Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke sprit til helga :(

5765490[/snapback]

Det gjør ikke jeg heller, men man tar heller øl, da. :)

5766212[/snapback]

Har flere liter med cognac xo, litt whisky, litt jeger, og noe koskenkorva. Men blir vel ikke tur ut, bare slappe av og nippe i en liten. :)

Litt OT men.

Huff, deprimerende vær ute. Regner og styrer, og så er det jo ikke så lenge til våren. :dribble: Gleder meg som en unge til knallhard jobbing og soling.

Lenke til kommentar

hmm dagen i dag begynte med at jeg ble skjelt ut av en medelev fodi jeg ikke gjorde noe (jeg satte da å hørte på hva lærern sa)

senere viste det seg at jeg har glemt minnepennen med masse raporter osv som skal leveres nå om en tmes tid, jeg rekker ikke å hjem å hente den heller siden det tar jo neten en time bare en vei :(

denne dagen gikk til hælvete, bare graps :cry:

Lenke til kommentar

Hmm da var det på tide med ny episode her hjemme med meg og familien min da:

 

Var nede på kjøkkenet og skulle lage meg mat, da far sa at jeg skulle vaske henda mine før jeg begynte med maten.. greit nok sa jeg og gikk å vaska henda.

Så kom jeg tilbake og sa: Du kunne jo sagt det litt før jeg faktisk tok på brødet og begynte og skjære da, sånn at jeg ikke tok på det og sånt med møkkete hender.

 

Far: Ja det er da normalt at folk vasker henda her før de lager mat!! Bare se på stebrødrene dine, de vasker alltid henda før de begynner med noe mat.

 

Jeg: Ehm, sånn at du vet det, jeg har ALDRI sett de gjøre det.

 

Så satt jeg meg ned og spiste, og han gikk inn i stua med stemora mi, og satt der å så på tv. Jeg bladde litt i kalenderen på veggen mens jeg spiste, og så at på faren min og stemora mi sin kolonne på kalendere om to uker sto det: BV kl13.00.

 

BV, hva er det tenkte jeg.. barnevernet?

 

Så gikk jeg i stua etterpå og spørte fattern hva BV er for noe.. Et kurs sa han.. Å ja.. er det no spennende kurs eller, spørte jeg.

 

Så fikk jeg en haug av kjeft tilbake om at det var ikke noe jeg skulle blande den stygge nesa mi i, og at jeg skulle holde kjeften min og gå opp på rommet mitt, fordi han ikke gadd å snakke med meg....

 

 

Hva er detta for noe a?? :no:

 

 

 

//Sweet™

Lenke til kommentar

blæh, akkurat er det kjett ass!

 

var på fest i går, og der ble sekken min med en ganske ny genser stjålet.. blæh!

men akkurat nå er ikke den sekken noe stress egentlig,

ei venninde jeg er ganske glad i er "borte" nå av diverse grunner (kan ikke skrive mer en det ;P ) .. jeg tenker på henne stort sett hele tiden.. ikke nødvendigvis for at jeg er forelsket.. men pga at jeg er bekymret osv..

Har tenkt på samtale med helsesøster o.l.. men er ikke helt sikker..

Noen her som har snakket med helsesøster ol ? ikke bare deppet til hverandre på forumet her ? :p

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har vært i kontakt med lege og studentpsykolog osv. Det har hjulpet meg å bli kvitt problemene som har en tendens til å vokse seg uforholdsmessig store når man går med dem alene. Har også folk jeg kjenner som har gått til helsesøstre og fått masse god hjelp der :)

Lenke til kommentar
Jeg har vært i kontakt med lege og studentpsykolog osv. Det har hjulpet meg å bli kvitt problemene som har en tendens til å vokse seg uforholdsmessig store når man går med dem alene. Har også folk jeg kjenner som har gått til helsesøstre og fått masse god hjelp der :)

5777908[/snapback]

tror jeg oxo burde gjøre det... føler det klikker helt snart

jeg har dog blitt henvist til en psykolog men hører jo aldri noe fra dem

Lenke til kommentar
BV er uten tvil barnevernet. No doubt what so ever. At de blir litt sure fordi du spør er forsåvidt ganske forståelig. Det er jo trosalt BV, og de er nok ganske kritisk til din stemor for å si det pent :)

5777521[/snapback]

 

ah.. smart du er a Ernie :) sånn seriøst.. Men syns det er snodig at han ikke kunne si det på en litt hyggeligere måte da.... :hmm:

Lenke til kommentar
BV er uten tvil barnevernet. No doubt what so ever. At de blir litt sure fordi du spør er forsåvidt ganske forståelig. Det er jo trosalt BV, og de er nok ganske kritisk til din stemor for å si det pent :)

5777521[/snapback]

 

ah.. smart du er a Ernie :) sånn seriøst.. Men syns det er snodig at han ikke kunne si det på en litt hyggeligere måte da.... :hmm:

5778124[/snapback]

Vel, det blir fort til at man helst vil at færrest mulig skal vite om det. Som sagt, når barnevernet kobles inn er tingene langt fra slik de burde. Da blir det fort til at man blåser det litt ut over de rundt seg når de tråkker for nærme temaet.

 

Min teori iallfall :)

Lenke til kommentar
Huff ... :( Deppetid igjen. Riktignok så skal jeg for en gangsskyld ikke utdype hva det går i. Må bare henge litt med hodet så kanskje det går litt bedre etterhvert.

5780301[/snapback]

Cheer up. Ingen ting er så ille at det ikke kan bli bedre. ;) Og du vet at vi alle bryr oss om deg.

Lenke til kommentar
Huff ... :( Deppetid igjen. Riktignok så skal jeg for en gangsskyld ikke utdype hva det går i. Må bare henge litt med hodet så kanskje det går litt bedre etterhvert.

5780301[/snapback]

Cheer up. Ingen ting er så ille at det ikke kan bli bedre. ;) Og du vet at vi alle bryr oss om deg.

5780305[/snapback]

Enkelte ting er bare ikke så lett å "bli bedre" på ... *sukk* Psykolog nå takk!

Lenke til kommentar
Huff ... :( Deppetid igjen. Riktignok så skal jeg for en gangsskyld ikke utdype hva det går i. Må bare henge litt med hodet så kanskje det går litt bedre etterhvert.

5780301[/snapback]

Cheer up. Ingen ting er så ille at det ikke kan bli bedre. ;) Og du vet at vi alle bryr oss om deg.

5780305[/snapback]

Enkelte ting er bare ikke så lett å "bli bedre" på ... *sukk* Psykolog nå takk!

5780325[/snapback]

 

du har norges største og beste psykolog ^^ HW.no :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...