Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var i fare for å stryke i noen enkelt fag, pga fravær.. Har vært mye syk + jeg klarte å brekke halebeinet for ikke alt for lenge siden. Så fikk jeg beskjed fra en av lærerene at hun hadde snakket med de andre og det var ikke noe fare for at jeg ville stryke likevel. Da hun ene "venninen" hørte det ble hun dødssur, fordi jeg ikke strøk... :cry: ? Satt å surmulte i flere timer.. For en dritt ass.! No skal det sies at denne "venninen" aldri har vært vekke fra skolen og aldri vært syk.. Hun har ingen aning hvor kjipt det er. Hvordan kan folk si sånt, oppføre seg på den måten....? :(

Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at ens smerte er andres glede?

Jeg har som sagt brekt kragebeinet, og det er ikke spesielt godt. Etter selve fallet trodde jeg ikke skaden var så stor, men jeg kjente at alt var ikke som det skulle være (f.eks; skulderen var skeiv osv..), så jeg dro ned til skipatrulien. Derfra ble jeg sendt ned til legekontoret der vi tok røngten av skaden. Det viste seg at beinet hadde forskyvet seg, og at skulderen min var 3 cm kortere enn normalt. Dette måtte legen bøye tilbake, og det var der smertehelvete begynte Dette skjedde selvsagt uten bedøvelse. Etter dette har det gjort ganske vondt, og jeg har proppet meg full med smertestillende. Jeg kan nesten ikke bevege armen min i dag (25 % rørlighet), og jeg har fått beskjed om å ikke gå på skola. Men allikevel er det folk som morer seg av dette. De synes det er utrolig morsomt, sender meg lydklipp der de ler seg ihjel, jeg blir fortalt at jeg er en jævla pingle fordi jeg har vondt osv..

Hvorfor gjør de sånt? :ermm:

5866238[/snapback]

Skadefryd er ikke uvanlig i den alderen, desverre.

Lenke til kommentar
Ernie og TLZ, hmm bare på sørlandet det var bra vær?

var surt i dag dog

 

været fikk iallefall meg i humør :)

5869726[/snapback]

Aner ikke jeg. Her i Gjøvik-området snødde det iallfall tidlig i kveld. Riktignok, godt være gjør jo meg i godt humør også da :)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Æsj, får ikke sove lengre. Kunne sovet 1 time til MINST, men neeeeida nå har jeg ligget i over en time uten å virkelig få sove :( Jaja.

 

Edit: En ting som ikke kommer frem her er at jeg la meg 2 i natt og fikk altså drøyt 4 timer med søvn ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Synes det er fint nå som det begynner å bli sommer i lufta igjen. Blir plutselig i litt bedre humør med tanke på alt det koselige man gjør om sommeren... :)

5895121[/snapback]

jeg forstår hva du mener :)

har merka det veldig selv jeg oxo :!:

en ting er helt sikkert, jeg liker det

Endret av Firesky
Lenke til kommentar

Jeg er deppa siden jeg ikke klarer og sove lengre enn seks timer uansett når jeg legger meg, uansett hvor trøtt jeg er :cry:

 

Jeg trenger søvn for faen!! Jeg blir så jævlig fort sliten om dagene!! Jeg vil soveeeee :cry:

 

Jeg trenger altså mer søvn fordi den brukne armen min suger til seg alt av energi, jeg har :sleep:

Lenke til kommentar
Jeg er deppa siden jeg ikke klarer og sove lengre enn seks timer uansett når jeg legger meg, uansett hvor trøtt jeg er :cry:

 

Jeg trenger søvn for faen!! Jeg blir så jævlig fort sliten om dagene!! Jeg vil soveeeee :cry:

 

Jeg trenger altså mer søvn fordi den brukne armen min suger til seg alt av energi, jeg har :sleep:

5895409[/snapback]

 

Ah, husker når jeg hadde brukket armen.

 

Armen tok all energien så jeg spiste mer en hele familien til hvert måltid.

Lenke til kommentar
Æsj, får ikke sove lengre. Kunne sovet 1 time til MINST, men neeeeida nå har jeg ligget i over en time uten å virkelig få sove :( Jaja.

 

Edit: En ting som ikke kommer frem her er at jeg la meg 2 i natt og fikk altså drøyt 4 timer med søvn ...

5875804[/snapback]

 

søvn... søvn....det er noe jeg savner skikkelig. "En god natts søvn". Jeg husker ikke lenger når jeg hadde det sist. Nå er det enten å våkne med 30min mellomrom eller å ha marrerit som gjør at jeg ikke kan sove ordentlig. Digg med påske, sånn sett. Jeg sover til 13-14 og det kjennes. Utrolig deilig. Men så hadde jeg mareritt....involverte barndom. Faen i helvete, jeg er så lei av de drømmene. Samma scenario hver gang, forskjellig setting og personer. Så har jeg så mye å tenke på nå for tiden at jeg trenger virkelig å koble av. Drakk litt ikveld med venner (bl.a Dr3as). Det var nice :)

Lenke til kommentar

Får ikke sove jeg heller. Tør ikke å legge meg i kveld. Marerittene blir bare verre og verre. For min del hjelper ikke ferie en døyt. Må "opp" om 3-4 timer uansett for å jobbe.

 

Må gjøre et tonn med lekser i morgen også. Stresser meg så sykt å vite at jeg mest sannsynlig ikke vil være istand til å gjøre noen av dem fordi jeg er så sykt trøtt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tar for tiden et mattekurs der jeg pløyer igjennom det allmen-elever tar på 5 timer i uken i løpet av 1 år, på 48 timer. Stryker jeg på eksamen, er jeg fucked. Jeg er på god vei til å rotne i Bergen og livet generelt er jævlig kjedelig for tiden. Jeg er på megaforfall nå i påsken med både røyk og snus, to ting jeg har sluttet med. Jeg er jævlig ensom, eks-en min vil ha meg tilbake (begge to faktisk), men jeg orker ikke samme dritt en gang til.

 

Jeg har det sikkert bedre enn de fleste, men følte for å whine litt fordi livet er jævli kjipt for tiden. Er det ikke noen fra Bergen som kan trøste meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...