Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Hvem vil vel ikke det?

5744849[/snapback]

Alle vil vel det, men ikke alle har det ;)

5744975[/snapback]

Nei, og det er litt synd, egentlig.

:hrm:

5748246[/snapback]

Ja, men er jo som regel bare deg selv som stopper det i å få det. Som regel motet som svikter først, iværtfall hos meg. Sjennerthet er no dritt.

5748444[/snapback]

Les: som regel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sweet: Er du 16-17 år? I såfall er reglene til stemoren din helt på trynet. Hvordan skal samme regler gjelde for deg og en drittunge på 10år? Jeg reagerer f.eks på det med å spise godteri i hverdagene. Har du ikke din egne penger som du kan bruke til hva du vil?

5719201[/snapback]

WORD

 

Må vel legge til at jeg bare er 14 og dritungen er 9 men er like irriterene for det (Stemora mi kan brenne i helvete)

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Skrekk og gru. Noen som så dokument 2 nå? Kjente meg forsåvidt ikke så veldig mye igjen der. Derimot fikk jeg regelrett sjokk og massiv medfølelse når de kom til intervjuet med hu jenta. Hu må jo ha det helt forjævlig ... :dontgetit: Når noen spør meg om noe så svarer jeg da et eller annet. Hu sliter jo veldig med selv det ... Huff :(

Lenke til kommentar

Kunne gjenkjenne meg til en hvis grad, men tror nok det er mer generell sosial fobi jeg har lidd av, var veeldig stille på skolen for et par år siden, men ting går jo heldigvis bedre. På skolen så er jeg sikkert blant de som snakker mest nå. :p

 

Så, ting kan allitid bli bedre. :)

 

Ooh, jeg har faktisk ganske greit akkurat nå. Litt ting som er dritt, men alt i alt så har jeg det ganske bra nå. Veldig digg.

Lenke til kommentar
Kunne gjenkjenne meg til en hvis grad, men tror nok det er mer generell sosial fobi jeg har lidd av, var veeldig stille på skolen for et par år siden, men ting går jo heldigvis bedre. På skolen så er jeg sikkert blant de som snakker mest nå. :p

 

Så, ting kan allitid bli bedre. :)

 

Ooh, jeg har faktisk ganske greit akkurat nå. Litt ting som er dritt, men alt i alt så har jeg det ganske bra nå. Veldig digg.

5750009[/snapback]

Altså, jeg tror faktisk ikke man direkte kan sammenligne sosialfobi og selektiv mutisme. Derimot er konsekvensene veldig like, noe som gjør at både du og jeg (sikkert flere også) kjenner oss en del igjen.

 

Btw: Har sendt mail til TV2 ang. sosialfobi. Har et lite håp om at de kan lage noe om det. Det kan kanskje få en del til å oppsøke hjelp. Det er jo trosalt et sted mellom 10 og 20% av befolkningen som lider av det ...

 

Edit: Tror det går 14:00 på lørdag.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Selvmord er egoistisk...

 

Du skaper bare problemer for familien din...

____________________________________

 

Bawh, vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sa til jenta jeg liker at jeg hadde følelser for henne hun reagerte med

Hun - "... Eg veit liksom ikkje ka eg ska sei... Eg ser på oss som goe venna.."

 

Jeg - "Eg har litt følelsa for deg ja, men eg trudde du veste det :), Skjønne forrestn godt at du blei paff. Eg ser også på oss som goe venna, men de e bare de at det heng igjen litt fra førr av :) Vess du skjønne?"

 

Hun - "Jepp, skjønner hva du mener, men eg veste nok ikkje det. Men de kommer vel ikkje te å forandre vennskape vorres eller?"

 

Jeg - "Eg vil no at det ska være som før men du ser no skjøll..."

 

Hun - "Ja herregud de vil eg og :), tenkte liksom ka du ville.. Men ska vi bare late som ingenting da?"

 

Jeg - "Hmm... Tror det er det enkelste ja..."

 

finalword...

 

Vet at det ikke er lett å lese dialekten, men jeg har bare copy-pasta fra meldinga :)

Er sikkert ikke så interessant med en meldingslogg men men...

 

Problemet er altså bare at det ikke virker som hun har klart å komme over det enda... Jeg er ikke sikker på om det er dette hun sliter med ettersom hun også fant ut at hun liker en fyr som har vært etter henne i snart to måneder... Selvfølgelig har han funnet seg ei ny ei nå :hm:

 

Så jeg spør egentlig etter tips til henne, hva hun kan gjøre for å komme over dette...

 

Bah, ble bare surr dette... Les godt :hm:

Lenke til kommentar
jeg vet at selvmord er egoistisk....

er bare så jævla lei av denne verden og ser ingen utvei fra dette helvete :(

5755171[/snapback]

Hver gang du er deppa, så ring og snakk med noen. Hvis du føler at du ikke har noen å ringe til, ring meg? Og det her er ikke tull, jeg er kjempeflink til å roe ned folk. :)

Lenke til kommentar
jeg vet at selvmord er egoistisk....

er bare så jævla lei av denne verden og ser ingen utvei fra dette helvete :(

5755171[/snapback]

So what, hvis du er lei av verden og ikke vil leve mer må du egentlig prate med en professionell (AnAnAs :(). Det er nå det jeg ville ha gjort i allefall :)

 

Hvor gammel er du? Hvis du bare er 14-16 år gammel og er lei livet...

Da vet du enda ikke hva livet er ;)

Bare prøv og hold ut til det ordner seg du... Har også hatt en skikkelig tøff periode (1 år) da jeg tenkte på selvmord, men jeg kom fram til at det ikke var vits... At det faktisk var folk som likte meg :) Det er jeg veldig glad for nå, etter som livet mitt har snudd seg helt på hodet og jeg nå har det nesten bare bra ;)

Lenke til kommentar
jeg vet at selvmord er egoistisk....

er bare så jævla lei av denne verden og ser ingen utvei fra dette helvete :(

5755171[/snapback]

So what, hvis du er lei av verden og ikke vil leve mer må du egentlig prate med en professionell (AnAnAs :(). Det er nå det jeg ville ha gjort i allefall :)

5755305[/snapback]

Jeg vet at det er det beste, jeg bare tenkte hvis han tenkte på å gjøre noe dumt akkurat nå så kunne jeg godt forsøke å si noen velmenende ord, har tidligere tenkt i sånne baner selv. Men som du sier, skaff deg profesjonell hjelp. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...