Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg hatt en stygg dag. Den type dag da du unngår alt som heter speil og blikkontakt. Jeg føler meg bare helt forjævlig, bare stygg, feit og kjedelig. Jeg får slike dager iblandt. Og så fikk fyren jeg liker seg dame i dag. Og jeg skulle liksom være kompis og si at det er helt greit. Det er ikke greit. Det er kjempetrist. Jeg hadde en ypperlig sjangse på han, og så får han seg dame. Det er alltid slik. Jeg er rett og slett ikke kjæreste potensiale. Jeg er den type dame som er grei å sjekke opp på byen. Den som ikke trenger noen pose over hodet, men ikke er noe å satse på heller. Og det gjør meg så forbannet.

Lenke til kommentar
Pøh! Det finnes alltid noen som vil satse på deg, du må bare finne de ;)

 

Edit: Nei, det er nok ikke alltid like enkelt. Strever selv med å finne ei jeg vil ha.

5797050[/snapback]

 

Å finne noen som vil satse på meg er ikke problemet. Problemet er å finne noen som vil satse på meg, som er verd å satse på tilbake.

Lenke til kommentar

Finns da visse forsjeller, noen liker å være singel men de er da ikke ensomme. Er nå hva man gjør det til, liker nå å slappe av og være aleina. Ikke noe mas eller stress, litt kjedelig iblant men har noen millioner ting å velge mellom å gjøre så da går det jo. Fikk nu høre i helga at man nu holde seg godt og ditt og datt av ei dame fint som et fly men ho hadde nu type. :(

Lenke til kommentar
Pøh! Det finnes alltid noen som vil satse på deg, du må bare finne de ;)

 

Edit: Nei, det er nok ikke alltid like enkelt. Strever selv med å finne ei jeg vil ha.

5797050[/snapback]

 

Å finne noen som vil satse på meg er ikke problemet. Problemet er å finne noen som vil satse på meg, som er verd å satse på tilbake.

5797403[/snapback]

 

Tror ikke du skal bekymre deg jeg. Du virker som ei ålreit jente, og jeg er rimelig sikker på at det kommer en gutt ut av det blå når du minst venter det. :)

Lenke til kommentar
Pøh! Det finnes alltid noen som vil satse på deg, du må bare finne de ;)

 

Edit: Nei, det er nok ikke alltid like enkelt. Strever selv med å finne ei jeg vil ha.

5797050[/snapback]

 

Å finne noen som vil satse på meg er ikke problemet. Problemet er å finne noen som vil satse på meg, som er verd å satse på tilbake.

5797403[/snapback]

Ahh ... Nei, det kan jo være et problem, men det er jo bare å fortsette å lete. Det er nødt til å være noen som tilfredstiller begges krav.

Lenke til kommentar
Det går bra, tiden leger alle sår. Det kan hende noen kommer krypende tilbake. Tips: Vær kresen mot den neste du er forelsket eller noe sjekker deg opp.

5811939[/snapback]

Akkurat nå er jeg desperat. Etter sex, kos og prating.

5811968[/snapback]

 

 

Da er vi to. Blir enda en uke før jeg får noe av det....:(

Lenke til kommentar
Det kommer nok ei ny ei. :)

 

Etter min erfaring gjør det alltid det. Ei som er bedre, mer fantastisk og vakrere enn noe du har sett før. ;)

5812016[/snapback]

He he.Får håpe det.

 

På "festen" i går kom kjæresten til en kamerat bort til meg og sa hu ville spleise meg med en av hennes venniner, eller noe slikt, husker ikke helt. Hadde noe innanbords. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...