Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Aldri noen som ligger i armkroken min, så hold kjeft alle sammen.

5817576[/snapback]

Men, fredrik, alt handler om hva en er vant til ... Hadde jeg ikke vært vant til å ha en slask liggende her, så hadde jeg ikke savnet det heller.

5817588[/snapback]

Selv om en aldri har noen å klemme på, så slutter en da aldri å savne fysisk kontakt!

 

Jeg er klar over det. Derfor jeg brukte :p .

 

Samme som når folk ber deg tenke på barna i Afrika. ;)

5817622[/snapback]

Barna i Afrika? Hva har det med hva en er vant til å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om en aldri har noen å klemme på, så slutter en da aldri å savne fysisk kontakt!

5817753[/snapback]

Jeg mener, hvis du aldri har hatt noen å klemme på, hvordan kan du da savne det? Du vet jo ikke hvordan det er... Skjønner?

 

boberg: Dritt. Typen og jeg holdt på å ta en pause på fredag, men vi fikk heldigvis snakket ut. Slutt fra begge sin side eller bare hennes?

Lenke til kommentar
Du har rett Fredrik.

 

Men skaff deg dame. Det er verdt det.

5817744[/snapback]

 

Lettere sagt enn gjort, min venn. Jeg faller i venne-gropa hver gang. Jeg er rådløs. Null erfaring, null peiling...

 

Barna i Afrika? Hva har det med hva en er vant til å gjøre?

5817753[/snapback]

 

Det har med det at vi ikke klarer å sette oss inn i en situasjon der man sulter.

 

Mye vil ha mer, faen vil ha fler.

 

Vi blir aldri fornøyd, og kommer alltid til å strebe etter mer, uansett hvor bra vi har det.

Lenke til kommentar
Du har rett Fredrik.

 

Men skaff deg dame. Det er verdt det.

5817744[/snapback]

 

Lettere sagt enn gjort, min venn. Jeg faller i venne-gropa hver gang. Jeg er rådløs. Null erfaring, null peiling...

 

 

5817805[/snapback]

 

 

Jeg siterer Eddie Izzard:

 

"The boys who were polite and opened doors didn't get anything, did they? But those who were a bit of a bastard, shagging a-plenty."

Løsningen er; vær mindre bestevenn-søt og mer flørtete-søt.

Lenke til kommentar
Selv om en aldri har noen å klemme på, så slutter en da aldri å savne fysisk kontakt!

5817753[/snapback]

Jeg mener, hvis du aldri har hatt noen å klemme på, hvordan kan du da savne det? Du vet jo ikke hvordan det er... Skjønner?

5817772[/snapback]

En vet kanskje ikke akkurat hvordan det er, men det er lett nok å forestille seg. Savnet er kanskje mer reelt når en har det friskt i minnet, men når en aldri har noen blir det bare et stort hull som gjør at du konstant føler deg tom, bare i varierende grad.

Lenke til kommentar

Hm. Jeg forstår det ikke.

 

Jeg har absolutt ingen kvaliteter en jente kan se etter. Jeg er tynn, nerdete, har dårlig syn, interesserer meg for rollespill, lesing og PCer. En vaskeekte nerd. Jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med jenter eller å få kjæreste.

 

Jeg forstår det ikke.

 

Poenget er, Fredrik, at hvis jeg kan, ja da kan jaggu du. :thumbup:

Lenke til kommentar
Barna i Afrika? Hva har det med hva en er vant til å gjøre?

5817753[/snapback]

 

Det har med det at vi ikke klarer å sette oss inn i en situasjon der man sulter.

 

Mye vil ha mer, faen vil ha fler.

 

Vi blir aldri fornøyd, og kommer alltid til å strebe etter mer, uansett hvor bra vi har det.

5817805[/snapback]

OK, jeg skjønner. Men det er nok ganske individuelt hvor vanskelig det er å bli fornøyd. Mange drømmer og streber alltid, mens andre klarer å slå seg til ro med det en har. Materielt synes jeg at jeg har det bra, det er mange ting jeg kunne ønske meg, men jeg vet godt at jeg ikke ville bli noe særlig mer fornøyd eller lykkelig av det.

Lenke til kommentar
Hvor viktig er det for ei jente at gutten ikke er lubben? Jeg er vistnok kjekk (folk som sier), morsom, snill, osv. But still er det ingen som liker meg :( Jaoki ei da men er ikke så keen på hu

5817923[/snapback]

trøst deg med at jeg i rimlig god form, men er like fettløs uansett.

Lenke til kommentar
Ble nettopp slutt mellom meg å kjæresten min over nesten 2 år :/

5817746[/snapback]

 

Jeg har lyst å bare holde rundt ei jente. Bare holde liksom. Er redd det blir perverst men samme det..

5817775[/snapback]

 

Jeg føler det samme, savner nærhet. Er ikke slik som de fleste andre som bare vil kjøre den rett inn, vil sitte inntil jenta, kose med henne og se en film elns.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...