Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Kjipt med bilen da... Hvor mye vil det koste og få det fikset da..?

5526082[/snapback]

 

Ingenting, alt går på forsikringa. Var jo ikke min feil. Eneste utgiftene er å sende skademelding i brev til forsikringsselskapet.

 

:mad:

 

:p

5526518[/snapback]

Og kanskje høyere forsikringspremie? hvis ikke e det jo egentlig ikke så gale.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Ta eksamen på nytt og lån og sånn.*

5525098[/snapback]

Du er klar over at du får omgjort lån til stipend når du tar opp igjen eksamen? Altså, taper du ikke et rødt øre på det såfremt du faktisk består eksamen.

5526310[/snapback]

Nei, det var jeg ikke. Trodde løpet var kjørt der jeg. Veldig greit dette da, takk for informasjonen.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

savner x kjærsten min... 2 mnd siden vi slo opp, men jeg savner henne fortsatt! vil ut av det her. Jeg vet at man egentlig skal poste om sånt på "den uberstore kjærlighetstråden" eller noe, men det eneste jeg trenger er noen støttende ord.

 

..og jeg som trodde kjærlighetssorg varte i 2 uker :roll:

Lenke til kommentar
savner x kjærsten min... 2 mnd siden vi slo opp, men jeg savner henne fortsatt! vil ut av det her. Jeg vet at man egentlig skal poste om sånt på "den uberstore kjærlighetstråden" eller noe, men det eneste jeg trenger er noen støttende ord.

 

..og jeg som trodde kjærlighetssorg varte i 2 uker :roll:

5532795[/snapback]

 

Hehe, kjærlighetssorg er nok veldig individuelt.. Selv slet jeg over en X i sånn 9 måneder.. Men det hjelper å komme seg ut med andre, både venner og jenter :) Det hjelper ihvertfall for meg hvis noe går shit i kjærlighetslivet. Det værste er nok å bare bli sittende forran pcen og syntes synd på seg selv!

Lenke til kommentar

Skal si meg enig i over. Kjærlighetssorg er no dritt.

 

Akkurat nå, så har jeg ikke mye å deppe over. Kanskje litt dumt at jeg sitter her og er høy på pæra for dere andre som ikke har det like bra som jeg selv har det nå. Eneste jeg depper over atm er den forbanna s-ata disken min, som faen ikke vil fungere uansett hvor mye jeg prøver.

 

Som timbuktu sa: Det löser sej :)

Lenke til kommentar
savner x kjærsten min... 2 mnd siden vi slo opp, men jeg savner henne fortsatt! vil ut av det her. Jeg vet at man egentlig skal poste om sånt på "den uberstore kjærlighetstråden" eller noe, men det eneste jeg trenger er noen støttende ord.

 

..og jeg som trodde kjærlighetssorg varte i 2 uker :roll:

5532795[/snapback]

 

Sliter fortsatt med det samme her, var en periode det virka bedre. Så kom jeg på fest med ho ihelga. Og vips så var jeg tilbake på sorg-tankene igjen dagen etter. Har innstilt meg på at det kommer til og gå bedre, så det gjør nok det. Prøver å gi litt faen i ho selv om det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er ubeskrivelig forbanna nå. Har brukt 1.5 uke av livet mitt på et vekterkurs i forsvaret. Jeg har vært i hver jævla time og vært den mest aktive i klassen. Like før eksamen sier han kukken av en instruktør at jeg har sovet gjennom hele kursen og ikke får gå opp til eksamen. Det har aldri skjedd før på et vekterkurs. I tillegg var det tre andre som røk ut og samtlige av dem strøk introprøven som jeg kun hadde èn feil på. Jeg har krevd et møte med rektor og instruktør for å kjempe min sak, men jeg er rimelig sikker på at det går dass.

Lenke til kommentar
Sliter fortsatt med det samme her, var en periode det virka bedre. Så kom jeg på fest med ho ihelga. Og vips så var jeg tilbake på sorg-tankene igjen dagen etter. Har innstilt meg på at det kommer til og gå bedre, så det gjør nok det. Prøver å gi litt faen i ho selv om det er vanskelig.

5533939[/snapback]

 

wow, det er mitt problem i et nøtteskall :blush: Jeg hadde ikke snakket med henne på 2 uker nesten, så begynte vi å prate litt i helgen, og jeg trodde faktisk jeg var over henne, men jeg greier alltid på en eller annen måte å forelske meg på nytt...

Lenke til kommentar
Sliter fortsatt med det samme her, var en periode det virka bedre. Så kom jeg på fest med ho ihelga. Og vips så var jeg tilbake på sorg-tankene igjen dagen etter. Har innstilt meg på at det kommer til og gå bedre, så det gjør nok det. Prøver å gi litt faen i ho selv om det er vanskelig.

5533939[/snapback]

 

wow, det er mitt problem i et nøtteskall :blush: Jeg hadde ikke snakket med henne på 2 uker nesten, så begynte vi å prate litt i helgen, og jeg trodde faktisk jeg var over henne, men jeg greier alltid på en eller annen måte å forelske meg på nytt...

5534465[/snapback]

 

Hehe, jepp. Det er kjipt, begynner å gå bedre nå om dagen. Tanken på at ho hadde blitt sammen med noen andre får det til å klikke dog.

