Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noen av dere som husker det, men eg ble altså dumpet på nyttårsaften. Og igår var eg ute med bestevenninnen til Xen min (vel de var hvertfall bestevenninner inntil igår). Denne venninnen kom da og fortalde meg at Xen min hadde ligget med sånn ca 6 stk den siste uka vi var sammen. Ja dere leste riktig. 6 stykker.. Flere på en gang osv. Ho sa dette fordi ho syns eg hadde rett på å vite sannheten. Og så idag måtte eg jo selvfølgelig spørre Xen om dette faktisk var sant. Da sa ho at ho sa det bare for å teste om venninnen var til å stole på. Ho kan vel ikke forvente at eg skal tro på det? Det er ikke akkurat normalt å si sånne ting om seg selv.. Enkelte damer er skutt i hodet  :roll:

5633975[/snapback]

 

Ex'en din juger så jeg kan lukte reke helt hit. Det er ingen jenter som setter et slikt "hore" rykte på seg selv. Finnes hundre andre MYE bedre måter å sjekke om venninda hennes var til å stole på. Hadde hun skulle teste venninda si (..og det gjorde ho sikkert fordi ho mente at ho ikke var til å stole på), så hadde ho ikke sagt at ho lå med de folka MENS hun var sammen med deg, altså å såre deg kun for å teste venninda si er veldig, veldig dårlig gjort.

 

Hadde jeg fått høre noe slikt vet jeg ikke hva jeg hadde gjort og jeg føler med deg nå! Dette er det verste som kan skje. Hadde hun ligget med de personene ETTER hun gjorde det slutt så hadde jeg driti i det. Men bare tanken på at man har vært så glad i en person... Møtt henne og kysset henne av kjærlighet og så får man vite at hun har ligget med mange personer rundt den tiden og optil flere på en gang.

 

Fy faen så råttent gjort. Sånne jenter er det bare ikke vits å sløse bort en tanke på en gang. Men jeg hadde hvertfall kjefta ho langt opp i skyene for dette og virkelig fått sagt hva jeg mener om både ho og det ho har gjort.

 

Jeg skulle fått ho til å føle seg skikkelig jævlig og krevd en unnskylding. Ikke at en unnskyldning hjelper, men da viser ho hvertfall LITT omtanke og skammelse.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er noen av dere som husker det, men eg ble altså dumpet på nyttårsaften. Og igår var eg ute med bestevenninnen til Xen min (vel de var hvertfall bestevenninner inntil igår). Denne venninnen kom da og fortalde meg at Xen min hadde ligget med sånn ca 6 stk den siste uka vi var sammen. Ja dere leste riktig. 6 stykker.. Flere på en gang osv. Ho sa dette fordi ho syns eg hadde rett på å vite sannheten. Og så idag måtte eg jo selvfølgelig spørre Xen om dette faktisk var sant. Da sa ho at ho sa det bare for å teste om venninnen var til å stole på. Ho kan vel ikke forvente at eg skal tro på det? Det er ikke akkurat normalt å si sånne ting om seg selv.. Enkelte damer er skutt i hodet  :roll:

5633975[/snapback]

 

Ex'en din juger så jeg kan lukte reke helt hit. Det er ingen jenter som setter et slikt "hore" rykte på seg selv. Finnes hundre andre MYE bedre måter å sjekke om venninda hennes var til å stole på. Hadde hun skulle teste venninda si (..og det gjorde ho sikkert fordi ho mente at ho ikke var til å stole på), så hadde ho ikke sagt at ho lå med de folka MENS hun var sammen med deg, altså å såre deg kun for å teste venninda si er veldig, veldig dårlig gjort.

 

Hadde jeg fått høre noe slikt vet jeg ikke hva jeg hadde gjort og jeg føler med deg nå! Dette er det verste som kan skje. Hadde hun ligget med de personene ETTER hun gjorde det slutt så hadde jeg driti i det. Men bare tanken på at man har vært så glad i en person... Møtt henne og kysset henne av kjærlighet og så får man vite at hun har ligget med mange personer rundt den tiden og optil flere på en gang.

 

Fy faen så råttent gjort. Sånne jenter er det bare ikke vits å sløse bort en tanke på en gang. Men jeg hadde hvertfall kjefta ho langt opp i skyene for dette og virkelig fått sagt hva jeg mener om både ho og det ho har gjort.

 

Jeg skulle fått ho til å føle seg skikkelig jævlig og krevd en unnskylding. Ikke at en unnskyldning hjelper, men da viser ho hvertfall LITT omtanke og skammelse.

