Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ei veninne som er virkelig nede for tida, vurdert selvmord og slikt.

 

Men det hører vel til jentenes fjortisstilstander  :!:

5927661[/snapback]

 

Tjah. Eksen min er på din alder, truet med selvmord om jeg ikke ble sammen med henne igjen.

 

 

Ikke ta for lett på det, men ikke for tungt heller.

Lenke til kommentar
Var nettopp på vors med eks-en. Hun sender meldinger med en bartender på 25, vi er snart 20. Jeg brekker meg...

5927044[/snapback]

Om det var aldersforskjell du hintet til, så ble eksen min sammen med en på 25. Hun er akkurat fylt 18. Og en kamerat av meg har en eks som er 17 som er sammen med en rundt 40. ÆSJ. :yes:

Lenke til kommentar
Var nettopp på vors med eks-en. Hun sender meldinger med en bartender på 25, vi er snart 20. Jeg brekker meg...

5927044[/snapback]

Om det var aldersforskjell du hintet til, så ble eksen min sammen med en på 25. Hun er akkurat fylt 18. Og en kamerat av meg har en eks som er 17 som er sammen med en rundt 40. ÆSJ. :yes:

5927954[/snapback]

Håper virkelig det er bullshit. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Var nettopp på vors med eks-en. Hun sender meldinger med en bartender på 25, vi er snart 20. Jeg brekker meg...

5927044[/snapback]

Hva er galt med det? :)

5928929[/snapback]

tenkte det samme.. så lenge begge er over 20, synes jeg ikke det har så mye å si :thumbup:

 

på tide du kommer over henne wh1te? :hmm:

Lenke til kommentar

Føler meg ikke så alt for bra akkurat nå, så jeg får skrive litt og se om det hjelper.

 

I dag reiste en veldig god venn av meg tilbake til Stavanger. Han hadde vært her i over ei uke. Siden sommeren har jeg sett ham i alle feriene, men det er alltid like tungt å si farvel. Får vel trøste meg selv med at jeg kommer sannsynligvis til å treffe han igjen til sommeren. :)

Lenke til kommentar
Eksen min er 16 år og er sammen med en kar på 25.  :sick:

5928333[/snapback]

 

Hadde det vært meg så hadde jeg tatt det som et stort slap in the face, for deg..

Hun ville tydeligvis ha noe mer modent denne gangen.. :whistle: Skjønner godt jenter på den alderen blir sammen med eldre gutter. Det funker bedre rett å slett.

Men seff... en for stor aldersforskjell er ikke bra heller. ;)

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk
Eksen min er 16 år og er sammen med en kar på 25.  :sick:

5928333[/snapback]

 

Hadde det vært meg så hadde jeg tatt det som et stort slap in the face, for deg..

Hun ville tydeligvis ha noe mer modent denne gangen.. :whistle: Skjønner godt jenter på den alderen blir sammen med eldre gutter. Det funker bedre rett å slett.

Men seff... en for stor aldersforskjell er ikke bra heller. ;)

5929831[/snapback]

 

Hadde det vært meg hadde jeg gått med hevet hode. Enhver bærte som trekker mot en Kim Kåre, Jim Ronny eller [putt inn liknende stereotypiske kriminelle navn] på 25 år, når hun selv er 16, må være lite å samle på.

 

Hvis jenter på 16 år, som plutselig har fått det for seg at de er kvinner, skal finne seg modne gutter, hvorfor søker de i 90% av tilfellene til 25åringene som fremdeles ikke har blitt voksne? :roll:

Lenke til kommentar
Eksen min er 16 år og er sammen med en kar på 25.  :sick:

5928333[/snapback]

 

Hadde det vært meg så hadde jeg tatt det som et stort slap in the face, for deg..

Hun ville tydeligvis ha noe mer modent denne gangen.. :whistle: Skjønner godt jenter på den alderen blir sammen med eldre gutter. Det funker bedre rett å slett.

Men seff... en for stor aldersforskjell er ikke bra heller. ;)

5929831[/snapback]

Hvis jenter på 16 år, som plutselig har fått det for seg at de er kvinner, skal finne seg modne gutter, hvorfor søker de i 90% av tilfellene til 25åringene som fremdeles ikke har blitt voksne? :roll:

5929949[/snapback]

Det kunne vel ikke blitt sagt bedre. :yes:

Lenke til kommentar
Eksen min er 16 år og er sammen med en kar på 25.  :sick:

5928333[/snapback]

 

Hadde det vært meg så hadde jeg tatt det som et stort slap in the face, for deg..

Hun ville tydeligvis ha noe mer modent denne gangen..

5929831[/snapback]

Så alle skal ta det som et "stort slap in the face" når en eks blir sammen med en fyr som er eldre, eller yngre ? Ekser vil jo alltid finne seg noen andre. Om fyren er eldre eller yngre har jo lite med om han er mer moden eller ikke.

 

Bare så det er sagt, så føler jeg ikke at folk (gutter ihvertfall) blir noe mer modne ifra de er 16-17 til de er 25 forsåvidt. Bare utsende som endrer seg, og hvis de har ei dame på 16-17, så blir de sett på som "tapere" av gjevn aldrende, imo. (når de er over 20 ihvertfall.)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...