Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Faen :hrm:

Økonomi + kjekke venner = Gjeld

 

Hat blir frastjåler bankkortet nå. Så da går jeg og låner av venner :ermm:

På to uker nå så har jeg lånt 78 kr, bare til tull! :mad:

 

Jeg klarer rett og slett ikke å styre meg ...

Ikke nok med det, pappa klikker jo i vinkel.

Sliter me dårlig selvtillit, ingen viljestyrke i det hele tatt, kommer det en fristelse så er den for stor. Samme om det er is eller bøker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke bry meg?

:hmm: Da ble det 500 kr mindre kontoen hver måned.

 

Til neste år da? :hmm: Masse penger til tull, hva med husleie, mat, strøm og diverse andre ting som er nødvendige.

 

Trur jeg har en løsning:

Sette meg små mål.

Første mål: Ikke låne penger denne veken.

 

Har da ikke funnet straff enda.

Lenke til kommentar
Har lånt 78 kr på under 2 uker....

Det er mye bare på tull.

Hva trur du det blir i måneden da?

5636551[/snapback]

Jeg låner 6000 i måneden av staten, og er oppe i 300.000 nå. Men blir ikke deprimert for det om. Trøst deg med at det er folk som har det verre enn deg du :)

5637180[/snapback]

Ja. Men det er ikke slik jeg skal tenke.

Hvis jeg bruker like penger til neste år som jeg gjør nå så kommer jeg til å gå konkurs :(

Lenke til kommentar
Huff, her sitter jeg på forumet på en fredagskveld. :(

 

Ikke det at jeg har noe imot forumet, tvert imot, men det er liksom nå jeg skulle vært ute og festet med venner... :ermm:

Argh! NÅ synes eg du var frekk her!

Hva er bedre enn å hygge seg på forumet? :wee:

 

haddis: mange av de såkalt venne mine spør meg aldri om eg vil bli med på noe, men hvis eg skal brenne noe til dem, skaffe noe til dem... ja DA kontakter de meg!

2921129[/snapback]

 

 

kjenner igjen den der.. det er da man lurer på hvem som egnetlig er vennene dine?? Og i tillegg til det så er det (hvertfall sånn med meg) at man legger opp til det selv.. fordi man har blitt mobba i mange år fra barneskole og ungdomsskole, og derfor ikke sier imot folk, så sant man ikke sto imot mobbinga og bare tok det imot.. så sier man ikke nei heller, og man ender opp med at folk utnytter deg.. på en måte eller en annen :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...