darkness| Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Mhm, jeg skjønner. Jeg får treffe kjæresten min sånn ca en gang i måneden.. *ensom* Hvorfor så skjelden? Long distance-relationship sucks Ok. Får se henne om ca ett år. Hun er nemlig utvekslingsstudent i Tyskland. Håper vi finner veien sammen igjen.. Bra du har god tolmodighet Endret 10. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Mye kan skje på ett år. Tålmodighet er desverre ikke min styrke. Men det er veldig kjipt å traske rundt her nå om dagen. Helt umotivert. :/ Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 hadde en kompis som hengte seg i vår. Han sa aldri hvorfor han gjorde det bare.. Han virket fin han, så plutselig.... Skjønner ikke helt vitsen jeg. Jeg sleit noe jævli en stund, pga det. men nå går det bedre.. Ikke spør hvordan familien hans har det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Ahhh...NYDELIG...ble trokke 50% i skatt... *håpløst* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Ahhh...NYDELIG...ble trokke 50% i skatt... *håpløst* Du får trøste deg med at du får pengene tilbake til neste år.. (hvis du har betalt for mye that is) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Ahhh...NYDELIG...ble trokke 50% i skatt... *håpløst* Du får trøste deg med at du får pengene tilbake til neste år.. (hvis du har betalt for mye that is) Desverre nei, staten trekker 50% når man ikke har skattekort som en slags straff... Det samme gjør de med meg til uka, for likningskontoret bruker jo altfor lang tid på å gi meg skattekort... Nei denna uka har vært ræva! sjuk hele tiden, får ikke stipend fordi de ikke har tatt med at foreldrene mine er skilt, så da får jeg ikke penger før klagen er behandlet før om 3 uker, jeg skal jobbe 10 timer i morra, strøyk på matteprøven fordi jeg ikke hadde kjøpt den avanserte kalkulatoren! Mista laderen, så får ikke brukt mobilen, er alene hjemme i ei uke, men er blakk... Men prøver å holde motet oppe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg får treffe kjæresten min sånn ca en gang i måneden.. *ensom* *melder seg på kines sin klubb* Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 er ennå deppa over en ting som skjedde for 4,5 år siden. min BESTE venn døde da,han hadde satt fast noe i halsen,så han hadde ligget noen dager på sykehuset,jeg var på skolen og var trist og lei hele dagen,så fikk jeg meldingen om at kompisen min hadde dødd. der er ikke det verste,han døde på busdagen sin,den dagen han fylte 8år(da var jeg 9år). går ennå og er trist over det der,nå er jeg å så negativ over alt sammen,før var jeg positiv som bare det. *snufs* MIN BESTE VENN! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Mhm, jeg skjønner. Jeg får treffe kjæresten min sånn ca en gang i måneden.. *ensom* Hvorfor så skjelden? Long distance-relationship sucks ahh, kjipt er fortsatt deppa over at mandag er så langt unna Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 MIN BESTE VENN! Ja, den var kjip. I'm sorry for your loss... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Alle hør på denne sangen: Louis Armstrong - What a wonderful world, mens dere tenker over alle depresjonene deres. Nei nei, Peter Gabriel - Don't Give Up Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Vell får vell gå inn her å deppa litt igjen. Satt med vennene mine å drakk å "koste" meg... Fikk et anfall igjen, begynnte å kaldsvette, skjelve + grine... Da resite jeg meg bare opp for å gå hjem..sa ikke et ord.. Aldri om jeg skal drikke alkohol igjen...blir bare deppa... Lenke til kommentar
cerion Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Vell får vell gå inn her å deppa litt igjen.Satt med vennene mine å drakk å "koste" meg... Fikk et anfall igjen, begynnte å kaldsvette, skjelve + grine... Da resite jeg meg bare opp for å gå hjem..sa ikke et ord.. Aldri om jeg skal drikke alkohol igjen...blir bare deppa... Vet hvordan du føler deg... Får du anfall ofte? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 Hvor mange...vell det vet jeg ikke, det kommer når det "vil" ...eller når jeg begynner å tenker på ting som ikker er så "sunt" Lenke til kommentar
cerion Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Hvor mange...vell det vet jeg ikke, det kommer når det "vil" ...eller når jeg begynner å tenker på ting som ikker er så "sunt" Vært hos lege/psykolog/psykiater? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 har mye kjipe tanker i huet...sitter å hører på god gammal deppemusikk....er full,og livet er kjipt.-...hakke lyst å våkne i mårra,men det gjør jeg uansett... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Er ikke lett. møkka dager. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 jeg kjeder meg.....hva faen skal jeg finne på... livet er hardt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Desverre nei, staten trekker 50% når man ikke har skattekort som en slags straff... Det samme gjør de med meg til uka, for likningskontoret bruker jo altfor lang tid på å gi meg skattekort... Det er ikke en slags straff i det hele tatt. De trekker 50% fordi de ikke vet hvor mye de skal trekke. Når de etter ligningen finner ut at de har trukket for mye i skatt, får du det tilbake igjen. Men du må vente til juni neste år før du får de pengene da. Tro meg :-) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Hvor mange...vell det vet jeg ikke, det kommer når det "vil" ...eller når jeg begynner å tenker på ting som ikker er så "sunt" Vært hos lege/psykolog/psykiater? Nei, det har jeg ikke...men burde kansje seriøst vudere det? Du er ikke den eneste som mener det vertfall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg