Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

"Sånn som du holder på nå er destruktivt for dere begge."?

5571852[/snapback]

At du går etter ei jente som høyst trolig bare vil være vennen din. :)

5572396[/snapback]

OK. :hmm: Får snakke med henne om dette da :(

5572917[/snapback]

¨

gjør det jeg gjorde jeg for to dager siden det gikk "kjempe fint" ivertfall etter forholdene (ho har type)

men liker hvist meg å :ermm:

men din situasjon er vel litt annerledes kanskje så..... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller er det blitt litt mindre poster/liv i deppetråden de siste måneden(e)? Har folk det bedre eller...?  :hmm:

5582319[/snapback]

Er ikke bare deg. Hva det kommer av er jo litt verre. Forhåpentligvis har du vel rett :)

5582361[/snapback]

Er nok fordi vintern er så digg! Januar-april er mine desiderte favorittmåneder! :thumbup:

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det blitt litt mindre poster/liv i deppetråden de siste måneden(e)? Har folk det bedre eller...?  :hmm:

5582319[/snapback]

Er ikke bare deg. Hva det kommer av er jo litt verre. Forhåpentligvis har du vel rett :)

5582361[/snapback]

Er nok fordi vintern er så digg! Januar-april er mine desiderte favorittmåneder! :thumbup:

5582914[/snapback]

På den andre siden er det vinter og mørkt, noe som tilsier mer depping enn om det hadde vært lyst og sommer ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
På den andre siden er det vinter og mørkt, noe som tilsier mer depping enn om det hadde vært lyst og sommer ;)

5582925[/snapback]

Det er det som er merkelig. Alt skulle jo tilsi at man burde være i bedre humør om sommeren. Jeg synes sommeren er helt grei, men det er som regel alltid i de første månedene av året jeg liker meg best! :hmm:

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det blitt litt mindre poster/liv i deppetråden de siste måneden(e)? Har folk det bedre eller...?  :hmm:

5582319[/snapback]

Skal du ha depping så skal få depping :p

 

Kjeder livsgnisten ut av meg for tiden. Sosialfobi suger vilt. Blir sittende ensom og alene hjemme og klarer ikke å finne på en drit selv om jeg kunne funnet på mye. Blir liksom hele tiden til at jeg "idler" når jeg ikke er på skolen :shrug: Slikt suger :(

 

Altså, jeg tør kort og greit ikke å dra med meg noen ut og gjøre noe.

 

Edit: La til noe

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det blitt litt mindre poster/liv i deppetråden de siste måneden(e)? Har folk det bedre eller...?  :hmm:

5582319[/snapback]

 

Eller er de blitt så deppa at de ikke en gang orker å skrive her?

5583747[/snapback]

Verden er så ille at selve deppetråden ikke hjelper ja :p

Lenke til kommentar

Får komme med noe depping jeg da...

 

Skulle vært og besøkt guttungene mine i morra. Har ikke sett dem siden før jul. Men som om jeg ikke hadde fått nok dårlige nyheter: Utsatt pga. sykdom... :(

Vet ikke når jeg ser de neste gang.

Savner dem :cry:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Antideppepillene mine har fjernet en stor del av depresjonen min nå. Merker det, men likevel lever jeg ikke livet jeg vil leve :(

5585275[/snapback]

 

 

JAOK.....

 

 

anti depressive piller ? Da er du jaggu langt nedpå kjøret as... Men som sagt, hva er meninga med livet ? Du sover, du våkner, pisser, spiser, driter, spiser, og sover ! Denne onde sirkelen kan du være uheldig å ha i 90år... Kjipern, Livet er kjipern.

 

Nå sitter jeg oppe og venter på morgendagen. Morsomt liv.

 

Kjærlighet er det eneste og leve for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...