Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Ikke bryt kontakten med henne. Hun gjorde jo ingenting for å være slem mot deg, hun var på fest og gjorde noe som ble maks uflaks da du skulle be henne kjappe seg. Hadde dere vært kjærester der og da tror jeg det ville vært værre for begge. Og strengt tatt hadde hun jo "lov" til det, men det er helt jævlig å se noen man har følelser for gjøre noe sånt.

 

Det skjedde med meg og x-en min, hun rota med andre gutter på fest to ganger, det var helt jævlig. Henne snakker jeg ikke med lenger, siden hun gjorde det flere ganger.

 

Hvis du har følelser for henne burde du vel kanskje snakke med henne, hvis ikke må du kanskje bite i det sure eplet og godta at hun har lov til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skogli: Man trenger da ikke sende noe til kjæresten på Valentine. Valentine er oppskrytt rett og slett, alt for mange tror det handler om å kjøpe gave til de du liker :nei:

 

Hun må da få litt privat liv også? Har hun ikke rett til det? Bare fordi hun ikke orker være sammen med deg på Valentines Day så betyr det at hun ikke er glad i deg? Please da :roll:

5606926[/snapback]

Du har tydeligvis ikke lest hele historien.

 

Hun er 15 år, tviler sterkt på at hun har samme mening om Valentine som deg.

Og nei, det handler ikke om å kjøpe gave en gang. Det handler litt om å være med den du liker, men hun hadde "ikke" tid i går.

 

Privatliv har hun plenty av fra meg. Jeg har sittet her siden ( :hmm: ) fredagen og ventet på melding henne der hun gir noen tegn til at hun vil vær med meg. Hun har ikke hatt tid i det hele tatt!

I dag er det hesten hennes som står for tur, jeg kan forstå det siden det er meget lenge siden hun var med hesten sin. Men at hun ikke hadde tid i går er jo nesten bare tull. Hun har ikke en gang på over 2 måneder som jeg kan huske gitt hentydninger til at hun vil vær meg med.

 

Det virker ut som at det er jeg som må gjøre alt for å få kjærligeheten til å gnistre. Jeg som vil kysse, hun vil sjelden kysse meg, det er for det meste jeg som bøyer meg frem og hinter til og får et. Men i det siste er blitt slik: "Nei, du har fått nok nå"

Nok? Vi har faen ikke vært med hverandre på over en uke!

 

Så var vi over til den historien. Hun reiste til Bergen en helg og var der, når hun kom tilbake så begynte hun på karate. Dermed hadde hun ikke tid til å vær med meg den uken. Selvsagt, det var noen dager innemellon, men på den tiden så budde jeg hos moren min, og det jævla busselskapet kan ikke fatt at det er folk som vil inn og ut av Førre. Vel, tilbake til historien; jeg kom til henne og gledet meg sinnsykt til å møte henne igjen etter denne strevsome uken. Jeg ringte på og hundene gikk beserk som vanlig. Kjæresten kom ned og åpnet døren, sa hei og gikk opp igjen sammen med hundene. "Hmm," tenkte jeg, "hun er kanskje litt sliten."

 

Jeg kom opp og satt meg ned. Det gikk noen minutter, 10, kanskje 15. "Nei, faen heller" tenkte jeg og bøyde meg frem og kysset henne. Men to kyss var alt hun ville.

Resten av dagen dreide alt seg om hunden og kjæresten til broren hennes.

Når jeg skulle gå utpå kvelden så var det igjen jeg som måtte bøye meg frem og kysse henne. Hun var ikke i det hele tatt intressert i å gjøre noe med det.

 

Det at hunden og en venninne av henne (kjæresten til tvillingen), kommer før meg er ikke akseltabelt. Venninnen kan jo komme litt før meg av og til.

 

Det eneste livstegnet jeg får av henne for tiden er: "Hei, du gjør på da?". Dette er på SMS! Ikke på telefonsamtale.

 

Det er så og si hele historien.

Lenke til kommentar
Jepp, ser ut for det.

Har fått beskjed av andre at hun bare er sammen med meg for å ha en kjæreste. Eller noe lignende. Lenge siden.

5610010[/snapback]

 

Geez, da er ikke hun noe å samle på, "bare for å ha kjæreste." :hrm:

 

For det første er ikke kjæreste noe man "bare" har og for det andre... :hmm: ...det andre, ja, kom ikke på noe andre, men uansett.

 

I've sagt what jeg har å si.

Lenke til kommentar
Vell, jeg sa at jeg orket ikke mer. Sa at det var tamt og at jeg hadde mistet følelsene for henne.

 

Hun stod der og lente hoden hennes på brystet mitt... Faderen, det var tungt....

Etter en stund da vi bare stod der så sa hun "Heiko, skal vi gå hjem?".

*Sukk!*

5611042[/snapback]

 

Bra, men hvem er Heiko? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Skogli:

siden det var du som slo opp, så håper jeg at du tok hele skylden. eller i hvertfall formulerte det sånn.

 

er en gylden regel at hvis man slår opp med en jente, så skal man ta på seg skylden. da kommer man alltid best ut av det på nesten alle måter.

 

sikkert noen her som kommer til å protestere på det, men stemmer faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...