Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Jlarsen83:

 

Skjønner godt hva du mener. Saken er ofte slik at en føler det som et tiltak å komme seg bort til dem, gjøre avtale og slikt. Men når en først har kommet seg bort, så er det riktig hyggelig. Har det slik med en venn som jeg ser alt for sjeldent. Dumt det der..

 

Jeg har det med å si "nei" før jeg i det hele tatt tenker meg om. Som i går, jeg ble spurt om jeg ville komme over for å se Big Brother. Overhodet ikke min type program, og det var farlig nære at jeg avslo. Jeg må liksom overtale meg selv til å tenke "Drit i programmet, du treffer jo mennesker! Klart du skal gå!". Litt slitsomt, prøver å venne meg av med denne nei'ingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lyspunkt må jo være at det ikke var midt i sommerferien det skjedde? :-)

Er det et komplisert brudd?

5819000[/snapback]

Joda, er glad for at det ikke skjedde i sommerferien. Men det skjedde jo uka før påskeferien, og ødela en av mine tre sjanser til å tjene penger i år :cry:

 

Selve bruddet er ikke komplisert men nervene til nesten hele armen og deler av håndleddet har gått dukken så fingrene mine er kraftig handicappet :hm:

Zappza: Det e vel ikke verdens undergang å brekke armen? :)

5819471[/snapback]

Er ikke verdens undergang nei, men jeg mistet en mulig inntekt på 15 000-20 000 kr, noe som er ganske mye for en 14 år gammel gutt som meg. Satan for en pengegrisk liten gutt, tenker dere sikkert. Dette er ikke tilfelle, men jeg som alle andre vil gjerne ha litt penger mellom hendene.

 

Og som jeg nevnte over, det er jævlig smertefullt siden nervene må bygge seg opp og det gjør ganske så jævlig vondt...

Lenke til kommentar
Er ikke verdens undergang nei, men jeg mistet en mulig inntekt på 15 000-20 000 kr, noe som er ganske mye for en 14 år gammel gutt som meg. Satan for en pengegrisk liten gutt, tenker dere sikkert. Dette er ikke tilfelle, men jeg som alle andre vil gjerne ha litt penger mellom hendene.

 

Og som jeg nevnte over, det er jævlig smertefullt siden nervene må bygge seg opp og det gjør ganske så jævlig vondt...

5822013[/snapback]

Oi! Ja, da skjønner jeg du er irritert. Saken stiller seg noe annerledes da. Kjipt :(

 

God bedring :)

Lenke til kommentar
*Trøste på Zappza og blåser på armen*

5822132[/snapback]

*Flire av Anders når han får gipsstøv i øynene, men trøste etter på*

 

 

Skjønner godt at du er irritert, Zappza. Når man er 14 år og kan tjene 15 000 - 20 000 kr, så er det ganske mye egentlig. Synd altså. :(

5822134[/snapback]

Jah, vi skulle fiske i tre uker totalt 14-15 dager og siden vi tjente 20-25 000 hver dag så :cry:

 

 

Oi! Ja, da skjønner jeg du er irritert. Saken stiller seg noe annerledes da. Kjipt :(

 

God bedring :)

5822271[/snapback]

:cry:

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Dakar deg.

*Beskytter deg for evt homofile ting denne herren kunne finne på å gjøre mot deg*

5823320[/snapback]

Oh noes, betyr det at du "beskytter" meg fra Paraginforten han skal gi meg? :ohmy:

 

Mens du er her, kan du hjelpe meg med å finne en god posisjon til armen min? Så det ikke gjør vondt?

Lenke til kommentar

rart hvor fint en dag kan starte å så utvikle seg til selvmordstanker, angst og selvskading :cry:

 

har veldig ofte slitt med selvmordtanker... når jeg tenker på det etterpå er det egentlig veldig skummel... men der og da ser jeg ingen andre utveier

noen forslag til hva jeg bør gjøre? :(

Lenke til kommentar
rart hvor fint en dag kan starte å så utvikle seg til selvmordstanker, angst og selvskading :cry:

 

har veldig ofte slitt med selvmordtanker... når jeg tenker på det etterpå er det egentlig veldig skummel... men der og da ser jeg ingen andre utveier

noen forslag til hva jeg bør gjøre? :(

5828177[/snapback]

Snakk med fagpersonell om det (f.eks helsesøster som nevnt over). Det som også kan hjelpe når man først er der er å være litt impulsiv og bare gjøre noe morsomt. Go-cart, bowling, "you name it". Det er helt klart ikke like lett å komme på der og da, men det kan fort snu på tingene, spesielt hvis man gjør noe gøy sammen med andre.

Lenke til kommentar

jeg har alt blitt henvist til psykolog av legen...

 

ang. gøye ting, det er ingenting som er gøy lengre..

eller, det er jo gøy, men jeg får dårlig sammvittighet fordi jeg har viktigere ting å gjøre :(

litt forvirrende hva som er viktigst egentlig, men jeg vil ikke gå et år på skole om igjen :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...