Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det syns ikke jeg. :/

Da mener eg uten kjærlighetssorgen også da... den drar jo bare "gladheten" ned..

Men men, nå har eg aldri vært sammen med noen da :tease:

Vet ikke om eg har lyst heller, alle får jo bare heartbreak :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Tja, er litt deprimerende at jeg aldrig har hatt noe som er i nærheten av kjæreste noen gang når jeg blir 18 kjempesnart (på torsdag)

Egentlig så er det ikke så mange som har hatt dame når de er 18 da...

Er noenlunde samme sitiasjon(bare at eg har vært i nærheten og eg blir 17 ikke 18 :p )

Hvis du tenker igjennom det så går det opp for deg at det egentlig ikke er noe deprimerende. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Har ikke sovet en hel natt på 3 uker nå, blir virkelig deppa av slikt. Går dårligere på skolen også på grunn av det, er så slapp hele tiden.

Men, skal bli godt å ta en sovetablett i kveld, nå skal jeg endelig få sove.

Edit: skrivefeil *enda mer deppa* :(

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
Hvilken komplett idiot bestemte at jenter bare liker eldre gutter?

Det gjelder ikke alle.

Kjenner noen gutter som er sammen med eldre jenter og vice versa.

Men vil hun ikke være sammen med en bra fyr på sin egen alder er ikke dama noe å satse på...

Lenke til kommentar
Hvilken komplett idiot bestemte at jenter bare liker eldre gutter?

Det gjelder ikke alle.

Kjenner noen gutter som er sammen med eldre jenter og vice versa.

Men vil hun ikke være sammen med en bra fyr på sin egen alder er ikke dama noe å satse på...

For det første: JEG kjenner ingen gutter som er sammen med noen som er eldre, kun motsatt.. (Dette er en klassisk gjenganger i klassen min hvertfall, og jeg vet om flere tilfeller med andre jevnaldrede jenter.)

For det andre: Det er mange definisjoner av en bra fyr...

Lenke til kommentar
Jentene tror vel at eldre gutter er med modne eller noe.

Ja, merkelig, når man tenker over hvor utrolig umodene de jentene faktisk er. (Ja de er faktisk det.) Jeg er mye mer moden enn de aller fleste jentene jeg kjenner. (PS dette gjelder selvfølgelig ikke jenter generelt, jeg snakker om de jeg kjenner.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...