Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og så får jeg vondt i hodet når jeg løper..

5974469[/snapback]

Jernmangel?

5974933[/snapback]

Så det er grunnen altså. Hadde jernmangel før, men trodde at jeg hadde fått orden på det igjen. Fy søren. Mangler B12, folat og jern ..

Får få mamma til å kjøpe inn noen jerntabeletter igjen. Takk :)

Lenke til kommentar
Så det er grunnen altså. Hadde jernmangel før, men trodde at jeg hadde fått orden på det igjen. Fy søren. Mangler B12, folat og jern ..

5975017[/snapback]

Hehe, jeg sier ikke at det er det altså.. Men hvis du har vondt i hodet, er svimmel og sånn når du trener/generelt, så kan det være det.. :)

Lenke til kommentar
Jeg var ikke en gang der da SO4 dødde :(

Faen ..var ute og løp nå nettopp. Brukte en del muskler som har vært i ro en stund. Har vondt i beina nå :dontgetit: og så får jeg vondt i hodet når jeg løper..

5974469[/snapback]

Jeg var der og holdte rundt SO4 når den døde :(

Jeg takler det ikke mer :cry:

Jeg trenger en klem!

Lenke til kommentar
Jeg er så lei meg, prøver og se ting lysere. Men klarer det ikke :cry:

5975159[/snapback]

Stakkars liten. Du må jo ha helt abstinenser :( Merker at jeg driver og spammer ned kjæresten min nå..stakkars gutt :p menmen..hvis det fører til at vi snakker litt mer sammen så..tihi

*klemme på Bundy*

Lenke til kommentar
Jeg er så lei meg, prøver og se ting lysere. Men klarer det ikke :cry:

5975159[/snapback]

Stakkars liten. Du må jo ha helt abstinenser :( Merker at jeg driver og spammer ned kjæresten min nå..stakkars gutt :p menmen..hvis det fører til at vi snakker litt mer sammen så..tihi

*klemme på Bundy*

5976050[/snapback]

Aww...

Takk! :love:

Lenke til kommentar

5974469[/snapback]

Jernmangel?

5974933[/snapback]

5975017[/snapback]

Hmm, darn, tror muligens jeg og skal gjøre det. Har/hatt det prikk likt selv. :hmm:

Lenke til kommentar

5974469[/snapback]

Jernmangel?

5974933[/snapback]

5975017[/snapback]

Hmm, darn, tror muligens jeg og skal gjøre det. Har/hatt det prikk likt selv. :hmm:

5978525[/snapback]

TLZ har mens. :w00t:

Lenke til kommentar

huff... ser ikke noe lys i livet lengre :(

alt er tomt og trist, føler jeg begynner å falle mer og mer sammen...

alt går til hælvete sakt men sikkert :thumbdown:

slik har det hvert i snart et år... bare faenskap... alt har bare blitt værre og værre

det siste halvåret har jeg begynt å isolere meg fra virkelig verden... går på skole, går hjem, å der blir jeg til jeg skal på skolen igjen...

jeg føler vennene mine begynner å gi faen i meg, de viser ingen respekt lengre å gir totalt faen i meg...

det er liksom ingenting igjen som holder meg motivert på å fortsette livet :cry:

bah.. sitter her med en tåre i øyet igjen å har ingen peiling på hva jeg skal gjøre :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...