Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meika:

1. Hvis du er alvorlig:

Få hjelp, psykolog elns. Eneste som kan hjelpe. Kan forresten nevne at de "perfekte" folkene som ofte fremstilles i mediene er photoshoppa som det holder. (dvs. redigerte)

 

2. Hvis du kødder:

Dette er ikke morsomt. Ikke tull med sånt.

Lenke til kommentar

fredrikrb, det kalles spiseforstyrrelser, og jeg syntes dette var en god beskrivelse av hvordan det må føles.

 

EDIT:

TLZ, hadde løsningene vært så enke at det bare hadde vært å gå til psykolog... Det er enorme krefter som rokker ved tankene, og kan ikke snues på ved hjelp av et par psykolog timer. Men stemmer at det er eneste løsningen. Oppsøke hjelp, og innse at en har en sykdom.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
TLZ, hadde løsningene vært så enke at det bare hadde vært å gå til psykolog... Det er enorme krefter som rokker ved tankene, og kan ikke snues på ved hjelp av et par psykolog timer. Men stemmer at det er eneste løsningen. Oppsøke hjelp, og innse at en har en sykdom.

Sov med de fleste psykiske ting. En psykolog er bare en som skal hjelpe seg selv, det som hjelper med de fleste psykdommer er vel at en virkelig bestemmer seg for å ta opp kampen med denne psykiske sykdommmen.

Lenke til kommentar
Har ei veninne som driver får massiv psykolog hjelp, men alikevell så er det hun som må gjøre hele jobben selv. Vanvittig tungt å være rundt henne og høre hva hun går igjennom. Skumle saker dette her....

 

hater denne følelsen..

 

har ei vennine++ selv som har fått/går hos psykolog.. (av annen grunn enn det snakkes om)...

jeg blir nesten helt gal selv av å høre på det, og tenke på henne..

jeg synes det er så fælt at det nesten bryter MEG ned.. ikke pga at jeg synes det er kjett å høre på.. jeg er jo der for å støtte osv..

Men fordi det er ufattelig leit..

 

Det er egentlig litt komplisert da jeg kunne ha forhindret deler av dette ved å "hjelpe til" på en måte før.. men ikke har våget dette av forsjellige årsaker..

 

kan nesten ikke skrive for "åpent" om dette her, tross at de fleste her ikke kjenner meg her.. men mange kan lese dette, og jeg kjenner en del på forumet her som kjenner meg/den personen personlig..så...

 

:cry::cry::cry:

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Meika: Gå til psykolog asap. Det du holder på med er ikke sunt og rimelig unødvendig. Jeg kan garantere deg at du overhode ikke skiller deg ut fra resten av befolkningen. Jeg kan også garantere deg at folk rundt deg overhode ikke tenker det du tror. De ser garantert et helt normalt menneske ;)

 

Edit: Må bare nevne at jeg sliter med selvtilliten selv også. Jeg plent nekter å tro at jeg har et gjennomsnittlig utseende. Alikevel får jeg stadig høre at jeg ser absolutt normal ut. Folk ser ikke engang det jeg irritere meg over, selv om jeg kan banne heftig på at det må da faen meg være umulig å unngå å se det. Tenk på det du Meika ... ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Har ei veninne som driver får massiv psykolog hjelp, men alikevell så er det hun som må gjøre hele jobben selv. Vanvittig tungt å være rundt henne og høre hva hun går igjennom. Skumle saker dette her....

 

hater denne følelsen..

 

har ei vennine++ selv som har fått/går hos psykolog.. (av annen grunn enn det snakkes om)...

OSV...

5671146[/snapback]

 

Tror vi to er veldig i samme situasjon.

 

 

Ernie, det går da ikke ann å si "bare gå til psykolog". er du klar over hvor tungt det bare er å måtte innse det at man trenger hjelp?

 

Nei, dette med psykiske greier er ikke no hyggelig. Det tar knekken på de fleste. Fysjameg.

 

men er dumt å diskutere dette nå om kvelden/natta da. Man er alltid mer deppa om kvelden/antta en ellers på dagen.

Lenke til kommentar
Jeg tror hun kopierer den fra et sted...

Hvorfor tror du hun skriver hele det innleget når hun vet alle kommer til å hate henne for det?

Høres ut som noe jeg kunne gjort for å irritere broren min:P

5671240[/snapback]

Makan til oppførsel. SKJERP DEG! Av og til er man noe som kalles 'frustrert' ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...