5634004[/snapback]

 

ikke helt enig med deg der. ikke så sikker på om hu "garantert lyver".

vanskelig å dømme noe sikkert utifra innlegget, men hvis dem var fulle og ute på byen er det stor sjanse for at det er sant.

og jo, jenter kan være så hore på en uke, på en kveld eller to hvis dem vil. (skjer mye fishy på festene for tiden. stakkars gutta som får ølbriller, har lært med å myse gjennom dem jeg

:) )

Lenke til kommentar
ikke helt enig med deg der. ikke så sikker på om hu "garantert lyver".

vanskelig å dømme noe sikkert utifra innlegget, men hvis dem var fulle og ute på byen er det stor sjanse for at det er sant.

og jo, jenter kan være så hore på en uke, på en kveld eller to hvis dem vil. (skjer mye fishy på festene for tiden. stakkars gutta som får ølbriller, har lært med å myse gjennom dem jeg

:) )

5634027[/snapback]

 

Jeg er ekspert på å skjønne når noen juger. Men nå vet jeg jo ikke om hun faktiskt juger eller ikke. Metoden jeg bruker er å tenke slik som jeg har skrivd i mitt innlegg. Hvorfor hun skulle ha satt ut et slikt rykte og hvorfor hun skulle si at det var mens hun var sammen med han.

 

Og ved å stille disse spørsmålene ser man på kroppsuttrykket og måten hun sier det på om hun juger eller ikke. Med mindre hun er ekspert på å juge.

 

Jeg TROR hun juger, men nå har ikke jeg snakket med henne i virkeligheten, men utifra disse opplysningene så mener jeg at hun juger :)

Lenke til kommentar

Blir vel bare gjetninger fra oss to.

Skrev han ikke at hun sa det til veninna når dem var ute? er ikke å sette ut et rykte det. jenter prater om sånt hele tiden. spesielt når dem er litt fulle.

 

 

 

Kunne fått meg litt på en fest forrige helg. hu jenta var helt gira. men hu er kraftig, så nølte litt. ble til at jeg sa nei.

funderte veldig på det, men orker ikke noe styr og "rykter". hu går på skolen min.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Enkelte damer? de er som regel det alle sammen.

 

husk at det er mye som kommer fram i fylla, og man lyver faktisk veldig lite da.

 

må uansett være en forferdelig kjip ting å høre.

føler med deg.

 

EDIT:

ser ikke helt på innlegget ditt om dem var fulle eller ikke. det "var ute".

sorry, men hvis dem var fulle så er det liten sjanse for at hu løy til veninna.

5633991[/snapback]

 

Ja altså, eg fikk høre det før vi begynte å drikke, men det er nok sant det eg har blitt fortalt.

 

 

*snip*

5634004[/snapback]

 

Denne dama har ikke akkurat et bra rykte på seg fra før for å si det sånn. Har knult rundt, vært utro mot andre og herjet på. Så eg er ganske sikker på at ho lyger til meg.

3 dager før ho slo opp med meg så elsket ho meg, når ho slo opp sa ho at ho fortsatt elsket Xen sin. Og 2 uker etter at det ble slutt mellom oss fant ho seg annen.

 

Og viss det ikke skulle være sant så er det fortsatt en utrolig dårlig gjennomtenkt måte å teste vennene sine på. Dama er rett og slett ikke til å stole på.

 

Men uansett, eg er egentlig ikke deppa. Det er ikke akkurat vanskelig å komme over noen når de behandler deg så råttent. Hadde bare ønsket at ho hadde fortalt meg sannheten fra begynnelsen av. Ikke at det forsvarer utroskap, men kan hvertfall være ærlig med meg. Men som du sier så er det ikke noe vits å ofre ho en tanke. Heldigvis finnes det mye bedre damer der ute..

Lenke til kommentar
løy hun eller løy hun ikke?

 

mulig jeg er trøtt nå, men motsier du deg selv i innlegget?

 

hva løy hun / løy hun ikke om?

5634058[/snapback]

 

Er minst like trøtt så det blir litt rot her. Eg kan jo ikke vite 100% sikkert om ho lyger eller ikke, men ho er jo ikke akkurat troverdig når ho til og med har vært utro mot andre og knuller rundt på det meste. Akkurat det var ho ærlig om, men koffor skulle ho si dette som ho nå har sagt viss det ikke er sant. At ho hadde hatt seg med disse folka mens vi var sammen..

Lenke til kommentar

Jeg personlig tror at hun kanskje betrodde seg til denne venninen i fylla ( kanskje overdrev litt ) men i bunn og grunn forsnakket seg litt. Slik som jenter kan ha en vane med å gjøre.. Så for å "redde" seg inn igjen sa hun til deg at det var bare en "test", får å sjekke om hun var til å stole på... ( noe hun tydligvis ikke var uansett ) Kjipt er det likvel, hun er tydligvis ikke noe å deppe over vennen. Masse flotte snille omtenksomme jentefisker der ute vettu.. ;)

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Er litt deppa fordi jeg ikke har hatt ekte følelser for noen av de siste fem kjærestene mine. Håper liksom det skal utvikle seg når jeg blir sammen med noen, men blir så utrolig skuffa når det ikke skjer.

