Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skogli:

siden det var du som slo opp, så håper jeg at du tok hele skylden. eller i hvertfall formulerte det sånn.

 

er en gylden regel at hvis man slår opp med en jente, så skal man ta på seg skylden. da kommer man alltid best ut av det på nesten alle måter.

 

sikkert noen her som kommer til å protestere på det, men stemmer faktisk.

5611177[/snapback]

Altså jeg synes det er rimelig på trynet å påstå det. Nå skal jeg ærlig innrømme jeg aldri har vært i noe forhold, men jeg synes ikke man skal skåne noen når man slår opp. Det er en grunn til at man slå opp. Forholdet har ikke fungert, og da synes jeg man bør si det. Tåler man ikke sannheten så synd for vedkommende. Sannhet sårer av og til, men man kan ikke unngå å si sannheten fordi den sårer.

 

Nå, fortell meg, hvorfor tar jeg feil? Hva er det jeg ikke har skjønt her?

 

Skogli: Du føler deg sikkert ikke spesielt bra, men jeg tror du har gjort det rette ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Nå må du fokusere på deg selv :)

5613779[/snapback]

Jepp! :) Gå mye med venner, å gjør noe heletiden. Prøv å sitt minst mulig inne alene. Da blir du garantert deprimert.

 

Kom deg ut ihvertfall, det er mitt råd! Så gir du det bare litt tid, så er alt glemt, å du vil bare se på det forholdet som en erfaring :yes:

Lenke til kommentar
Skikkelig ensom nå, slutt med dama idag, og selv om jeg vet det var for det beste er det trist å tenke på.

 

Skulle hatt så mange ting ugjort, og klart å vise mer følelser ovenfor hun. Skammer meg mye over det. Kjipt man blir så sentimental om kveldene, alt blir så mye verre  :(

5617910[/snapback]

Var du sammen med hun du snakket om tidligere i denne tråden? Kom litt ut..

Lenke til kommentar
Skikkelig ensom nå, slutt med dama idag, og selv om jeg vet det var for det beste er det trist å tenke på.

 

Skulle hatt så mange ting ugjort, og klart å vise mer følelser ovenfor hun. Skammer meg mye over det. Kjipt man blir så sentimental om kveldene, alt blir så mye verre  :(

5617910[/snapback]

Var du sammen med hun du snakket om tidligere i denne tråden? Kom litt ut..

5617918[/snapback]

Ja, eller så godt som da. Av en eller annen grunn holdt jeg tilbake litt, og det var vel det som gjorde utslaget til syvende og sist. Trist, synes synd på jenta nå når jeg tenker tilbake på hvordan jeg oppførte meg. Hun var jo kjempeglad i meg og viste det hele tiden og så kastet jeg bort det hele ved å ikke vise noe tilbake, men kun være irritert fordi hun holdt ting skjult for meg osv. Føler meg megaråtten, men fortjener det nok :cry:

Lenke til kommentar
Skikkelig ensom nå, slutt med dama idag, og selv om jeg vet det var for det beste er det trist å tenke på.

 

Skulle hatt så mange ting ugjort, og klart å vise mer følelser ovenfor hun. Skammer meg mye over det. Kjipt man blir så sentimental om kveldene, alt blir så mye verre  :(

5617910[/snapback]

Var du sammen med hun du snakket om tidligere i denne tråden? Kom litt ut..

5617918[/snapback]

Ja, eller så godt som da. Av en eller annen grunn holdt jeg tilbake litt, og det var vel det som gjorde utslaget til syvende og sist. Trist, synes synd på jenta nå når jeg tenker tilbake på hvordan jeg oppførte meg. Hun var jo kjempeglad i meg og viste det hele tiden og så kastet jeg bort det hele ved å ikke vise noe tilbake, men kun være irritert fordi hun holdt ting skjult for meg osv. Føler meg megaråtten, men fortjener det nok :cry:

5617937[/snapback]

Prøv å overbevise henne om at du vil fortsette å satse på henne, hvis det er det du vil da. At du kanskje bare trenger en liten tid for deg selv.

Lenke til kommentar
Prøv å overbevise henne om at du vil fortsette å satse på henne, hvis det er det du vil da. At du kanskje bare trenger en liten tid for deg selv.

5617973[/snapback]

Må nok bare la hun gå, er det beste alt tatt i betraktning. Bare så forbanna synd at det må være sånn!

