Heilage Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg er ikke tjenestedyktig. Fordi jeg har en fortid. På en måte er jeg glad. Jeg hadde ikke så veldig lyst. På en annen måte er jeg trist. Jeg føler meg mer ubrukelig enn noen gang. Når ikke engang forsvaret vil ha meg.... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg er ikke tjenestedyktig. Fordi jeg har en fortid. På en måte er jeg glad. Jeg hadde ikke så veldig lyst. På en annen måte er jeg trist. Jeg føler meg mer ubrukelig enn noen gang. Når ikke engang forsvaret vil ha meg.... 5828745[/snapback] det er ikke mye som skal til før forsvaret ikke vil ha inn en person... jeg kunne sluppet jeg oxo hvis jeg ville, bare pga nedsatt fargesyn og alergi Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tenkte alltid at hvis skolen gikk til helvete, ja da kunne jeg gå og dø for landet mitt. Men neida, nå kan jeg ikke det engang. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 i går døde min gamle kamerat, har gått på skole med han i 9 år. Så flyttet han, hadde lite kontakt helt til jeg får meldingen om at han er blitt påkjørt av et tog. Selvmord. Stoff skal han også ha vært borti Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 i går døde min gamle kamerat, har gått på skole med han i 9 år. Så flyttet han, hadde lite kontakt helt til jeg får meldingen om at han er blitt påkjørt av et tog. Selvmord. Stoff skal han også ha vært borti 5828881[/snapback] Føler med deg.. Har en anelse om hvordan du har det.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Klarte ikke engang å snakke med kjæreste min.. *sukk* Tror jeg går og graver meg ned jeg... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 det føles liksom så merkelig, bare 15 år. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 i går døde min gamle kamerat, har gått på skole med han i 9 år. Så flyttet han, hadde lite kontakt helt til jeg får meldingen om at han er blitt påkjørt av et tog. Selvmord. Stoff skal han også ha vært borti 5828881[/snapback] huff, jeg fikk en veldig rar følese nå har netopp sittet med heftige selvmordstanker i noen timer her nå pga et slags anfall.. en slags følese av blanding av egoisme og frykt på et vis Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 ikke gjør det, de som sitter igjenn har et mye større tap en du aner. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 ikke gjør det, de som sitter igjenn har et mye større tap en du aner. 5829384[/snapback] jeg vet ikke at jeg har tenkt å ta selvmord... men klarer ikke å se andre utveier av og til Lenke til kommentar
Strangeway Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) om du ikke har noe konstruktivt å komme med, har du ingen grunn til å poste i denne tråden ~Moderator Endret 29. mars 2006 av Alastor Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 ikke gjør det, de som sitter igjenn har et mye større tap en du aner. 5829384[/snapback] jeg vet ikke at jeg har tenkt å ta selvmord... men klarer ikke å se andre utveier av og til 5830028[/snapback] Høres strengt tatt ut som du trenger et fri år før å sammle deg før du fortsetter skolen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du vokser det av deg. 5830093[/snapback] Hvis du ikke har noe mer saklig å komme med, så kan du liksågodt la være å si noe. Lenke til kommentar
Strangeway Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Var relativt saklig det, synes jeg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skjønte hva du ville med den der Strangeway, men den var litt drøy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 En begrunnelse hadde vært fint. Slik det står nå ser det ut til at du prøver å bagatellisere depresjonene til Firesky. Selv om det er veldig vanlig for tenåringer å få depresjoner, betyr ikke det at de skal tas mindre på alvor. Særlig ikke når det er gjentagende depresjoner som kommer ofte. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Enig med deg Darkness| - men signaturen din fikk meg faktisk til å le. Har sikkert noe med at jeg ikke har sovi enda! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Da tror jeg det faktisk er på tide å legge seg, SkyMarshall Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 ikke gjør det, de som sitter igjenn har et mye større tap en du aner. 5829384[/snapback] jeg vet ikke at jeg har tenkt å ta selvmord... men klarer ikke å se andre utveier av og til 5830028[/snapback] Høres strengt tatt ut som du trenger et fri år før å sammle deg før du fortsetter skolen. 5830105[/snapback] vel, jeg klarer meg bedre på skolen en jeg gjør hjemme hjemme sitter jeg ofte bare alene, skolen er ganske viktig for meg når man kommer til det sosiale... og jeg må ha en utdanning før eller siden men nå er det ikke lenge til påskeferien.. kan kansje få slappet litt av da Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Der strøyk jeg på teorien for bil Faen. Skal ta meg mer tid neste gang, å lese bedre Jeg er skuffet. 9 av 7 feil @ 14 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg