Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

En eks fra en kort romanse. Hun hadde visst vokst skikkelig opp, men virker ikke sånn..

 

Kan ikke si at det bryr meg særlig at noen fra fortiden min kontakter meg på blink og sier dette... Dog, det stikker litt at hun ønsker moren min død. Hun har ikke gjort noe galt.

5650449[/snapback]

Svarer med å kontakte Blink administratorene og ber de gjøre kort affære.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En eks fra en kort romanse. Hun hadde visst vokst skikkelig opp, men virker ikke sånn..

 

Kan ikke si at det bryr meg særlig at noen fra fortiden min kontakter meg på blink og sier dette... Dog, det stikker litt at hun ønsker moren min død. Hun har ikke gjort noe galt.

5650449[/snapback]

Svarer med å kontakte Blink administratorene og ber de gjøre kort affære.

5650623[/snapback]

 

Wow. Ueland svarer i en personlig tråd. Det er et mirakel. :w00t:

 

Men hvorfor gjøre det? Jeg mener, har hun forvoldt noen skade bortsett fra å fornærme moren min?

Lenke til kommentar
Hva gjør man om man har en mistanke om at en har fått amfetamin (speed) i colaen sin på fest der det bare var folk en kjenner?

5655179[/snapback]

Gjør venner til uvenner?

5655267[/snapback]

Litt vanskelig, siden jeg har zero peiling på hvem som gjorde det. Kan liksom ikke bare bryte kontakten med mange gode venner.

 

Hmm...

Lenke til kommentar
Hva gjør man om man har en mistanke om at en har fått amfetamin (speed) i colaen sin på fest der det bare var folk en kjenner?

5655179[/snapback]

Gjør venner til uvenner?

5655267[/snapback]

Litt vanskelig, siden jeg har zero peiling på hvem som gjorde det. Kan liksom ikke bare bryte kontakten med mange gode venner.

 

Hmm...

5655359[/snapback]

Jævlig dårlig gjort i hvertfall. Har ingenting i mot dem som velger å bruke dette selv. Men mener det skal være ET VALG. Ikke noe man blir lurt til å gjøre

Lenke til kommentar
Hva gjør man om man har en mistanke om at en har fått amfetamin (speed) i colaen sin på fest der det bare var folk en kjenner?

5655179[/snapback]

Gjør venner til uvenner?

5655267[/snapback]

Litt vanskelig, siden jeg har zero peiling på hvem som gjorde det. Kan liksom ikke bare bryte kontakten med mange gode venner.

 

Hmm...

5655359[/snapback]

Jævlig dårlig gjort i hvertfall. Har ingenting i mot dem som velger å bruke dette selv. Men mener det skal være ET VALG. Ikke noe man blir lurt til å gjøre

5655371[/snapback]

Ja, det er forbanna dårlig gjort. Farlig er det også, siden man ikke vet hvordan personen reagerer på stoffet.

Endret av Ferr
Lenke til kommentar

speed er noe skumle greier :(

har selv en kamerat av meg som drev med det, han slutta med det for ca et halvt år siden å han er hele tiden deppa og suicidal etter det :(

er ikke uten grunn at han ligger på psykiatrisk for tiden

 

personlig hvis jeg kunne gå tilbake til da han begynte med det (bortsett fra at jeg ikke kjente han da) så ville jeg støttet han å fått han vekk fra det.... narko fører bare til tull..

Lenke til kommentar
En nær bekjent av meg tok selvmord for noen dager siden.

Er tungt å takle  :cry:

5655776[/snapback]

Kondolerer. Trist, det der. :(

 

 

Men ja. Sommeren nærmer seg, pollenallergien gjør sitt inntog om ikke så veldig lenge, og her sitter jeg, dameløs og nærmest venneløs siden de fleste jeg henger sammen med har dame nå, eller er sammen med andre. Det er egentlig greit nok, men siden de som har dame holder på slik de gjør (detaljer er ikke nødvendig), så synes jeg virkelig at jeg også fortjener noen å dra til etter skolen til, holde hånden til, kose med, slappe av med og gjøre morsomme ting med.

 

Det som ikke akkurat er med på å gjøre saken bedre, er at ei veldig god venninne av meg (som jeg tilfeldigvis begynner å få følelser for) roter med en de fleste jeg kjenner mener er en idiot. Men nå i kveld snakket vi på MSN, så spurte hun på kødd om vi skulle være kjærester, jeg svarte jo ikke nei akkurat, så hun hadde meg i sitt nick og jeg hadde henne i mitt. Jeg kjente at det svei så jævlig, holdt på å bryte ut i tårer, siden jeg er 99% sikker på at jeg aldri kan få henne.

 

Føler også at skolen går til helvete, jeg fikk 1+ på den siste matteprøven vår, og jeg lurer på om jeg i det hele tatt klarer å stå 1MY. Jeg er så lite motivert til alt siden tankene om dame lurer i bakhodet hele tiden. I det siste har jeg døyvet det med trening, men på grunn av at jeg ikke har råd til å betale for ny kontrakt før i neste uke, blir det nok litt ekstra ille den lille stunden det varer.

 

Jaja... Fikser seg vel.

 

:(

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

For et et par år siden døde min halv-storebror, ble fortalt at han døde pga skadene han pådro seg i et bilkræsj.. Veldig trist da jeg omrent ikke så storebroen min, siden han bodde hos pappa og jeg hos mamma.. Seinere så fikk jeg vite at det jeg var blitt fortalt var ikke sant, han i virkeligheten kjørt rett inn fjellveggen for å drepe seg, da dette ikke funka gikk han hjem og hengte seg :cry:

 

Fremdeles litt tungt den dag i dag :(

Lenke til kommentar

SupremeX: Aww, hørtes helt for jævlig ut :cry:

 

Du må virkelig ikke la kjærlighetslivet gå utover skolen :no:

Du må klare å skille fritid og skole.

 

Vet akkurat hvordan du har det, siden jeg er i samme situvasjon akkurat nå :) Jeg tar det ikke så tungt som du ettersom jeg har gode venner og falle ned på.

 

De fleste av mine venner har også kjæreste eller prøver og få seg en, men dette gjør de på en fin måte sånn at jeg ikke blir "utestengt" av gjengen :)

 

Som sagt, drit i jenta, konsentrer deg om skolen til du er ferdig med 10ende siden det virker som at du ikke klarer å konsentrere deg på skolen p.g.a. en jente. Trust me, det er mye verre å sitte å deppe over at du ikke har orntlig jobb når du er 20 år pga at mislykket kjærlighetsliv ;)

 

Mitt råd til deg er at du rett og slett skal drite i dama og heller konsentrere deg på skolen, hvertfall hvis du går siste året! Det er jo mye viktigere med en god utdanning enn en ungdomskjæreste ;)

Lenke til kommentar

Takker for rådet. :)

Jeg går Allmenn GK, så det er lenge til jeg sitter med vitnemålet enda.

 

Men angående dama, jeg kan ikke bare droppe henne pga mine følelser, vi er jo kjempegode venner, jeg vil ikke miste henne bare på grunn av at jeg har følelser for henne som kanskje går over igjen. Dessuten fortjener hun ikke å bli skuffet av gutter igjen på grunn av en kjip hendelse for ikke så lenge siden.

 

Men takk for ordene, skal prøve å tenke grundig gjennom dette. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...