Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Var nettopp på vors med eks-en. Hun sender meldinger med en bartender på 25, vi er snart 20. Jeg brekker meg...

5927044[/snapback]

Hva er galt med det? :)

5928929[/snapback]

 

Jeg trodde hun gjorde det for å gjøre meg sjalu. Det virket sånn. Det viste seg at dette var hennes 18 år gamle, homoseksuelle klassekamerat. Så feil kan man ta :blush:

 

Hadde en del liter øl innabords når jeg skrev innlegget, men uansett...

Lenke til kommentar

Hmf! Idag har vært en slik dag jeg hater. Har ikke vært noe galt og humøret er ikke sånn ufattelig elendig. Det er bare det at idag har jeg vært komplett tom inni meg, og det er irriterende. Eller tom blir vel feil ord. Når jeg føler meg tom så pleier jeg som regel å ende opp med at jeg egentlig føler meg alene. Jeg har vel forsåvidt rett i det. Det har vært påske og selv om jeg har vært hjemme hos mamma har jeg psykisk sett vært helt alene hele uka (med unntak av to dager ...). Hater å føle meg sånn. Er liksom så ensomt og trist. Akkurat hadde en rolig stemme gjort seg. En stemme som sier at alt faktisk kommer til å gå bra og at ting ordner seg tilslutt. En beroligende og troverdig stemme, ja det hadde virkelig vært noe det ...

Lenke til kommentar

Joda, hun har en ting for eldre mannfolk. Det mest tragiske er at han hadde kone og to barn, og han droppet alt det for en 17 åring. Det ble ganske mye oppsyr rundt det i den tragiske lille "byen" vår:)

 

Faen, jeg quoter alltid feil person etter det nye forumet ble startet. :p

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Hvordan sier man på en enkel, og ikke så sårende måte, til eksen, som maser som et helvete, at hus skal faen meg holde kjeft og at jeg ikke er interesert i hun, samme faen hva hun gjør. At hun kan komme seg ut av livet mitt og starte sitt egen lille patetiske liv?

:)

5948828[/snapback]

Du sier det rett ut med godt språk, rolig tone og rolig blikk. Så snart du begynner å hyle til henne, blir hun jo trist, og det er ikke bra.

Lenke til kommentar
Hvordan sier man på en enkel, og ikke så sårende måte, til eksen, som maser som et helvete, at hus skal faen meg holde kjeft og at jeg ikke er interesert i hun, samme faen hva hun gjør. At hun kan komme seg ut av livet mitt og starte sitt egen lille patetiske liv?

:)

5948828[/snapback]

Du sier det rett ut med godt språk, rolig tone og rolig blikk. Så snart du begynner å hyle til henne, blir hun jo trist, og det er ikke bra.

5948863[/snapback]

Ja, enkelt å si, vanskelig å gjøre... :hm:

Lenke til kommentar
Hvordan sier man på en enkel, og ikke så sårende måte, til eksen, som maser som et helvete, at hus skal faen meg holde kjeft og at jeg ikke er interesert i hun, samme faen hva hun gjør. At hun kan komme seg ut av livet mitt og starte sitt egen lille patetiske liv?

:)

5948828[/snapback]

Du sier det rett ut med godt språk, rolig tone og rolig blikk. Så snart du begynner å hyle til henne, blir hun jo trist, og det er ikke bra.

5948863[/snapback]

Ja, enkelt å si, vanskelig å gjøre... :hm:

5948879[/snapback]

Jeg har gjort det selv. Bare at hun ikke var eksen min, da. Hun var bare skikkelig, skikkelig forelska. Sendte brev og sånn. :ermm: Det funka ikke fint, men om hun fortsetter å mase etter at du har sagt det pent, har du lov til å bli sur, for da finner hun seg for god til å like deg. :)

Lenke til kommentar
Hvordan sier man på en enkel, og ikke så sårende måte, til eksen, som maser som et helvete, at hus skal faen meg holde kjeft og at jeg ikke er interesert i hun, samme faen hva hun gjør. At hun kan komme seg ut av livet mitt og starte sitt egen lille patetiske liv?

:)

5948828[/snapback]

Du sier det rett ut med godt språk, rolig tone og rolig blikk. Så snart du begynner å hyle til henne, blir hun jo trist, og det er ikke bra.

5948863[/snapback]

Ja, enkelt å si, vanskelig å gjøre... :hm:

5948879[/snapback]

Jeg har gjort det selv. Bare at hun ikke var eksen min, da. Hun var bare skikkelig, skikkelig forelska. Sendte brev og sånn. :ermm: Det funka ikke fint, men om hun fortsetter å mase etter at du har sagt det pent, har du lov til å bli sur, for da finner hun seg for god til å like deg. :)

5948884[/snapback]

Men er ikke du homo da ? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det selv. Bare at hun ikke var eksen min, da. Hun var bare skikkelig, skikkelig forelska. Sendte brev og sånn. :ermm: Det funka ikke fint, men om hun fortsetter å mase etter at du har sagt det pent, har du lov til å bli sur, for da finner hun seg for god til å like deg. :)

5948884[/snapback]

Men er ikke du homo da ? :hmm:

5948919[/snapback]

Sa da aldri at jeg var sammen med dama?

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det selv. Bare at hun ikke var eksen min, da. Hun var bare skikkelig, skikkelig forelska. Sendte brev og sånn. :ermm: Det funka ikke fint, men om hun fortsetter å mase etter at du har sagt det pent, har du lov til å bli sur, for da finner hun seg for god til å like deg. :)

5948884[/snapback]

Men er ikke du homo da ? :hmm:

5948919[/snapback]

Sa da aldri at jeg var sammen med dama?

5948953[/snapback]

Nei nei, huff. My bad. Leste feil! :whistle: Jeg er litt trøtt :ermm:

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som feiler meg for tiden, men jeg er bare lei av alt. Absolutt alt!

Har vært sånn i over ett halvt år nå, og noen perioder er verre enn andre. Nå jeg inni den verste hittil. Tror jeg ikke har vært i virkelig godt humør på noen måneder, har lyst til å bare skulke skolen, og ligge i senga mi. Uten at dette er en spesiell grunn til det.

Kan bare ikke vente til jeg kommer meg vekk herfra og til USA.

 

Skulle egentlig lest på en gymprøve nå, men vet ikke om jeg orker! :(

Lenke til kommentar
Har en eks på 16år som nå har en eks på 25 som stakk av da han fant ut at hu var gravid i 2. måned (han var faren)

 

 

Modent gjort? :)

5931503[/snapback]

Kjenner til en lignende hendelse som har skjedd med noen jeg kjenner. Herregud så jævla provosert jeg blir.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...