Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta kontakt med helsesøster. (Hun kan hjelpe deg med å få kontakt med psykolog.)

 

Uansett hva du gjør, snakk med noen med det.

5993270[/snapback]

jeg ble henvist til psykolog av legen for 2mnd siden men har ikke hørt et kvekk fra dem

er så jævli fordi jeg er så sykt følsom for tiden... det klikker helt i huet bare noen truer med noe som ikke er alvorlig i det heletatt,

slik som tidligere i dag, en kompis snakka om å lage et bilde av meg og billgates og skulle hete Firesky+gates=sant elns...

bare sånn vi i den vennekretsen driver å kødder med... men istedet for å ta det som en spøk og le klikker det helt i huet og alt det lyse i livet blir snudd helt opp ned....

 

pleier ofte å bli bra igjen etter en stund, kan variere fra 1time til et par døgn

bah, hvorfor er jeg blitt slik? :cry:

jeg vil bare leve et lykkelig liv med venner og familie, men istedet sitter jeg å isolere meg inne fordi jeg takler ikke å høre en spøk engang :(

Lenke til kommentar
SVARTE! Jeg måtte formatere PCen nettopp, og masse musikk og bilder jeg ville ha forsvant! ****!

5993562[/snapback]

du kan da bruke getdataback til å finne igjen det viktigste, er ikke sikekrt du kan finne dem igjen og det kan være skadde filer hvis de er blitt overskreve.

last ned et prog som heter getdataback og prøv...

 

er surt når slikt skjer ja, men ser ikke helt grunnen til å deppe over det...

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje jeg har fått meg kjæreste :dontgetit:

5993582[/snapback]

Du tror? Sendt ut feil signaler?

5993649[/snapback]

Nei.. Men jeg er ikke helt sikker egentlig, vi har ikke sagt det heeelt sikkert enda.. Bare at jeg er jenta hans og han er gutten min og sånn

 

 

Hvordan i all vide verden klarte jeg å poste denne i deppetråden??

Helt feilpostet er den, men, men..

Lenke til kommentar

Firesky: Mas på legen. Legen min (DEN JÆVELEN, får ikke sagt nok ganger), glemte meg rett og slett ut. Vi ringt etter 2 måneder og spurte hvorfor det tok så lang tid... ehh-.. fordi hun ikke hadde kommet i gang med en gang.

 

Mitt råd: Sjekk om hun er i gang med å skaffe deg psykolog. Hvis hun ikke er det så nevn misnøyen din rundt det. Du kan også nevne at du er nervøs pga. selvmordstankene, slikt ER jo skummelt og burde være god grunn for å høyne prioriteringen noen hakk.

Lenke til kommentar
Firesky: Mas på legen. Legen min (DEN JÆVELEN, får ikke sagt nok ganger), glemte meg rett og slett ut. Vi ringt etter 2 måneder og spurte hvorfor det tok så lang tid... ehh-.. fordi hun ikke hadde kommet i gang med en gang.

 

Mitt råd: Sjekk om hun er i gang med å skaffe deg psykolog. Hvis hun ikke er det så nevn misnøyen din rundt det. Du kan også nevne at du er nervøs pga. selvmordstankene, slikt ER jo skummelt og burde være god grunn for å høyne prioriteringen noen hakk.

5994171[/snapback]

skal se om jeg ringer i morgen ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror kanskje jeg har fått meg kjæreste :dontgetit:

5993582[/snapback]

Du tror? Sendt ut feil signaler?

5993649[/snapback]

Nei.. Men jeg er ikke helt sikker egentlig, vi har ikke sagt det heeelt sikkert enda.. Bare at jeg er jenta hans og han er gutten min og sånn

 

 

Hvordan i all vide verden klarte jeg å poste denne i deppetråden??

Helt feilpostet er den, men, men..

5993846[/snapback]

 

Ja den der kobblet ikke jeg helt heller..

Lenke til kommentar

Firesky: Blei litt nervøs av innlegget ditt, høyres ikkje ut som om du har det så bra.

Men om du ikkje får snakka med psykolog med det førsta vil eg tru det hjelper å snakka med ein som står deg nær.

Har sjølv hatt mykje på hjarta og ikkje alltid hatt da lika lett.

For meg hjalp det veldig å snakka med ein person eg veit er til å stola på.

 

Men uansett, bra du tar tak sjølv og vil ta kontakt med psykolog. :)

Lenke til kommentar

huff, jeg liker ike å snakke med folk om problemene mine... får bare helt noia og føler meg værre...

jeg har dog begynt å snakke litt om problema mine til venner, grunnen er fordi det er på en måte fult inni meg... det er ikke plass til mer faenskap, vanskelig å forklare

var egentlig ikke meg som tok kontakt med psykolog... var mutteren som mente jeg burde snakke med en lege om det og evnetuelt bli henvist til psykolog

Lenke til kommentar
Når man opplever deppe perioder hvor man ikke greier å gjøre noen ting for og så ha perioder der man fokuserer helt villt på noe..så er man vel gått i retning av manisk depressiv elns? :hmm:

5998586[/snapback]

manisk depresiv ?!

er usikker på hva det er for noe men det hørtes skummelt ut :dontgetit:

men ja, det kan ligne på meg...

for et par dager siden satte jeg i et par døgn å programerte som pokker, var bare intresert og fokusert på å programmere...

så nå et par dager etter når jeg er ferdig med programmet sitter jeg å depper :hmm:

manisk depresiv :hmm:

*sjekke i google hva det er*

Lenke til kommentar

hmm når jeg tenker meg om så lurer jeg litt på om det kan hende at det er pga røyking...

for 2 år siden gjorde jeg det dumme valget å begynte å røyke, da bodde jeg på hybel å kunne ta meg en sigg når enn jeg ville...

men nå som jeg bor hjemme så røyker jeg mest bare på skolen pga mutteren vet ikke jeg røyker og jeg rett og slett tør ikke fortelle henne om det osv

og det er en liten sammen heng der tror jeg, siden dt er bare når jeg er hjemme at jeg føler meg jævli...

men det kan oxo være pga at jeg ikke ser folk når jeg sitter her hjemme...

hva tror dere?

 

huff, må nesten ta fatt i meg selv å fortelle det... hu komemr jo til å få vite det før eller side uanz

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...