Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Seether: Kan jeg få bli med i drømmen din? *Rambo * Spøk til halvor? Seether: Hørtes ut som et helvetes mareritt Skogli: Man trenger da ikke sende noe til kjæresten på Valentine. Valentine er oppskrytt rett og slett, alt for mange tror det handler om å kjøpe gave til de du liker Hun må da få litt privat liv også? Har hun ikke rett til det? Bare fordi hun ikke orker være sammen med deg på Valentines Day så betyr det at hun ikke er glad i deg? Please da Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Faen det er valentines day i dag ja... Enda mere å deppe for :( 5606539[/snapback] Se lyst på det. Noen av oss har sunket så dypt at slikt betyr ikke noe lengre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Når man har gjort noe av den de 7 foregående årene og så ikke har noen grunn til å gjøre det det neste året er det litt deprimerende... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det skjønner jeg Ikke alle som har gjort noe av den de 7 forige årene... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 "kan vi ikke bare være venner?" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 AftaBurn: Auuda Dama slått opp? *trøste på* Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 AftaBurn: Auuda Dama slått opp? *trøste på* 5607353[/snapback] nei, men tydeligvis helt gale signaler som tok seg en tur innom meg.. eller er ikke helt sikker, tror hun bare er redd. så kan fortsatt være håp, men herregud den jævla klisjeaktige setningen svir så *banne som bare en ekte nordlending kan* Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 takker... serdeles problemer med å se henne i øynene though Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 kjenner problemstillingen. skulle hente eksen og noen andre på fest i helga. hadde dårlig tid, så var kjedelig når jeg måtte opp i 2.etg og banke på døra og si at vi "må dra nå". lå og pulte en random fyr innpå der. følte meg skikkelig dårlig hele resten av kvelden litt unødvendig å holde på sånn når jeg får melding om jeg kan komme og hente dem. flere som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nei, takk og lov for at jeg ikke har opplevd noe sånt. Noe så respektløst. Spiller ingen rolle om du er eksen, naboen, kompis eller bror. Man ligger ikke og puler når man ber noen om å hente deg. Selvfølgelig ekstra ille for deg siden du sikkert har noen gjenværende følelser for henne også. Føler meg deg. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 kan vel også si at det er første gang noe sånt har skjedd. har en veldig lang fortid sammen, så vil sammenligne det med et knyttneveslag i magen. huff.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vurdert å kutte all kontakt med henne? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg har brukket foten etter at jeg lekte Petter Solberg på ATV, toppfart rett inn i innkjøring forbudt :!: Dette var den 26. oktober 05 Senere fant jeg ut at de hadde gjort mange feil i operasjonen, så for noen dager siden ble jeg operert igjen, så nå har jeg vondt i foten og må sitte rolig hjemme. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kona mi er slem i dag, jeg må vaske dassen Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vurdert å kutte all kontakt med henne? 5608954[/snapback] nei, det vil jeg ikke gjøre.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Vurdert å kutte all kontakt med henne? 5608954[/snapback] nei, det vil jeg ikke gjøre.. 5609049[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fordi hun fortsatt betyr mye for meg, og deler en del av den samme vennegjengen. blir nesten umulig å bryte all kontakt med henne, og har ikke lyst til det. riktig eller galt av meg? kom med begrunnelser. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 O.J : Det høres helt jævlig ut, men jeg syns du bare burde bite tenna sammen, å ignorere henne totalt. Bryte kontakten. Tror det kommer til å gjøre mer vondt enn godt å fortsette å holde kontakten, men det er du som bestemmer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er selvfølgelig ikke så lett å bryte all kontakt hvis dere deler vennegjeng. Men du burde i hvert fall ikke la deg utnytte ved å drive taxiservice for henne hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg