Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen!!! Får håpe din dag blir bedre enn min. Ting starta ræva i natt og har bare utvikla seg til å bli verre, men ikke la meg dra deg ned. HAPPY BURSDAG!!!

EDIT: Hadde jeg hatt penger og tid så kanskje jeg hadde stikki ned til porsgrunn og sagt gratulerer personlig, men jeg har ikke penger og orker ikke gå...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå synes jeg det er på tide med å deppe litt mer...

Jeg fikk en finger ut av ledd og knakk den i samme slengen, nå er jeg handikappet i en månede :(

Hvordan var det når; "I was to play the guitar"? :cry:

Og så var det svømming da :cry:

og til slutt så kom jernpumping på SATS :thumbup:

Jeg skal adri-mer-bomme-på-et-mottak av ball igjen... :blush:

Endret av Dasset
Lenke til kommentar

På tre dager kjørte jeg eksen til sykehuset pga. ukjente magesmerter, fikk vite at kameraten min var død i en bilulykke (var fremdeles på sykehuset når jeg fikk vite det) og kjørt sønnen min på sykehuset. Blir sliten av sånt...

Lenke til kommentar
På tre dager kjørte jeg eksen til sykehuset pga. ukjente magesmerter, fikk vite at kameraten min var død i en bilulykke (var fremdeles på sykehuset når jeg fikk vite det) og kjørt sønnen min på sykehuset. Blir sliten av sånt...

Når skjedde bilulykken?

Trist å høre. Lykke til :\

Lenke til kommentar

Uff, forferdelig. :( Kondolerer...

Dr. X: Ville vært fint med litt medmenneskelig fortåelse her...vi snakker da om en som har mistet kameraten sin, og andre som har det kjipt... da tror jeg ikke han/de synes noe særlig om det tragiske forsøket ditt på å være morsom... :roll:

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Har vært sammen med verdens beste kjæreste i 6 mnd nå, alt går skikkelig bra! Har det skikkelig bra med henne.

MEN, til sommern skal jeg mest sannsynelig til militæret, og da vet jeg ikke hva som skjer med oss, har skikkelig angst for å miste henne, går rundt og tenker på det konstant nå for tia. Er så jævlig redd for å miste henne, plager meg så mye at jeg ikke får sove skikkelig om nettene. Har sagt det til henne osv, men hu sier ikke tenk på det osv det årner seg sikkert, men jeg kan ikke noe for det. Blir geern ass.. :(

Lenke til kommentar
måtte betale 6500 i går, betalte 3500 for noen dager siden, har nesten ikke penger igjen :cry:

mobilen min er sperret :cry:

pc`n klikker hele tiden(hardware feil tror jeg)

og jeg har søvnmangel :sleep:

Hva måtte du betale? Prøv og få litt frisk luft før du legger deg, gjør noe slik at du blir skikkelig sliten

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ble nettopp stoppa av politiet og måtte ut med 750,- fordi jeg ikke brukte beltet. Hardt for en fattig student.

Lenke til kommentar
Prøv og få litt frisk luft før du legger deg, gjør noe slik at du blir skikkelig sliten

skal gjøre det, se om det hjelper, har gått halvtrøtt ganske lenge nå :cry:

Pleier å funke for meg vaffal, gå og tren ( mener ikke ett par rundet i cs ) men på studio, fotball etc..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...