Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Let's all be miserable.

 

 

Gah. Har aldri følt meg lenger fra kjæresten... Hun gidder ikke å svare meg på msn, virker helt uinteressert i meg..

 

Jaja, det er vel noe som har høyere prioritet.. Jeg er jo bare idioten hennes, som hun kalte meg... :(

5739008[/snapback]

 

drit i henne for en stund, se om hu tar opp kontakten med deg igjen. stå gjerne og prat med andre jenter mens hun ser på. da finner du fort nok ut om hun liker deg eller ikke.

kanskje det ender bra for dere to :)

 

ps.

var litt dårlig forklart, men poenget er at du må være sosial med andre jenter. blir hun grønn av misunnelse og skjeller deg ut, så har hun ihvertfall følelser for deg.

da kommer punchlinen din: "virka ikke som om du var interessert".

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Let's all be miserable.

 

 

Gah. Har aldri følt meg lenger fra kjæresten... Hun gidder ikke å svare meg på msn, virker helt uinteressert i meg..

 

Jaja, det er vel noe som har høyere prioritet.. Jeg er jo bare idioten hennes, som hun kalte meg... :(

5739008[/snapback]

 

drit i henne for en stund, se om hu tar opp kontakten med deg igjen. stå gjerne og prat med andre jenter mens hun ser på. da finner du fort nok ut om hun liker deg eller ikke.

kanskje det ender bra for dere to :)

 

ps.

var litt dårlig forklart, men poenget er at du må være sosial med andre jenter. blir hun grønn av misunnelse og skjeller deg ut, så har hun ihvertfall følelser for deg.

da kommer punchlinen din: "virka ikke som om du var interessert".

5739028[/snapback]

 

Problemet kommer da hun bor to timer unna meg... :(

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en jente som jeg kan sitte i sengen og se film med.

En jente som kan sitte på fanget mitt mens vi surfer på nettet.

En jente som jeg kan holde i hånden mens jeg går tur.

En jente som jeg kan dra til når jeg kan.

En jente som jeg kan snakke med.

 

:cry: x10

5738990[/snapback]

og ikke minst "En jente som jeg kan sitte og holde litt rundt og klemme på". Joa er alt for enig i det her :(

Lenke til kommentar

Husk alltid:

 

* Kjærlighet er bare kjemikalier i hjernen, en simpel beruselse.

* Mennesket skapte Gud i sitt bilde. Både Gud og himmel er bare gamle påfunn for å få kontroll over andre mennesker.

* Alt du gjør er til sist til ingen nytte. Før eller senere vil ingen huske deg eller det du har utrettet. Når den siste stjerna i universet har sluknet, vil det bare være et tomt, kaldt mørke igjen.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en jente som jeg kan sitte i sengen og se film med.

En jente som kan sitte på fanget mitt mens vi surfer på nettet.

En jente som jeg kan holde i hånden mens jeg går tur.

En jente som jeg kan dra til når jeg kan.

En jente som jeg kan snakke med.

 

:cry: x10

5738990[/snapback]

og ikke minst "En jente som jeg kan sitte og holde litt rundt og klemme på". Joa er alt for enig i det her :(

5739079[/snapback]

Ja, ikke minst.

Da er vi hvert fall to.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en jente som jeg kan sitte i sengen og se film med.

En jente som kan sitte på fanget mitt mens vi surfer på nettet.

En jente som jeg kan holde i hånden mens jeg går tur.

En jente som jeg kan dra til når jeg kan.

En jente som jeg kan snakke med.

 

:cry: x10

5738990[/snapback]

og ikke minst "En jente som jeg kan sitte og holde litt rundt og klemme på". Joa er alt for enig i det her :(

5739079[/snapback]

Ja, ikke minst.

Da er vi hvert fall to.

5739635[/snapback]

Tre faktisk :cry:
Lenke til kommentar
Husk alltid:

 

* Kjærlighet er bare kjemikalier i hjernen, en simpel beruselse.

* Mennesket skapte Gud i sitt bilde. Både Gud og himmel er bare gamle påfunn for å få kontroll over andre mennesker.

* Alt du gjør er til sist til ingen nytte. Før eller senere vil ingen huske deg eller det du har utrettet. Når den siste stjerna i universet har sluknet, vil det bare være et tomt, kaldt mørke igjen.

 

Evig eies kun det tapte.

Endret av Den Røde Tsar
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en jente som jeg kan sitte i sengen og se film med.

En jente som kan sitte på fanget mitt mens vi surfer på nettet.

En jente som jeg kan holde i hånden mens jeg går tur.

En jente som jeg kan dra til når jeg kan.

En jente som jeg kan snakke med.

 

:cry: x10

5738990[/snapback]

Hvem vil vel ikke det?
Lenke til kommentar
Husk alltid:

 

* Kjærlighet er bare kjemikalier i hjernen, en simpel beruselse.

* Mennesket skapte Gud i sitt bilde. Både Gud og himmel er bare gamle påfunn for å få kontroll over andre mennesker.

* Alt du gjør er til sist til ingen nytte. Før eller senere vil ingen huske deg eller det du har utrettet. Når den siste stjerna i universet har sluknet, vil det bare være et tomt, kaldt mørke igjen.

 

Evig eies kun det tapte.

5744651[/snapback]

Hva mener du? Jeg ser ikke helt sammenhengen.

 

Uansett er det feil, det ville kreve at den som tapte det også er evigvarende.

Lenke til kommentar

Hmm, vaska koppene og la tankene fly litt da tanken streifet meg. Livet har vært kipt i tider og stunder, men den mest skremmende tanken er at man har ennå 3/4 igjen av det. Da like etter slo den andre tanken inn, for hva venter i fremtia? Flyvende biler, snakkende hus... Hmm, ja ja ser nu framtia i møte, nåtiden har nå hatt sin lidelse. For vi vil vel bli bedre alle sammen, mer koselig, søtere, sterkere, grådigere og maktsyke i årene som kommer.

Den som lever for se, livet kan fort bli snudd opp ned i dag i morra... :D

Lenke til kommentar
Hvem vil vel ikke det?

5744849[/snapback]

Alle vil vel det, men ikke alle har det ;)

5744975[/snapback]

Nei, og det er litt synd, egentlig.

:hrm:

5748246[/snapback]

Ja, men er jo som regel bare deg selv som stopper det i å få det. Som regel motet som svikter først, iværtfall hos meg. Sjennerthet er no dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...