Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

huff... ser ikke noe lys i livet lengre :(

alt er tomt og trist, føler jeg begynner å falle mer og mer sammen...

alt går til hælvete sakt men sikkert :thumbdown:

slik har det hvert i snart et år... bare faenskap... alt har bare blitt værre og værre

det siste halvåret har jeg begynt å isolere meg fra virkelig verden... går på skole, går hjem, å der blir jeg til jeg skal på skolen igjen...

jeg føler vennene mine begynner å gi faen i meg, de viser ingen respekt lengre å gir totalt faen i meg...

det er liksom ingenting igjen som holder meg motivert på å fortsette livet :cry:

bah.. sitter her med en tåre i øyet igjen å har ingen peiling på hva jeg skal gjøre :cry:

5979898[/snapback]

 

Huff, jeg syntes synd på deg :(

Snakk med noen om det, legg om livet ditt, gjør ting du ikke har gjort før. Tilbring mer tid med familie og venner.

Jeg var veldig deprimert i sommerferien, satt inne 24/7, venner kom å spørte om jeg ville bli med ut, jeg jagde de ut med kjepp omtrent. Husker jeg sa: stikk, jeg leser om cpu'er :D Så etter noen uker ble jeg mer og mer deprimert, helt til skolen begynte igjen. Ble mer sosial, dro til venner og slikt. Og da ble det mye bedre igjen etter en uke :)

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snipp

5979898[/snapback]

 

Huff, jeg syntes synd på deg :(

Snakk med noen om det, legg om livet ditt, gjør ting du ikke har gjort før. Tilbring mer tid med familie og venner.

Jeg var veldig deprimert i sommerferien, satt inne 24/7, venner kom å spørte om jeg ville bli med ut, jeg jagde de ut med kjepp omtrent. Husker jeg sa: stikk, jeg leser om cpu'er :D Så etter noen uker ble jeg mer og mer deprimert, helt til skolen begynte igjen. Ble mer sosial, dro til venner og slikt. Og da ble det mye bedre igjen etter en uke :)

5979920[/snapback]

ja husker det fra sommerferien... var lite sosial jeg oxo da...

det med å legge om livet har jeg faktisk tenkt på... men har ikke kommet så godt i gang...

det med å bli mer sosial er kansje viktig... man damn det kommer til bli hardt :ermm:

føler meg stort sett ødelagt sosialt og vet liksom aldri helt hvordan jeg skal snakke med folk osv... alle driver å babler om at jeg trenger et kvinfolk osvosvosv... men hvordan pokker skal jeg klare det når jeg ikke klarer å beholde venner engang? :cry:

Lenke til kommentar
Huff, jeg ser ikke lyst på livet lengre... Skolen blir bare et ork, venner blir ork. Til og med spille data er et ork. Lekser gidder jeg hvertfall ikke og gjøre, har 2 studiearbeid til i morgen. men har ikke begynt! :(

5980689[/snapback]

høres ut som meg det, har ikke lyst til å gjøre en dritt men sammtidig lyst til å få det unnagjort

Lenke til kommentar
Hm. Da kommer dama til helga.

 

Sannsynligheten for brudd er vel ganske stor... :hmm:

5981116[/snapback]

 

Ta det som en mann ;)

5981124[/snapback]

 

Det blir vel jeg som gjør det slutt, så noen kan virkelig få bitchslappe meg tilbake til virkeligheten om jeg begynner å grine. :p

 

 

Seether: Spørs hvor mye som kan fikses. En del av problemene ligger ikke i løsbare ting.

 

EDIT!

 

Å herre. Årets ballespark.

 

Jeg tror jeg er nær ved å elske deg...

 

Hva gjør jeg nå? :cry:

 

Føler meg bare ond...

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Du må uansett snakke ut med henne Marley. Det hjelper ikke å bare bestemme seg for at nå er det slutt. Gi henne en sjangse til å se ting fra ditt ståsted.

 

Og det er skummelt å elske noen..spesielt når man bor litt fra hverandre og man ikke føler seg helt sikker på forholdet. Gi det en sjangse eyh.

Lenke til kommentar
Du må uansett snakke ut med henne Marley. Det hjelper ikke å bare bestemme seg for at nå er det slutt. Gi henne en sjangse til å se ting fra ditt ståsted.

 

Og det er skummelt å elske noen..spesielt når man bor litt fra hverandre og man ikke føler seg helt sikker på forholdet. Gi det en sjangse eyh.

5981231[/snapback]

 

Problemet er tilpasningsproblemene mine... Sliter veldig med å godta ting..

 

Anette: Du har vel rett. Hun har noen valgmuligheter da.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Maybe I'm not what you want

I'm not what you needed

I'm something you never got

 

To you I'm dead

But you don't care

Stop refusing

You don't deserve me

 

You're playing with fire

It burns your skin

It feels too good

You're in love with the heat

You can't get out

Fire is feeding you

 

Fire is a waitress

Licking your skin

Slowly but surely it starts to get in

You don't wanna get out

Fire is feeding you

 

Maybe it's getting late to say "nothing"

I don't care anymore

To you I'm dead but I don't care

In your nightmare - it will never end

 

You're playing with fire

It burns your skin

It feels too good

You're in love with the heat

You can't get out

Fire is feeding you

 

Fire is the waitress

Licking your skin

Slowly but surely it starts to get in

You don't wanna get out

Fire is feeding you

 

You're playing with fire

It burns your skin

It feels too good

You're in love with the heat

You can't get out

Fire is feeding you

 

Fire is the waitress

Licking your skin

Slowly but surely it starts to get in

You can't get out

Fire is feeding you.

Wierd, men den beskriver hvordan jeg føler akkurat nå OG gir meg bedre humør :ermm:

 

Anyway, nok er nok ei viss person går meg på nervene. Kanskje på tide å la bitchen inni meg slippe seg litt løs :evil:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Hadde gym i dag... Har vært syk og ikke trent på 2 måneder. Følte meg helt kvalm inn i sjelen i dag. Ikke bare var eg nervøs men så var eg drittdårlig i tillegg. Skalv i hele kroppen. Så viste det seg i gymen at vi skulle ha sånn springte og jogge greier heeeele gymtimen.

 

Jeg kom sist i alt :( Så utrolig flaut. Har et dårlig knee, så egentlig burde jeg ikke sprinte i det hele tatt, men med den satanistiske gymlæren min så må eg..Selv om legen sier nei. Jeg var var syk, kvalm, kneet verket og jeg kom sist i alt.. Viste ikke om jeg skulle deppe over å føle meg som den taperen, eller være stolt over at eg faktisk holdt ut... :cry: Jeg som digget gym før..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...