Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Arg... Er så lei nå.. Masse stress med skolen og på toppen av alt innser jeg at jeg er dritdårlig til å legge ting bak meg.. Vil ha det grønne sjalu trollet UT av hodet mitt umiddelbart før det klikker for meg... Tror det kan bli greit å komme meg ut av byen litt og være med nye folk i helgen for å prøve å la være å tenke på ting.. Helt sykt hvordan jeg kan gå fra å være helt oppe til rock bottom på under 24 timer...

Lenke til kommentar

Okei, på jobben min så er oppgavene mine som regel pakking av varer. Dvs at en som plukker varer, legger varene på en plukktruck (T3) og kjører til meg hvor jeg skal stable varene på en pall. I går hadde pakket en annen fyr og jeg 60-70 kubikkmeter. Sto ikke stille en jævla gang omtrent.

Idag skulle vi pakke 400 kubikkmeter, noe vi da ikke klarte fordi jeg bare har to armer og det samme har han andre fyren jeg jobber med. Vi fikk da kjeft fordi vi ikke klarte jobben, en jobb som egentlig er temmelig urealistisk. Grunnlønna er 112,- i timen, noe som er rimelig lavt for en lagerjobb, men jeg får 156 ,- fordi jeg jobber om natten. 156,- er heller ikke spesielt mye for nattskiftet på et lager. Tror jeg skal søke litt på andre jobber jeg. Dette blir for dumt.

(Kan nevne at forrige jobben jeg hadde, i samme bygg, så fikk jeg 120 i timen. Fra samme vikarbyrå.)

smårips_eier: Er ikke bare du som går fra og være høyt opp til rock bottom på under 24 timer vil jeg tro. Opplever det ganske ofte selv. Sånn som nå. Glad jeg muligens skal på en fest til helgen selv, i Siggerud.

Lenke til kommentar

Søren..trøtt og stresset til tusen nå. I tillegg må jeg på trening, noe jeg absolutt ikke har lyst til. Sluttet å være gøy for et par uker siden. Har mye mer lyst til å få ferdig leksene og sooove.

Skal heldigvis til legen i morgen. Tror jeg blir nødt til å snakke med henne om marerittene mine. Kan ikke fortsette sånn som det er nå :dontgetit: Håper hun i det minste sender meg av gårde til en fysioterapaut eller noe. Har så utrolig vondt i nakken og ryggen nå pga at jeg er konstant anspent.

Lenke til kommentar
Søren..trøtt og stresset til tusen nå. I tillegg må jeg på trening, noe jeg absolutt ikke har lyst til. Sluttet å være gøy for et par uker siden. Har mye mer lyst til å få ferdig leksene og sooove.

Skal heldigvis til legen i morgen. Tror jeg blir nødt til å snakke med henne om marerittene mine. Kan ikke fortsette sånn som det er nå :dontgetit:  Håper hun i det minste sender meg av gårde til en fysioterapaut eller noe. Har så utrolig vondt i nakken og ryggen nå pga at jeg er konstant anspent.

5955889[/snapback]

Du MÅ ikke på trening ;)

Lenke til kommentar
Seether, det er du selv som har valgt å starte på trening, det er du selv som velger å dra/ikke dra. :) Er ikke verre enn det.

5957605[/snapback]

Men om jeg ikke går så har jeg på en måte misslyktes og gymkarakteren kommer til så stupe. Og hvordan blir jeg å se ut om et halvt år om jeg ikke trener :ermm:

Var i grunn ikke så gale på trening i dag. Bortsett fra den konstante sjåvinismen fra enkelte mannlige trenere så er det jo kjekt. Blir jo i godt humør etterpå osv. Bare så stress å finne motivasjon..

Lenke til kommentar
Seether, det er du selv som har valgt å starte på trening, det er du selv som velger å dra/ikke dra. :) Er ikke verre enn det.

5957605[/snapback]

Men om jeg ikke går så har jeg på en måte misslyktes og gymkarakteren kommer til så stupe. Og hvordan blir jeg å se ut om et halvt år om jeg ikke trener :ermm:

Var i grunn ikke så gale på trening i dag. Bortsett fra den konstante sjåvinismen fra enkelte mannlige trenere så er det jo kjekt. Blir jo i godt humør etterpå osv. Bare så stress å finne motivasjon..

5958402[/snapback]

Misslykket og feit jeg no da..? Takk

Lenke til kommentar

5957605[/snapback]

5958402[/snapback]

Gymkarakteren stuper ikke selvom du ikke trener. Ta ut det du har i gymmen, så opprettholder du formen til en viss grad, og får gode karakterer. :)

Det er forbrenningen som driver dette med vekt. :) Det kan du ikke ha full kontroll over, uansett, tror jeg.

Men dog, motivasjonen er der, om du ønsker å opprettholde karakteren din.

;)

Lenke til kommentar
Gymkarakteren stuper ikke selvom du ikke trener. Ta ut det du har i gymmen, så opprettholder du formen til en viss grad, og får gode karakterer. :)

Det er forbrenningen som driver dette med vekt. :) Det kan du ikke ha full kontroll over, uansett, tror jeg.

Men dog, motivasjonen er der, om du ønsker å opprettholde karakteren din.

;)

5958720[/snapback]

I forhold til resten av klassen min ville jeg blitt veldig utrent. De fleste løper hver dag. For å være helt ærlig hater jeg gymtimene. Grusomt ydmykende hver gang :blush: alle er mye bedre enn meg. Men joda, har vel en slags motivasjon :p Skal prøve å komme i bedre form nå. Blir kanskje lettere etterhvert med gym osv da..

:)

Lenke til kommentar

Oj, den vet jeg hvordan det er... Jeg liker å trene, men hater ballspill. Jeg suger ikke i basket og fotball, men håndball og volley er tortur. Spesiellt siden alle jentene i gym klassen min er ex håndball/volleyball spillere. Det er så vanvittig flaut når noen kaster en ball til deg og du mister den!

Apropo trening... Jeg har blitt helt vill på å trene i det siste, skremmer meg selv igrunn. Bare i dag har jeg vært på trenings senteret to ganger, og nå har jeg lyst ut å jogge. Selv bildet mitt er ikke særlig bra for tiden, og jeg har fremdeles ti kg med fett jeg vil miste. Jeg har alltid vært rund i kantene, og det suger.

Lenke til kommentar

Høres ut som du er inni en litt sånn manisk periode. Får et par sånne av og til. Blir "vill" som du sier. Bare MÅ ut og løpe litt selv om jeg har syklet og trent styrke før på dagen. Får en helt syk nedtur etterpå da.

Du bør være litt forsiktig når du trener så mye. Farlig å overtrene. Da kan du plutselig kjenne en del psykiske effekter og du får mye mindre utbytte av treningen. Om du vil gå ned så er ikke det noe som skjer fort. Tar tid..bedre å ta det litt rolig og sette realistiske mål. Ellers blir du bare kjempe skuffet ..

Edit: så jeg tror jeg skal roe ned litt nå selv..

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Enda en helg med mattekurs. Neste helg også. Så er det eksamen om 12 dager. Stress. Det hadde gått fint her i helgen, og neste også, om bare laptoppen min fungerte. Jeg åpnet den i dag, og poff, så var skjermen ødelagt. Jeg tør ikke trene i frykt for å bli syk til eksamen, det suger.

Lenke til kommentar

Jeg var ikke en gang der da SO4 dødde :(

Faen ..var ute og løp nå nettopp. Brukte en del muskler som har vært i ro en stund. Har vondt i beina nå :dontgetit: og så får jeg vondt i hodet når jeg løper..

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...