 

EDIT:

 

For å ramse opp hele dagen, ble slutt med dama, ble nesten kasta ut av huset av muttern fordi jeg var "sur" (trist og lei meg pga det med dama) og må trolig finne meg nytt sted så fort så mulig hvilket jeg ikke har lyst til. Og til slutt, ble ringt opp av en god kompis som har sliti med dop tidligere som fortalte han hadde vært på pepperkjøret i 2dager nå, og som helt sikkert er det enda. 3dobbelt depperesiv idag, håper noen av flokene løsner rimelig fort iallefall.

 

Ble litt syting detta, men er en deppetråd så er forhåpentligvis lov.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Prøv å overbevise henne om at du vil fortsette å satse på henne, hvis det er det du vil da. At du kanskje bare trenger en liten tid for deg selv.

5617973[/snapback]

Må nok bare la hun gå, er det beste alt tatt i betraktning. Bare så forbanna synd at det må være sånn!

 

EDIT:

 

For å ramse opp hele dagen, ble slutt med dama, ble nesten kasta ut av huset av muttern fordi jeg var "sur" (trist og lei meg pga det med dama) og må trolig finne meg nytt sted så fort så mulig hvilket jeg ikke har lyst til. Og til slutt, ble ringt opp av en god kompis som har sliti med dop tidligere som fortalte han hadde vært på pepperkjøret i 2dager nå, og som helt sikkert er det enda. 3dobbelt depperesiv idag, håper noen av flokene løsner rimelig fort iallefall.

 

Ble litt syting detta, men er en deppetråd så er forhåpentligvis lov.

5618051[/snapback]

 

Kan ikke si annet enn at jeg skjønner hvorand du har det... Håper det blir bedre for deg. Noen ganger er det vanskelig å se det men det pleier å ordne seg til slutt... Selv føler jeg ofte at det hjelper å hjelpe andre så still opp for vennen din. Pepperkjøret kan tære noe helt for jævlig. Prøv å fokuser på å hjelpe han så kanskje dine egne problemer ser mindre ut? sånn har det i hvertfall vært for meg meg noen ganger. Angående mora di og sånn så synes jeg det er helt sykt. Ble selv kastet ut av mora mi da jeg valgte å ta inn "taterpakk" i hybelen jeg leide av mora mi. Har den dag i dag ikke kommet over det. Håper ting ordner seg for deg. Du virker som en skikkelig ålreit fyr ut ifra det jeg har lest av innleggenene dine... Så lykke til og si fra om det er noe jeg/vi på forumet kan bistå med :)

Lenke til kommentar

Takk :)

 

Får se å ringe han etterpå og høre hvordan det går med han og hva som har skjedd ang jobben hans. frykter det værste for sjefen hans ringte han mens jeg snakka med han på tlf igår. Vet bare at jeg ikke må finne på å være sammen med han i helgen om han ikke har gitt seg enda, da er jeg redd for hva som ville skjedd om jeg hadde vært deppa nok pga dama.

 

Nei, får se hva jeg finner på i helgen, men dop er ikke løsningen på problemer iallefall, det har jeg smertelig fått erfare før og skal ikke gjenta seg. Får heller bare leve med savnet,og litt skam, som alle andre og prøve å sette strek i hodet.

 

*Håpe på en nogenlunde fin helg*

Lenke til kommentar

Ja, hold dere unna pepper og kola, du havner rett på trynet med engang omtrent. Skal ikke mange stripene til før du er fortapt :no: Da er det nesten bedre å puffe litt på johnny istedenfor.

 

Du får ringe han og snakke litt. Ingenting er som kamerater som bryr seg når du har det vondt. Da viser du at du er en ekte kamerat som er med i både oppover bakker og nedover bakker.

Lenke til kommentar

Snakket med han nettopp, og han hadde selvfølgelig vært på peppern i hele natt og. Hørte bare han beit sammen kjeven når han snakka med meg stakars, er jo 3dagen hans sammenhengende nå. Fikk han til å bestille seg en legetime å få legeattest på at han var syk så han ikke mister jobben i samme slengen og ba han snakke med legen om problemene og ga han ett fint råd: Ta pisseprøver hos legen hver mandag. På den måten skuffer man seg selv, og den personen man må vise prøvene til om man gjør noe og det er fin motivasjon til å kutte ut!

 

Skal ringe han igjen etter han har vært hos legen nå så får man håpe på det beste for hans skyld hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...