Zappza Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En annen ting som er fint med og ha noen man er forelska i (har såvidt det engang ) Er at man liker og vise seg fram, f.eks ved og gjøre det bra på prøver, gi alt du kan i det man gjør osv... Jeg hadde det sånn i fjor. Det var ei jente jeg likte ekstemt godt, så jeg gjorde mitt beste hele tiden. Det virka faktisk en stund som om det gikk ganske bra, helt til jeg dro på fest og fikk den berømte "fjortisfylla" og dumma meg skikkelig ut og skremte henne Hvorfor måtte jeg ha fjortisfylla akkurat den dagen Seether: Joda, formulerte det kanskje litt feil men jeg tenkte på folk som blir i lag på ungdomskolen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja, har gjordt det..Men det er stress... Jeg liker se skjulte filer Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Da var min forumtid over. Jeg kommer tilbake når folk kan oppføre seg. Får se om vi følge Loeve sitt råd... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Da var min forumtid over. Jeg kommer tilbake når folk kan oppføre seg. Får se om vi følge Loeve sitt råd... 5553988[/snapback] Skal du ta deg nær av hva hun/han sier? Jeg har også mottatt masse med negative kritikk, men jeg bare sukker over hvor dumme de andre er og maser på videre Ignoner dem, gi blanke f i hva de sier... Hvis dem at du er tøff og tåler litt kritikk Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Da var min forumtid over. Jeg kommer tilbake når folk kan oppføre seg. Får se om vi følge Loeve sitt råd... 5553988[/snapback] Skal du ta deg nær av hva hun/han sier? Jeg har også mottatt masse med negative kritikk, men jeg bare sukker over hvor dumme de andre er og maser på videre Ignoner dem, gi blanke f i hva de sier... Hvis dem at du er tøff og tåler litt kritikk 5554555[/snapback] Klikk her Passe bra lavmål å poste slikt. Man spøker bare ikke med selvmord. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ernie: Jeg er selv tilhenger i SO4 og følget med på denne idiotiske diskusjonen. Loeve gikk altfor langt over streken. Rxj0n: Dette burde du faktisk godt til en moderator med. Selv om det kan være vanskelig så burde du sette deg på en høyere level enn denne Loeve skapningen! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva hadde skjedd om jeg postet det samme bildet til LarsP eller en annen bruker over 16 år, mon tro? Innse det, dere gir ham det han vil ha - oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jeg er forøvrig litt enig med loeve karen... bildet og alt det der var overflødig, men det er så JÆVLIG unødvendig å poste selvmordstrusler i forum! om du har tenkt til å gjøre det eller ikke, vet ikke jeg, men kan du orke å legge det ut på en slik måte at folk vet at de ikke kan si noe som hjelper. Livet mitt går RETT nedover for tiden, og jeg er så jævlig sikker på at jeg har det verre enn deg, men jeg biter sammen i det sure eple og venter på bedre tider. så nå får du faen meg gjøre det du og Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva hadde skjedd om jeg postet det samme bildet til LarsP eller en annen bruker over 16 år, mon tro? Innse det, dere gir ham det han vil ha - oppmerksomhet. 5555279[/snapback] ... og du gir "oss" en grunn til det. Det er forøvrig hårreisende av deg å poste et slikt bilde. Viser iallfall hvor mye enkelte på dette forumet tenker over det de poster, og ikke minst hva de tenker meg til tider. Dog, dette er ganske off-topic. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Lite jeg tenker over det? Fyren legger opp feller til seg selv konstant. For noen uker siden skrev han helt utenfor kontekst i en tråd "end life.exe". Hadde han hatt realistiske tanker om å drepe seg selv, så hadde han ikke konstant lagt ut tråder om det på et internettforum. Og hadde jeg trodd at det noen mulighet WHATSOEVER for at han hadde tanker om å drepe seg selv på ekte, så hadde jeg ikke postet bildet. Fy faen noen bør virkelig skaffe seg en god del selvironi. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Lite jeg tenker over det? Fyren legger opp feller til seg selv konstant. For noen uker siden skrev han helt utenfor kontekst i en tråd "end life.exe". Hadde han hatt realistiske tanker om å drepe seg selv, så hadde han ikke konstant lagt ut tråder om det på et internettforum. Og hadde jeg trodd at det noen mulighet WHATSOEVER for at han hadde tanker om å drepe seg selv på ekte, så hadde jeg ikke postet bildet. Fy faen noen bør virkelig skaffe seg en god del selvironi. 5555386[/snapback] Altså jeg tviler ærligtalt på at du står i noen som helst posisjon til å bedømme hvorvidt noen er kapabel til å begå selvmord eller ei. La meg nevne at svært mange som begår selvmord roper om hjelp til omverdenen før de omsider gjør det ... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Og da er bør det vel heller lyse en gigantisk varselslampe i eget hode før man poster vilt på et internettforum. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Og da er bør det vel heller lyse en gigantisk varselslampe i eget hode før man poster vilt på et internettforum. 5555413[/snapback] Ja, i DITT hode før du poster noe så idiotisk som det bilde du postet. Hva faen er det du egentlig tenker på? At DU (som høyst sannsynligvis ikke har noen faglig innsikt innen psykologi) kan bedømme hvorvidt en person er villig til å begå selvmord eller ei (spesielt over internett)? Herlighet Du skal være glad jeg ikke personlig kjenner Rxj0n skal jeg si deg ... Edit: La til noe. Endret 5. februar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Fordi da hadde du? Det virker som om du mener at jeg direkte oppfordret Rxj0n til selvmord, og at dette forumet er et superseriøst fagforum hvor alt som postes skal tas 100% seriøst. Uansett, jeg føler ingen anger. Men med alt oppstyret rundt dette ene bildet så blir det sikkert ferie på meg snart. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva får deg til å innbilde deg at det er helt ok å tulle med selvmordsrelaterte ting? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Du kan aldri vite hvor mye folk tar seg nær av ting. Og i Rxj0ns tilfelle tror jeg han tar seg alt for lett nær. Endret 5. februar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jeg syntes det er drithyggelig at du beskytter han Ernie, du er en snill fyr! det skal du ha, men Jeg må nesten bare si at det eneste rxjon trenger er et realt spark i ræva og noen oppløftende ord.. er ingen som har gitt dem til han på det forumet her enda... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tja, kanskje det faktum at bildet i seg selv er ment som en spøk? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Tja, kanskje det faktum at bildet i seg selv er ment som en spøk? 5555460[/snapback] Jeg gjentar: Hva får deg til å innbilde deg at det er helt ok å tulle med selvmordsrelaterte ting? Endret 5. februar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Syns Loeve har vært snill jeg. Folk som Rxj0n fortjener verre reggler enn det han har fått. Han er bare ute etter oppmerksomhet. Det burde alle forstå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg