vil samtidig gjøre meg lykkelig.

6012039[/snapback]

Da har vi to samme mening. :love:

 

Cre8ive: Jeg også har fått trusler her på forumet, det bare preller av meg.

Alt som blir sagt på dette forumet, av det som er personhets, er bare til å ignorere.

Rapporter dem, blokk dem, ikke bry deg om dem.

 

Selvsagt ble jeg skremt når jeg fikk truselen, noen som sikkert husker den krangelen i, var det SO4?, da Impetus90 fikk mye refs for å ha stjålet et nettverkskort. Da han fikk Cannibal til å trur noen her på forumet, deriblant meg.

Lenke til kommentar
For å være ærlig så har jeg tenkt på selvmord noen ganger.

Vet ikke hva som gjør livet verdt å leve.

Hva er egentlig meningen med livet?

6012026[/snapback]

 

Hva har skjedd? Hvorfor tenker du slik?

 

Ingenting gjør det verdt å ta selvmord! Lev ut livet, du vil alltid få en flott tid :)

6012235[/snapback]

 

 

Ene grunnen er at min aller beste venn hengte seg i fjor høst.

Det er til noen tider at det er for hardt å tenke på så jeg enten får ut aggresjonen ved å sitte alene nede ved sjøen, av og til kan det bli hardt å tenke på det så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
For å være ærlig så har jeg tenkt på selvmord noen ganger.

Vet ikke hva som gjør livet verdt å leve.

Hva er egentlig meningen med livet?

6012026[/snapback]

 

Hva har skjedd? Hvorfor tenker du slik?

 

Ingenting gjør det verdt å ta selvmord! Lev ut livet, du vil alltid få en flott tid :)

6012235[/snapback]

 

 

Ene grunnen er at min aller beste venn hengte seg i fjor høst.

Det er til noen tider at det er for hardt å tenke på så jeg enten får ut aggresjonen ved å sitte alene nede ved sjøen, av og til kan det bli hardt å tenke på det så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

6012296[/snapback]

 

Jeg skjønner hvordan du har det. Vet du grunnen til vennen din hengte seg? Det er jo helt forferdelig.

På meg så høres det ut som du burde snakke med en psykolog. Aldri tenk på å ta dit eget liv. Det er det verste du gjør. Du har hele livet foran deg!

Lenke til kommentar
Edit: Mitt mål er bare å finne "henne", leve samme med "henne" og gjøre "henne" lykkelig. "Hun" vil samtidig gjøre meg lykkelig.

6012039[/snapback]

Da har vi to samme mening. :love:

 

Cre8ive: Jeg også har fått trusler her på forumet, det bare preller av meg.

Alt som blir sagt på dette forumet, av det som er personhets, er bare til å ignorere.

Rapporter dem, blokk dem, ikke bry deg om dem.

 

Selvsagt ble jeg skremt når jeg fikk truselen, noen som sikkert husker den krangelen i, var det SO4?, da Impetus90 fikk mye refs for å ha stjålet et nettverkskort. Da han fikk Cannibal til å trur noen her på forumet, deriblant meg.

6012243[/snapback]

 

Jeg fikk Cannibal til å true deg? Ikke akuratt men

Lenke til kommentar
For å være ærlig så har jeg tenkt på selvmord noen ganger.

Vet ikke hva som gjør livet verdt å leve.

Hva er egentlig meningen med livet?

6012026[/snapback]

 

Hva har skjedd? Hvorfor tenker du slik?

 

Ingenting gjør det verdt å ta selvmord! Lev ut livet, du vil alltid få en flott tid :)

6012235[/snapback]

 

 

Ene grunnen er at min aller beste venn hengte seg i fjor høst.

Det er til noen tider at det er for hardt å tenke på så jeg enten får ut aggresjonen ved å sitte alene nede ved sjøen, av og til kan det bli hardt å tenke på det så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

6012296[/snapback]

 

Jeg skjønner hvordan du har det. Vet du grunnen til vennen din hengte seg? Det er jo helt forferdelig.

På meg så høres det ut som du burde snakke med en psykolog. Aldri tenk på å ta dit eget liv. Det er det verste du gjør. Du har hele livet foran deg!

6012379[/snapback]

 

grunnen hans var egentlig at han ikke skjønte meningen med livet, dette var da jeg var i Polen på klassetur i 10ende klasse. Så jeg hadde ikke annledningen til å være der hjemme. Etter jeg fikk høre dette, ønsket jeg at jeg var hjemme.

Når vi tok båten fra gdansk til (ystad?) var det mange som følte å hoppe fra båten så alle ble overvåket. Det var like før en av mine andre venner hoppet uti, men heldigvis var det en som greide å stoppe han

Lenke til kommentar

Wh00t:

ikke engang tenk på å ta selvmord når du selv vet hvor ille det er å miste noen nær,

det kan være vanskelig og jeg anbefaler deg å snakke med noen om det.

det kan være vanskelig å snakke om problemene, men tro meg, det er værre å stenge dem inne i noen år

 

jeg hadde mye problemer for en del år siden med mobbing og foreldra skilte seg osv

dette sliter jeg med enda, vet ikke hvordan det ville hvert om jeg snakka med noen om det da men jeg har gått helt til nå å stengt det inne i meg selv...

noe jeg merker nå var veldig dumt gjort av meg

 

EDIT:

et sitat fra mama said til metallica som jeg syntes passer her

Son, your life's an open book, don't close it beforeit's done

Endret av Firesky
Lenke til kommentar

Egentlig tror jeg snopet er årsaken til alle "problemene". For å si det slik, jeg er slik at normale folk kan stille seg bak meg og ikke synes. Jeg tror det er det som gir meg negative tanker..

 

Og angående matten, ja, jeg klarer det sikkert hvis jeg går inn for det, men finner ikke motivasjonen, og aner ikke hvor jeg skal lete heller..

Lenke til kommentar

Da vil det kanskje hjelpe med en liten jogge eller gåtur istedet for snop. Så får du følelsen av at du får tatt tak i det problemet også. Jeg syntes i vhert fall at det er lettere å sette i gang med lekser etter en litt trening. Det er veldig oppfriskende og gjør deg i godt humør :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...