Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På to uker nå så har jeg lånt 78 kr, bare til tull! :mad:

5636269[/snapback]

78 kr? Depper du for 78 kr? Min gjeld er på 16500, når du nærmer deg så kan du begynne å sutre ;)

5638413[/snapback]

Det er ikke lånet jeg depper over. Det er den jævlig dårlige viljestyrken min.

At jeg skal låne 78 kr bare på tull er jo bare tull. Skal da klare å holde meg unna.

Men nei. Jeg får det rett og slett ikke til. Skal betale ned lånet nå.

Fikk en hundrelapp av fattern, skal ha penger igjen på slutten av uken. 22 kroner for å være nøyaktig.

 

Så nå burde dere skjønne denne deppingen ;)

Lenke til kommentar

Når vi snakker om pengeneproblemer. Har levd på den siste lønningen som jeg fikk i november. Og nå har jeg ikke noen jobb og bare 300 kr på kontoen og jeg får ingen hjelp fra aetat fordi jeg desverre tjente 5000kr for lite til å få arbeidsledighetestrygd. Bet i det sure eple og søkte om sosialhjelp i forrige uke. Fikk en fin nyhet der ifra. Jeg hadde så "stor" formue at det måtte "begrense" pengene som de kunne gi meg. Ergo har regningene tyter inn, jeg har ingen penger. Vips inkassosaker. Der min venn der har du et problem....

Lenke til kommentar

Huff ... blir litt deprimerende av hvor godt humør jeg er i for tiden. Altså, nå sånn helt plutselig så er jeg i knallgodt humør, bare det at jeg ikke har så mange å vise det til ... Har så fryktelig lyst til å være litt energisk :p

Forresten kunne jeg ikke dy meg og bare måtte få ut min irritasjon om andre gjennom et aldri så lite blogg-innlegg (Saueflokkene).

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Huff ... blir litt deprimerende av hvor godt humør jeg er i for tiden. Altså, nå sånn helt plutselig så er jeg i knallgodt humør, bare det at jeg ikke har så mange å vise det til ... Har så fryktelig lyst til å være litt energisk :p

Forresten kunne jeg ikke dy meg og bare måtte få ut min irritasjon om andre gjennom et aldri så lite blogg-innlegg (Saueflokkene).

5639474[/snapback]

En grei forklaring det, føler som om jeg hører til i nesten samme bås. Bortsett fra dårlig selvtillit så er jeg skeptisk til mye folk, tenker de mest banale ting når jeg kommer blant folk. Men heldigvis ser nå den dårlige selvtilliten ut til å blekne sakte og sikkert med treninga. Med hardt arbeid og sunn målsetting så kan man få til det meste tror nå jeg, hadde bare latt alt gå båten før i tia. Da man hata alt og alle for at man var redd, men men. Livet er tøft for noen, mens andre bare prater med hvemsomhelst så enkelt, så sitter det en i hjørnet som så vitt tør å prate med noensomhelst som om det var det hardeste i værden. :hm:

Lenke til kommentar
På to uker nå så har jeg lånt 78 kr, bare til tull! :mad:

5636269[/snapback]

78 kr? Depper du for 78 kr? Min gjeld er på 16500, når du nærmer deg så kan du begynne å sutre ;)

5638413[/snapback]

Og min er på 60,000 ! Og jeg er 17 :thumbdown::nei:

 

Nei, 78 kr er ikke så mye, om man ikke er 10 år gammel da. :hmm:

Lenke til kommentar
Selvfølgelig spiller det noen rolle. Det skjedde jo mens vi var sammen, hadde det skjedd etterpå hadde eg gitt faen. Men eg spørte ho venninnen da det skulle ha pågått fordi eg hadde en mistanke om at det var noe som hadde skjedd, men da visste ho ingenting. Ho har fått vite det i ettertid, og det var da ho kom til meg og sa det. Syns ho gjorde det rikitige i å fortelle meg det.

5636163[/snapback]

 

Hva godt førte det med seg at du fikk vite det?

Lenke til kommentar
Selvfølgelig spiller det noen rolle. Det skjedde jo mens vi var sammen, hadde det skjedd etterpå hadde eg gitt faen. Men eg spørte ho venninnen da det skulle ha pågått fordi eg hadde en mistanke om at det var noe som hadde skjedd, men da visste ho ingenting. Ho har fått vite det i ettertid, og det var da ho kom til meg og sa det. Syns ho gjorde det rikitige i å fortelle meg det.

5636163[/snapback]

 

Hva godt førte det med seg at du fikk vite det?

5640752[/snapback]

 

At eg fikk vite kem eg kan stole på og kem eg ikke kan stole på for eksempel. Eg stoler ikke på folk som farer med løgn.

Lenke til kommentar
Ja absolutt mer å deppe for en han som skylder usle 78 kroner.

5639372[/snapback]

Dere er trangsynte :hrm:

Jeg syter ikke for gjelden på 78 kr. (Er betalt tilbake)

Jeg syter pga at viljestyrke er noe som jeg ikke eiger.

Jeg klarer ikke å si nei til å låne. Det er ingen som maser på meg, det er bare jeg som ikke klarer å si nei til f.eks pizzahorn og brus :hrm:

Skjønner dere nå da? :nei:

 

 

Men nå er det kaffi og kaker på meg :wee:

Lenke til kommentar

Pizzahorn og brus. Nei og nei, for en fristelse! :laugh:

 

Men uansett.. Å kjøpe seg nye ting for å døyve kjedsomheten litt, eller for å muntre seg opp med kan være en fristelse i seg selv. Men om det er dyrt (78 kroner og opp :!: ) så pleier jeg å sove på det gjerne to eller tre netter før jeg løper til butikken. Ofte virker det ikke som et fornuftig kjøp allikevel når en får tenkt seg litt om. Det er sjelden fornuftig.

Endret av Strangeway
Lenke til kommentar
Pizzahorn og brus. Nei og nei, for en fristelse! :laugh:

 

Men uansett.. Å kjøpe seg nye ting for å døyve kjedsomheten litt, eller for å muntre seg opp med kan være en fristelse i seg selv. Men om det er dyrt (78 kroner og opp  :!: ) så pleier jeg å sove på det gjerne to eller tre netter før jeg løper til butikken. Ofte virker det ikke som et fornuftig kjøp allikevel når en får tenkt seg litt om. Det er sjelden fornuftig.

5642557[/snapback]

Akkurat. Det er ikke noe fristelse i det hele tatt, men allikevel klarer jeg ikke å si nei til det :cry:

Lenke til kommentar
Pizzahorn og brus. Nei og nei, for en fristelse! :laugh:

 

Men uansett.. Å kjøpe seg nye ting for å døyve kjedsomheten litt, eller for å muntre seg opp med kan være en fristelse i seg selv. Men om det er dyrt (78 kroner og opp  :!: ) så pleier jeg å sove på det gjerne to eller tre netter før jeg løper til butikken. Ofte virker det ikke som et fornuftig kjøp allikevel når en får tenkt seg litt om. Det er sjelden fornuftig.

5642557[/snapback]

Akkurat. Det er ikke noe fristelse i det hele tatt, men allikevel klarer jeg ikke å si nei til det :cry:

5642599[/snapback]

Akkurat som når det er kantine på skolen min da skulle man tro at elevene var forskjellige bank selskaper med forskjellig rente og alt jeg er sikker på at det blir lånt og gitt bort omtrent 1500kr :nei:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...