Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Deppe ja...

Har sitti smådeppa siden November i fjor... Ikke konstant, men det kommer plutselig... Hadde et "uhell" ved å såre en nær venn som ikke tok en spøk som en spøk... Han utestengte både meg og ei venninne... Hu har da kommet godt i kontakt med han igjen, men føler jeg nå blir utestengt av døm begge... Ikke direkte sjølvsagt(sorry, bare litt vanskelig å forklare akkurat hvordan det føles...), men virker som at de er lei, ved å ikke svare på meldinger, og unngår en...

Veit at det kan virke ganskje paranoid, sps med min beste venninne, for jeg veit hu har mye problemer nå, som kan forårsake det, men føler jeg ville bare ha det ut av hodet, og lette litt på det...

5544580[/snapback]

 

har følelsen selv. du kan konfrontere frykten ved å ta det opp, eller la det ligge. Fordi; en kan misforstå en del, men man kan også ha rett. Problemet er bare å være sikker før du foretar deg noe.

 

er ingen god følelse, men lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alene igjen...

Må venne meg til å sove uten å høre pusten av et annet menneske.

Igjen...

 

Ingen som klager på at jeg sitter å skriver på det bråkete tastaturet mitt hvis jeg våkner midt på natta. Ingen som kjefter om jeg bruker opp varmtvannet... Ingen som skal se på sprangridning akkurat når det går en bra film på TV3.

 

men hva hjelper det når det er ingen å høre pusten fra?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Faen jeg er så jævlig idiot, var på fest. Rotet med dama til en kompis.

Hun sa at hun likte meg bedere etc... Huff... Jeg er faen så dum..

Må vel ta å si det til han. Hvordan tror dere han takler det?

Har tatt en alvårsprat med henne, sa tingene sånn det var. At jeg ikke kunne ta i fra ham dama.. Hun så skuffet ut etc... Æg e en jævli dålig kamerat :thumbdown::wallbash:

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Hadde du vært en dårlig kamerat så hadde du ikke tatt den praten og sagt det du sa til henne... Tenk deg nøye om før du eventuelt sier hva som har skjedd til kameraten din. Kommer han til å få vite det uansett så er det best du forteller det så fort som mulig. men husk at han får det ikke noe bedre om han får vite noe. Eneste du oppnår er å lette din egen samvittighet. Og jeg tror det sårer han mere enn det letter din samvittighet. Vet bare at jeg ville helst ikke visst det om det var meg det gjaldt...

Lenke til kommentar
Kommer han til å få vite det uansett så er det best du forteller det så fort som mulig.

5549115[/snapback]

Frykter for det ja. Var flere på den festen, bor en plass folk vet det meste om hvær andre. Så folk blir nokk til å sladre. Jeg å henne rotet ikke hele kvelden da, bare 1time. Men rot er rot.

Blir nokk å si at jeg å hun kysset i fylla. Og at d ikje va nokka anna mellom oss.

Både jeg og henne vil glemme det.. :wallbash:

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

en jeg liker veldig godt ligger på sykehus etter å ha blitt banket av en gjeng (umotivert. Hun fikk trusler i forkant pga noe på skolen)

Jeg er nokså langt unna og grubler over om det holder å være der for henne,og glede henne, eller om jeg skal sende blomster og muligens skrive et dikt.

 

forslag?

har hatt hjerte i halsen siden jeg fikk melding fra et familimedlem i dag :(

Lenke til kommentar

Har vært deppa i hele år jeg :(

 

Har ikke hatt kjærest i år, heller ikke i fjor og tror det er noe med meg det er galt med.

 

Enda jeg vet godt at det ikke er noen andre i klassen som er i lag med hverandre, og at alle jentene ser etter gutter på plasser som er laaangt herfra (snakker om flere ti talls mil, Gud forby Blink :realmad:) og har ikke møtt de RL enda, men går rundt og er forelska og sier de er kjempeforelska og hele pakka.

 

Vet ikke hvorfor jeg er deppa, det er da ingen andre i klassen min som er i lag but still...

Lenke til kommentar
Har vært deppa i hele år jeg :(

 

Har ikke hatt kjærest i år, heller ikke i fjor og tror det er noe med meg det er galt med.

 

Enda jeg vet godt at det ikke er noen andre i klassen som er i lag med hverandre, og at alle jentene ser etter gutter på plasser som er laaangt herfra (snakker om flere ti talls mil, Gud forby Blink :realmad:) og har ikke møtt de RL enda, men går rundt og er forelska og sier de er kjempeforelska og hele pakka.

 

Vet ikke hvorfor jeg er deppa, det er da ingen andre i klassen min som er i lag but still...

5552097[/snapback]

Altså jeg blir 21 i år, har ikke hatt noen kjæreste, ikke kysset noen, ikke hatt sex med noen, men depper jeg? Nei, min tid kommer og den kommer straks de jeg forelsker meg faktisk skjønner at bad-boys ser for gode ut til at det kan være sant. Tro meg, ingenting galt med det i det heltatt. Man kan bare ikke forvente å ha noen hele tiden. Dessuten er ikke akkurat tenårene da man får de helt langvarige forholdene, så hvem bryr seg egentlig når "the one" dukker opp om mange, mange år og ikke nå.

 

At det med ro, nyt situasjonen og slapp av du, depping hjelper ikke på problemet uannsett ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Ja, va lørdagkveld igjen hjemme alene. Go mat og noe godt i glasset, vurderer å gå på byen men godt å sitte heime, trygt og godt. Vært både posetiv og negativ uke, posetiv sett har vært veldig sosial i hele uka da en kompis er kommet heim og får meg ut blant folk. Og da er det ikke så kipt at jeg har overtrent litt og må ta det med ro i litt over ei uke med løpinga mi. Så sett under ett så er man på rett vei, håpet har nå våknet værtfall bare hue følger med litt.

Lenke til kommentar
Altså jeg blir 21 i år, har ikke hatt noen kjæreste, ikke kysset noen, ikke hatt sex med noen, men depper jeg? Nei, min tid kommer og den kommer straks de jeg forelsker meg faktisk skjønner at bad-boys ser for gode ut til at det kan være sant. Tro meg, ingenting galt med det i det heltatt. Man kan bare ikke forvente å ha noen hele tiden. Dessuten er ikke akkurat tenårene da man får de helt langvarige forholdene, så hvem bryr seg egentlig når "the one" dukker opp om mange, mange år og ikke nå.

 

At det med ro, nyt situasjonen og slapp av du, depping hjelper ikke på problemet uannsett ;)

5552135[/snapback]

Vet godt at det ikke hjelper, men er bare godt og få det ut.

 

Vet også at det svært sjeldent er folka man er i lag med når man er i tenåra som blir "the big love" men det virker bare så kos og bare ha noen og være sammen med :blush:

 

Forresten, veldig god idè med denne tråden, hjelper virkelig :)

Lenke til kommentar
Vet også at det svært sjeldent er folka man er i lag med når man er i tenåra som blir "the big love" men det virker bare så kos og bare ha noen og være sammen med :blush: 

 

Forresten, veldig god idè med denne tråden, hjelper virkelig :)

5553344[/snapback]

Tja, si ikke det. Mange eg kjenner til som møttes da de var i tenårene og holdt sammen..og giftet seg til slutt :) men jah, skjønner poenget ditt.

 

Fint å ha noen å "øve" seg på til man møter den rette og kanskje.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...