Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hm. Jeg forstår det ikke.

 

Jeg har absolutt ingen kvaliteter en jente kan se etter. Jeg er tynn, nerdete, har dårlig syn, interesserer meg for rollespill, lesing og PCer. En vaskeekte nerd. Jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med jenter eller å få kjæreste.

 

Jeg forstår det ikke.

 

Poenget er, Fredrik, at hvis jeg kan, ja da kan jaggu du. :thumbup:

5817874[/snapback]

Du har faktisk to viktige kvaliteter som en del mangler:

 

1) Du er ikke nervøs, eller du klarer å holde rimelig god kontroll på det. Nervøsiteten og usikkerheten kan være en tøff barriere. En kan øve seg, men det hjelper ikke hvis en bare får avslag eller føler at en dummer seg ut.

 

2) Du klarer å akseptere deg selv, i hvert fall nok til å ha tro på at andre vil akseptere deg. Du går til angrep med det du har i stedet for å grave deg ned. Det kan virke banalt at en må gjøre det. Men noen har problemer som gjør at en ikke tør prøve, eller føler at en ikke kan fungere sammen med en kjæreste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjeft da :(

nå fikk dere meg til å tenke på den stunden jeg hadde kjærest..

savner det :cry:

 

EDIT: trodde jeg leste på de siste inleggene i tråden men var vist et par sider tilbake

5818118[/snapback]

Mange fordeler med å være singel og da! Prøv og tenk positivt :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Mirann: Nevn noen. :hrm:

5818132[/snapback]

Slipper å ta hensyn. Kan gjøre som man vil. Har kun seg selv og ta hensyn til :)

5818136[/snapback]

Ja, du har et poeng.

 

Men jeg har ingen som vil sitte i armkroken min når jeg ser film, ingen jeg kan ligge sammen med mens vi snakker. Ingen jeg kan stryke hånden min over, ingen som vil stryke hånden sin over meg. :cry:

 

Bare filmer og bilder til å tilfredstille meg... (Litt humor må man ha. ;) )

Lenke til kommentar
Ja, du har et poeng.

 

Men jeg har ingen som vil sitte i armkroken min når jeg ser film, ingen jeg kan ligge sammen med mens vi snakker. Ingen jeg kan stryke hånden min over, ingen som vil stryke hånden sin over meg. :cry:

 

Bare filmer og bilder til å tilfredstille meg... (Litt humor må man ha. ;) )

5818146[/snapback]

Det har sine fordeler og ulemper med begge deler. :)

Men nå har jeg nesten glemt hvordan det er å være singel. Jeg husker nok bare de gode sidene ved det :)

Lenke til kommentar
Du er heldig Mirann. :)

 

Men jeg får legge meg og mimre på mine goder tider sammen med ekser. :)

5818154[/snapback]

Hmm.. Jeg er egentlig det. Når man har vært i et forhold en god stund, så glemmer man nok litt hvor heldig man egentlig er som har funnet en man vil dele livet sammen med :)

 

Du får heller fantasere om fremtidlige damer. Det er mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Selv om en aldri har noen å klemme på, så slutter en da aldri å savne fysisk kontakt!

5817753[/snapback]

Jeg mener, hvis du aldri har hatt noen å klemme på, hvordan kan du da savne det? Du vet jo ikke hvordan det er... Skjønner?

5817772[/snapback]

Alle har vel fått en klem en eller annen gang vel? Men uannsett, for min del er liksom som om jeg "veit" hvordan ting føles på forhånd selv om jeg aldri har gjort de før. Det å holde rundt noen, klemme, bli klemt ... ååå ... noe av det beste som finnes :love:

 

Litt mer:

Noe av det som irriterer meg mest er at jeg går alt for lite uten av hyblen min, ikke fordi jeg er redd eller ikke kan å være sosial. På de punktene er jeg faktisk blitt ganske bra. Derimot kjenner jeg "ingen" utenfor døra, og jeg har ikke fantasi nok til å bli kjent med nye personer heller. Er liksom som om jeg må en "bli kjent"-greie for å faktisk bli kjent med andre :hmm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Selv om en aldri har noen å klemme på, så slutter en da aldri å savne fysisk kontakt!

5817753[/snapback]

Jeg mener, hvis du aldri har hatt noen å klemme på, hvordan kan du da savne det? Du vet jo ikke hvordan det er... Skjønner?

5817772[/snapback]

Alle har vel fått en klem en eller annen gang vel? Men uannsett, for min del er liksom som om jeg "veit" hvordan ting føles på forhånd selv om jeg aldri har gjort de før. Det å holde rundt noen, klemme, bli klemt ... ååå ... noe av det beste som finnes :love:

5818818[/snapback]

Word.
Lenke til kommentar

Litt mer:

Noe av det som irriterer meg mest er at jeg går alt for lite uten av hyblen min, ikke fordi jeg er redd eller ikke kan å være sosial. På de punktene er jeg faktisk blitt ganske bra. Derimot kjenner jeg "ingen" utenfor døra, og jeg har ikke fantasi nok til å bli kjent med nye personer heller. Er liksom som om jeg må en "bli kjent"-greie for å faktisk bli kjent med andre :hmm:

 

Godt det ikke bare er meg. Jeg dro og besøkte noen folk fra klassen i går, ordentlig ålreit. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør mer av det..

Lenke til kommentar

FAEN!

 

Har vært så jævlig flink at jeg har klart å knekke armen jeg! Trodde først jeg drømte når det skjedde "noe slikt kan da faen ikke hende meg". Så nå har jeg en hel drøss med faenskap lempa på meg... Akkurat nå da, akkurat når alt gikk så bra med livet :cry:

 

Helvette faen!!

Lenke til kommentar
FAEN!

 

Har vært så jævlig flink at jeg har klart å knekke armen jeg! Trodde først jeg drømte når det skjedde "noe slikt kan da faen ikke hende meg".  Så nå har jeg en hel drøss med faenskap lempa på meg... Akkurat nå da, akkurat når alt gikk så bra med livet :cry:

 

Helvette faen!!

5818962[/snapback]

 

Et lyspunkt må jo være at det ikke var midt i sommerferien det skjedde? :-)

Er det et komplisert brudd?

 

Jlarsen83:

 

Skjønner godt hva du mener. Saken er ofte slik at en føler det som et tiltak å komme seg bort til dem, gjøre avtale og slikt. Men når en først har kommet seg bort, så er det riktig hyggelig. Har det slik med en venn som jeg ser alt for sjeldent. Dumt det der..

Lenke til kommentar
Du er kanskje heldig du også, Skogli. Det er noen som ikke har noe slikt å mimre om og i tillegg vet så alt får godt at de heller aldri vil få slike minner. Det er alltid noen som har det verre enn en selv.

5818162[/snapback]

 

hvorfor har jeg bare dårlige minner fra mine "forsøk"? hmmm :hrm: rart det der...

Lenke til kommentar
En av grunnene Mirann sikkert sikter til er at man kan høvle over så mange luddere man vil uten at noen blir sjalu.

5818161[/snapback]

He he.. og det må da være en stor fordel? ;)

 

Edit:

Zappza: Det e vel ikke verdens undergang å brekke armen? :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...