5634152[/snapback]

 

Er ikke det litt ufear av deg å bli sammen med dem da? Hadde syntes det vært utrolig sårende om jeg hadde fått høre i ettertid at alle "elsker deg" "glad i deg" "betyr alt for meg" var bare bullshit.. Høres ut som du vil bare være sammen med noen, for å være sammen med noen. Ta tiden til hjelp og ikke hopp inn i et forhol med alt som er interrisert i deg. Vent til du finner den jenten som gir deg de rette følelsene. Tror du ikke det er bedre på lengre sikt..? Hun vil dukke opp, bare vent..=)

Lenke til kommentar

Det er nettopp det kimmi. Jeg vil ikke være sammen med noen bare for å være sammen. Det er ufair som du sier. Men det er alltid litt spennende i begynnelsen, men så har det utviklet seg i feil retning de siste gangene.

Og jeg sier ikke engang "jeg er glad i deg" uten å vite at jeg mener det.

Jeg er alltid ærlig både på godt og vondt. Mest vondt tydeligvis.

Lenke til kommentar
Det er nettopp det kimmi. Jeg vil ikke være sammen med noen bare for å være sammen. Det er ufair som du sier. Men det er alltid litt spennende i begynnelsen, men så har det utviklet seg i feil retning de siste gangene.

Og jeg sier ikke engang "jeg er glad i deg" uten å vite at jeg mener det.

Jeg er alltid ærlig både på godt og vondt. Mest vondt tydeligvis.

5634164[/snapback]

 

Jeg kjenner jo igjen den følelsen.. Er jo noe trygt og godt det å være sammen med noen. Vite at en annen person liker deg og er glad i deg. Men ja, personlig tror jeg ikke at jeg kunne vært sammen med noen uten å faktisk like dem. Har ikke samvitighet rett å slett. Vet det hadde såret for mye om jeg hadde vært i den situasjonen... Men så føler du kanskje et "press" at du må liksom like denne personen oxo da. At du lar ikke bare følelsene snakke for seg selv.. Det skal komme naturlig. Man skal ikke gå rundt å lete etter grunner for å like en annen, eller for å "rettferdiggjøre" at man er sammen med noen. Som sagt før.. ta tiden til hjelp. Vær sikker før du hopper ut i et nytt forhold. For å gå rundt å ha dårlig samvittighet for noe slikt dreper deg innvendig. Tror du vet det..

Lenke til kommentar

Kunne ikke sagt det bedre selv. Men jeg sliter ikke med dårlig samvittighet. Funker det ikke så sier jeg det til dem og gir dem sparken. Og det er lett siden jeg ikke har følelser for dem. Jeg sier at vi kan være venner, og det har jeg heller ingen problemer med.

 

Det som dreper meg er at jeg i ettertid sitter og depper over hvorfor jeg ikke kan bli stormforelsket i noen igjen. Jeg har vel bare vært det èn gang og det var den søteste, deiligste endorfinrusen jeg har vært på noen gang.

Lenke til kommentar
Kunne ikke sagt det bedre selv. Men jeg sliter ikke med dårlig samvittighet. Funker det ikke så sier jeg det til dem og gir dem sparken. Og det er lett siden jeg ikke har følelser for dem. Jeg sier at vi kan være venner, og det har jeg heller ingen problemer med.

 

Det som dreper meg er at jeg i ettertid sitter og depper over hvorfor jeg ikke kan bli stormforelsket i noen igjen. Jeg har vel bare vært det èn gang og det var den søteste, deiligste endorfinrusen jeg har vært på noen gang.

5634171[/snapback]

 

Ja.. seff gjør du det.. Det blir bare til at du stresser over hvorfor du ikke blir forelsket når du er sammen med henne og deppa når du slår opp pga dårlig samvitighet osv.. Jeg kan love deg at det å være forelsket er helt fantastisk herlig. Men så glemmer man litt den følelsen når det ikke har skjedd på en stund. Og man tar til takke med å være sånn passe fornøyd. Lett å tenke at det er greit å ha "noen" mens man venter på å finne den store kjærligheten oxo. Men så er det igjen ikke særlig fear ovenfor den du velger å henge med i mellomtiden. Seff er begge enige om greien så er jo ikke det noe problem.. men det er lett at den ene føler mer enn den andre og vips er du i en utrolig vanskelig og lei situasjon der du vet du vil såre den andre uansett. Kanskje du trenger litt tid som singel. Finne litt ut hva du er på jakt etter...Uansett så virket det ikke som du er lykkelig slik det har fungert med de siste kjærestene dine.. Kanskje du burde teste ut singelivet for en stund?

