Jan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjærlighet/Love/Amor/Whatever er oppskrytt. For de som står på sidelinjen ja. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjærlighet/Love/Amor/Whatever er oppskrytt. For de som står på sidelinjen ja. Bah...... Fint mulig å være mist like glad uten det IMO.... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det syns ikke jeg. :/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Det syns ikke jeg. :/ Da mener eg uten kjærlighetssorgen også da... den drar jo bare "gladheten" ned.. Men men, nå har eg aldri vært sammen med noen da Vet ikke om eg har lyst heller, alle får jo bare heartbreak Endret 13. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg er deprimert nå fordi kjæreste min ville gjøre det slutt pga hun tror jeg forstår ingenting, men jeg prøver så godt jeg kan Vi levde forskjellig fortid, og det klarte hun ikke akseptere Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja, er litt deprimerende at jeg aldrig har hatt noe som er i nærheten av kjæreste noen gang når jeg blir 18 kjempesnart (på torsdag) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Tja, er litt deprimerende at jeg aldrig har hatt noe som er i nærheten av kjæreste noen gang når jeg blir 18 kjempesnart (på torsdag) Egentlig så er det ikke så mange som har hatt dame når de er 18 da... Er noenlunde samme sitiasjon(bare at eg har vært i nærheten og eg blir 17 ikke 18 ) Hvis du tenker igjennom det så går det opp for deg at det egentlig ikke er noe deprimerende. Endret 17. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja, er litt deprimerende at jeg aldrig har hatt noe som er i nærheten av kjæreste noen gang når jeg blir 18 kjempesnart (på torsdag) Cheer up, din tid kommer, mark my words. Se på den lyse siden, du har aldri blitt dumpet heller Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Tja, er litt deprimerende at jeg aldrig har hatt noe som er i nærheten av kjæreste noen gang når jeg blir 18 kjempesnart (på torsdag) Hvis det hjelper. Jeg er 19 og i så og si samme situasjon. Endret 16. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 har vært hemme fra skolen idag fordi jeg har vondt i ryggen, halsen og er kvalm jeg er så lei av skolen... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jeg har: irritert hals, feber, muskelsmerter, forkjølelse og brist i ribbeinet, så jeg har det litt kjipt for tiden Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Etter to-tre uker der sann ca alt har gått helt fint, falt 'alt' i sammen i går. (i alle fall mine sjanser til ) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Har ikke sovet en hel natt på 3 uker nå, blir virkelig deppa av slikt. Går dårligere på skolen også på grunn av det, er så slapp hele tiden. Men, skal bli godt å ta en sovetablett i kveld, nå skal jeg endelig få sove. Edit: skrivefeil *enda mer deppa* Endret 18. januar 2005 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) .... Endret 20. april 2009 av :--{D Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvilken komplett idiot bestemte at jenter bare liker eldre gutter? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hvilken komplett idiot bestemte at jenter bare liker eldre gutter? Det gjelder ikke alle. Kjenner noen gutter som er sammen med eldre jenter og vice versa. Men vil hun ikke være sammen med en bra fyr på sin egen alder er ikke dama noe å satse på... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvilken komplett idiot bestemte at jenter bare liker eldre gutter? Det gjelder ikke alle. Kjenner noen gutter som er sammen med eldre jenter og vice versa. Men vil hun ikke være sammen med en bra fyr på sin egen alder er ikke dama noe å satse på... For det første: JEG kjenner ingen gutter som er sammen med noen som er eldre, kun motsatt.. (Dette er en klassisk gjenganger i klassen min hvertfall, og jeg vet om flere tilfeller med andre jevnaldrede jenter.) For det andre: Det er mange definisjoner av en bra fyr... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Velg din definisjon. Men kan vel si meg enig i at det er et ganske uvanlig, men teit fenomen. Jentene tror vel at eldre gutter er med modne eller noe. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jentene tror vel at eldre gutter er med modne eller noe. Ja, merkelig, når man tenker over hvor utrolig umodene de jentene faktisk er. (Ja de er faktisk det.) Jeg er mye mer moden enn de aller fleste jentene jeg kjenner. (PS dette gjelder selvfølgelig ikke jenter generelt, jeg snakker om de jeg kjenner.) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja enig der hengemannen. De streber etter eldre, men det er en god del som sitter igjen med prompe humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg