Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

En annen ting som er fint med og ha noen man er forelska i (har såvidt det engang :( ) Er at man liker og vise seg fram, f.eks ved og gjøre det bra på prøver, gi alt du kan i det man gjør osv...

Jeg hadde det sånn i fjor. Det var ei jente jeg likte ekstemt godt, så jeg gjorde mitt beste hele tiden. Det virka faktisk en stund som om det gikk ganske bra, helt til jeg dro på fest og fikk den berømte "fjortisfylla" og dumma meg skikkelig ut og skremte henne :cry: Hvorfor måtte jeg ha fjortisfylla akkurat den dagen :realmad:

 

Seether: Joda, formulerte det kanskje litt feil men jeg tenkte på folk som blir i lag på ungdomskolen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var min forumtid over. Jeg kommer tilbake når folk kan oppføre seg. Får se om vi følge Loeve sitt råd...

5553988[/snapback]

Skal du ta deg nær av hva hun/han sier? :nei:

Jeg har også mottatt masse med negative kritikk, men jeg bare sukker over hvor dumme de andre er og maser på videre :)

 

Ignoner dem, gi blanke f i hva de sier... Hvis dem at du er tøff og tåler litt kritikk ;)

Lenke til kommentar
Da var min forumtid over. Jeg kommer tilbake når folk kan oppføre seg. Får se om vi følge Loeve sitt råd...

5553988[/snapback]

Skal du ta deg nær av hva hun/han sier? :nei:

Jeg har også mottatt masse med negative kritikk, men jeg bare sukker over hvor dumme de andre er og maser på videre :)

 

Ignoner dem, gi blanke f i hva de sier... Hvis dem at du er tøff og tåler litt kritikk ;)

5554555[/snapback]

Klikk her

Passe bra lavmål å poste slikt. Man spøker bare ikke med selvmord.

Lenke til kommentar

jeg er forøvrig litt enig med loeve karen... bildet og alt det der var overflødig, men det er så JÆVLIG unødvendig å poste selvmordstrusler i forum! om du har tenkt til å gjøre det eller ikke, vet ikke jeg, men kan du orke å legge det ut på en slik måte at folk vet at de ikke kan si noe som hjelper.

Livet mitt går RETT nedover for tiden, og jeg er så jævlig sikker på at jeg har det verre enn deg, men jeg biter sammen i det sure eple og venter på bedre tider. så nå får du faen meg gjøre det du og

Lenke til kommentar
Hva hadde skjedd om jeg postet det samme bildet til LarsP eller en annen bruker over 16 år, mon tro? Innse det, dere gir ham det han vil ha - oppmerksomhet.

5555279[/snapback]

... og du gir "oss" en grunn til det. Det er forøvrig hårreisende av deg å poste et slikt bilde. Viser iallfall hvor mye enkelte på dette forumet tenker over det de poster, og ikke minst hva de tenker meg til tider.

 

Dog, dette er ganske off-topic.

Lenke til kommentar

Lite jeg tenker over det? Fyren legger opp feller til seg selv konstant. For noen uker siden skrev han helt utenfor kontekst i en tråd "end life.exe".

 

Hadde han hatt realistiske tanker om å drepe seg selv, så hadde han ikke konstant lagt ut tråder om det på et internettforum. Og hadde jeg trodd at det noen mulighet WHATSOEVER for at han hadde tanker om å drepe seg selv på ekte, så hadde jeg ikke postet bildet.

 

Fy faen noen bør virkelig skaffe seg en god del selvironi.

Lenke til kommentar
Lite jeg tenker over det? Fyren legger opp feller til seg selv konstant. For noen uker siden skrev han helt utenfor kontekst i en tråd "end life.exe".

 

Hadde han hatt realistiske tanker om å drepe seg selv, så hadde han ikke konstant lagt ut tråder om det på et internettforum. Og hadde jeg trodd at det noen mulighet WHATSOEVER for at han hadde tanker om å drepe seg selv på ekte, så hadde jeg ikke postet bildet.

 

Fy faen noen bør virkelig skaffe seg en god del selvironi.

5555386[/snapback]

Altså jeg tviler ærligtalt på at du står i noen som helst posisjon til å bedømme hvorvidt noen er kapabel til å begå selvmord eller ei. La meg nevne at svært mange som begår selvmord roper om hjelp til omverdenen før de omsider gjør det ...
Lenke til kommentar
Og da er bør det vel heller lyse en gigantisk varselslampe i eget hode før man poster vilt på et internettforum.

5555413[/snapback]

Ja, i DITT hode før du poster noe så idiotisk som det bilde du postet. Hva faen er det du egentlig tenker på? At DU (som høyst sannsynligvis ikke har noen faglig innsikt innen psykologi) kan bedømme hvorvidt en person er villig til å begå selvmord eller ei (spesielt over internett)? Herlighet :nei: Du skal være glad jeg ikke personlig kjenner Rxj0n skal jeg si deg ...

 

Edit: La til noe.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Fordi da hadde du?

 

Det virker som om du mener at jeg direkte oppfordret Rxj0n til selvmord, og at dette forumet er et superseriøst fagforum hvor alt som postes skal tas 100% seriøst.

 

Uansett, jeg føler ingen anger. Men med alt oppstyret rundt dette ene bildet så blir det sikkert ferie på meg snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...