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar

Kanskje det ikke framkom av det jeg skrev. Men det er singellivet jeg tester. Ingen av forholdene har vart særlig lenge, nettopp fordi jeg ikke vil være uærlig og slem mot dem. Jeg gjør det slutt med en gang jeg ser det ikke funker, og så går det noen måneder til neste mislykkede forsøk.

 

Noen sier at heroinmisbrukere aldri blir helt "streite" fordi de alltid vil lengte etter den første rusen resten av sitt liv. Og det kan jeg tro på, for følelsen av å være forelsket husker jeg enda. Og det er lenge siden jeg hadde den.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er noen av dere som husker det, men eg ble altså dumpet på nyttårsaften. Og igår var eg ute med bestevenninnen til Xen min (vel de var hvertfall bestevenninner inntil igår). Denne venninnen kom da og fortalde meg at Xen min hadde ligget med sånn ca 6 stk den siste uka vi var sammen. Ja dere leste riktig. 6 stykker.. Flere på en gang osv. Ho sa dette fordi ho syns eg hadde rett på å vite sannheten. Og så idag måtte eg jo selvfølgelig spørre Xen om dette faktisk var sant. Da sa ho at ho sa det bare for å teste om venninnen var til å stole på. Ho kan vel ikke forvente at eg skal tro på det? Det er ikke akkurat normalt å si sånne ting om seg selv.. Enkelte damer er skutt i hodet  :roll:

5633975[/snapback]

 

Spiller det egentlig noen rolle? Det er slutt mellom dere, og det er noe galt med venninnen til eksen din som sier sånt. Hva er poenget? Hun er tydeligvis ikke til å stole på, og bare ute etter å lage trøbbel. Hvis dette er noe hun følte du hadde rett til å vite, så hadde hun sagt det da det pågikk, og ikke nå lenge etterpå. Hev deg over dem.

Lenke til kommentar
Noen sier at heroinmisbrukere aldri blir helt "streite" fordi de alltid vil lengte etter den første rusen resten av sitt liv. Og det kan jeg tro på, for følelsen av å være forelsket husker jeg enda. Og det er lenge siden jeg hadde den.

5634183[/snapback]

 

Jeg tror forelskelser har vanskelig for å måle seg med den første og største o.s.v Etterhvert i livet lærer man seg jo forholdet ikke kan leve på forelskelsen til evig tid, og det ligger i hvertfall i bakhodet mitt når jeg er forelsket nå.

Jeg vet at etter de fantastiske ukene i starten av forholdet kommer kanskje tiden da det ikke er så spennende lenger, og at man må hente kreftene fra seg selv, og ikke forelskelsen for at forholdet skal fungere.

 

Og når dette ligger i bakhodet så legger det kanskje en demper på forelskelsen?

Etter at jeg har vært i et forhold, som varte lenge i mitt syn, som var over for ca 1 mnd siden husker jeg så godt at det kommer en tid det ikke er så gøy mer, og det gjør at jeg ikke "klarer" å bli ordentlig forelsket selv om jeg kanskje kunne blitt det.

 

Kjærlighet er fryktelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er noen av dere som husker det, men eg ble altså dumpet på nyttårsaften. Og igår var eg ute med bestevenninnen til Xen min (vel de var hvertfall bestevenninner inntil igår). Denne venninnen kom da og fortalde meg at Xen min hadde ligget med sånn ca 6 stk den siste uka vi var sammen. Ja dere leste riktig. 6 stykker.. Flere på en gang osv. Ho sa dette fordi ho syns eg hadde rett på å vite sannheten. Og så idag måtte eg jo selvfølgelig spørre Xen om dette faktisk var sant. Da sa ho at ho sa det bare for å teste om venninnen var til å stole på. Ho kan vel ikke forvente at eg skal tro på det? Det er ikke akkurat normalt å si sånne ting om seg selv.. Enkelte damer er skutt i hodet  :roll:

5633975[/snapback]

 

Spiller det egentlig noen rolle? Det er slutt mellom dere, og det er noe galt med venninnen til eksen din som sier sånt. Hva er poenget? Hun er tydeligvis ikke til å stole på, og bare ute etter å lage trøbbel. Hvis dette er noe hun følte du hadde rett til å vite, så hadde hun sagt det da det pågikk, og ikke nå lenge etterpå. Hev deg over dem.

5634590[/snapback]

 

Selvfølgelig spiller det noen rolle. Det skjedde jo mens vi var sammen, hadde det skjedd etterpå hadde eg gitt faen. Men eg spørte ho venninnen da det skulle ha pågått fordi eg hadde en mistanke om at det var noe som hadde skjedd, men da visste ho ingenting. Ho har fått vite det i ettertid, og det var da ho kom til meg og sa det. Syns ho gjorde det rikitige i å fortelle meg det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...