Lenke til kommentar

svinger ganske bra i humøret her.

noen dager er helt topp mens andre dager er "mindre gode"....

pleier alltid å være blid å tuller ganske ofte, men noen ganger kommer en dårlig dag.

som i dag.

har Y matte(for de mindre begavede innen matte :p ), og sitter ved siden av ei herlig jente.

hun går også i klassen min, og vi prater ganske mye,er venner ikke no mer.

men jeg er jo interresert da, synes hu er flott,men vi prata om hva vi skulle gjøre i helgen.

jeg følte meg da ganske bra, men så sa hu at hu skulle til en kamerat.

ja,kan jo hende at de bare er venner, men humøret datt ned i en bunnløs brønn....

 

*høre på Johnny Cash-Hurt*

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Sliter fortsatt med det samme her, var en periode det virka bedre. Så kom jeg på fest med ho ihelga. Og vips så var jeg tilbake på sorg-tankene igjen dagen etter. Har innstilt meg på at det kommer til og gå bedre, så det gjør nok det. Prøver å gi litt faen i ho selv om det er vanskelig.

5533939[/snapback]

 

wow, det er mitt problem i et nøtteskall :blush: Jeg hadde ikke snakket med henne på 2 uker nesten, så begynte vi å prate litt i helgen, og jeg trodde faktisk jeg var over henne, men jeg greier alltid på en eller annen måte å forelske meg på nytt...

5534465[/snapback]

*joine* endte opp med at jeg ble sammen med kjæresten min igjen da. Vansklig avgjørelse å ta, men tror jeg tok den rette. Fulgte hjertet mitt...

 

Hvis ikke så har jeg erfart tidligere at ingenting kurerer et knust hjerte som en ny forelskelse. Det er lov å tillate seg et lite rebbound forhold..eller rebound flørt samma..det hjelper på.

Lenke til kommentar
Jeg er ubeskrivelig forbanna nå. Har brukt 1.5 uke av livet mitt på et vekterkurs i forsvaret. Jeg har vært i hver jævla time og vært den mest aktive i klassen. Like før eksamen sier han kukken av en instruktør at jeg har sovet gjennom hele kursen og ikke får gå opp til eksamen. Det har aldri skjedd før på et vekterkurs. I tillegg var det tre andre som røk ut og samtlige av dem strøk introprøven som jeg kun hadde èn feil på. Jeg har krevd et møte med rektor og instruktør for å kjempe min sak, men jeg er rimelig sikker på at det går dass.

5534006[/snapback]

 

Hva faen er det for noe 'a? Håper det løser seg, hvis ikke får du bli i forsvaret, gå opp i gradene og lage helvete for fyren. ^^

Lenke til kommentar
*joine* endte opp med at jeg ble sammen med kjæresten min igjen da.

5536397[/snapback]

 

wow, ble dere sammen igjen? jeg har tenkt på det mye, men alt og alle forteller meg hvor feil det er... Jeg har liksom en viss stolthet, så man kan ikke bare forvente at jeg skal slenge henne hjertet mitt etter alt drittet jeg har vært igjennom etter det ble slutt... Jeg har kommet litt for langt.

Lenke til kommentar
*joine* endte opp med at jeg ble sammen med kjæresten min igjen da.

5536397[/snapback]

 

wow, ble dere sammen igjen? jeg har tenkt på det mye, men alt og alle forteller meg hvor feil det er... Jeg har liksom en viss stolthet, så man kan ikke bare forvente at jeg skal slenge henne hjertet mitt etter alt drittet jeg har vært igjennom etter det ble slutt... Jeg har kommet litt for langt.

5541666[/snapback]

Hadde det vel litt på samme måten..men noen ganger må man bare glemme alt som heter fornuft, stolthet osv..ikke hør på andre. Følg ditt eget hjerte :)

Jeg og kjæresten min var jo bare fra hverandre i 2 uker. Skjønner at du føler at det har gått for lang tid, men du kan jo kanskje snakke med eksen din en dag..se om hun tenker noe av det samme som du?

Lenke til kommentar
*joine* endte opp med at jeg ble sammen med kjæresten min igjen da.

5536397[/snapback]

 

wow, ble dere sammen igjen? jeg har tenkt på det mye, men alt og alle forteller meg hvor feil det er... Jeg har liksom en viss stolthet, så man kan ikke bare forvente at jeg skal slenge henne hjertet mitt etter alt drittet jeg har vært igjennom etter det ble slutt... Jeg har kommet litt for langt.

5541666[/snapback]

Hadde det vel litt på samme måten..men noen ganger må man bare glemme alt som heter fornuft, stolthet osv..ikke hør på andre. Følg ditt eget hjerte :)

Jeg og kjæresten min var jo bare fra hverandre i 2 uker. Skjønner at du føler at det har gått for lang tid, men du kan jo kanskje snakke med eksen din en dag..se om hun tenker noe av det samme som du?

5541970[/snapback]

 

Selv om du mest sannynlig ikke tror meg no, så er jeg faktisk glad det ordnet seg for dere til slutt. Så lenge du er happy, så er jeg happy =) ;)

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar

Deppe ja...

Har sitti smådeppa siden November i fjor... Ikke konstant, men det kommer plutselig... Hadde et "uhell" ved å såre en nær venn som ikke tok en spøk som en spøk... Han utestengte både meg og ei venninne... Hu har da kommet godt i kontakt med han igjen, men føler jeg nå blir utestengt av døm begge... Ikke direkte sjølvsagt(sorry, bare litt vanskelig å forklare akkurat hvordan det føles...), men virker som at de er lei, ved å ikke svare på meldinger, og unngår en...

Veit at det kan virke ganskje paranoid, sps med min beste venninne, for jeg veit hu har mye problemer nå, som kan forårsake det, men føler jeg ville bare ha det ut av hodet, og lette litt på det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...