Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Sitter i spania na. Hele slekta er her, men er en som mangler sa det er ikke no goy, savnet etter henne er stort. ( min soster, dode i fjor )

Og bedre blir det ikke nar foreldrene mine er dritings til lunch.

Vart opp til meg hadde jeg blitt hjemme med gode venner og dama!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

håper virkelig neste nyttår blir bedre.

vi skulle på fest og når vi kom dit bynte en kompis å være tøff i trynet så han ble slått til, så tok han fram kniven å stabba en dude to ganger i magan.

så skulle seff alle som var der banke han så han fikk grisebank og kommer til å få det de neste dagene også, snakk om idiotisk ass :no:

vis ikke han hadde vert så tøff i trynet kunne vi sitti hjemme hos han og godta oss med digge kjærringer i stedet for å sitte her

Endret av FatFuck
Lenke til kommentar
Fytti, for en laber nyttårsaften fyrverkerimessig. Begredelig :(

Eh? Har du ikke sett på nyhetene i det siste, mann? Du er begredelig.

Nei, det å kjøre en bransje i grøfta på grunn av en tragedie er begredelig. Det er ikke fyrverkeriimportører sin feil at det kommer flodbølger, men det virker da vitterlig slik på hvordan politikere vil ha oss til å boikotte de.

HEIA NORGE!

Lenke til kommentar
Fytti, for en laber nyttårsaften fyrverkerimessig. Begredelig :(

Eh? Har du ikke sett på nyhetene i det siste, mann? Du er begredelig.

Jeg skjønner at det blir et forferdelig nyttår for de som har mistet noen i flodbølgekatastrofen, men for oss andre burde det da ha minimal innvirkning på nyttårsfeiringa?

Håper forøvrig dere har hatt en hyggelig feiring, for jeg har iallefall kjeda vettet av meg.

Og til han knivstikkerfyren: håper han blir bura inn for en god tid fremover. Men dette er jo norge, så sannheten er vel at han får et hotellrom med PC, Kabeltv, osv. og lønn oppå det hele. Ikke så dumt å få en 3-4 års betinget fengsel, for så å slippe ut etter 1år heller da... Viva la Norvége sier nå jeg.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Er passe sur pga at jeg ble så grundig lurt. Hadde chatta lenge med ei dame via nettet, og hu skulle komme og besøke meg. Bestillte billett tidlig i desember og greier. Vi hadde planlagt det hele og det skulle bli så bra. Jada, hu kom, men da jeg møtte henne hang hu bare på en eller annen fyr hu tydeligvis har chatta med. Fikk en eller annen forklaring på at "vi liker hverandre godt, men jeg og du kan da kose oss likevel". Nei takk, ikke når noen juger så sinnsykt. Hu kom tydeligvis ikke for å treffe meg. Så utrolig skuffende etter at jeg hadde blottlagt meg selv fullstendig og virkelig fått god kontakt.

Kvinnfolk :nei:

(Ja, nå er det på sin plass å generalisere litt, jeg er sur)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...