Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg hadde selv en vennine som jeg ble kjent via msn som betrodde seg for meg at hun hadde blitt voldtatt for noen år siden tilbake. Hun slet noe innmari med det. Mye fordi hun ikke sa det til verken foreldre eller politiet. Men etter en stund så tok hun kontakt med hjelpesentralen for voltektsofre etter litt mas fra meg. De hjalp henne mye... Der kunne hun være helt anonym uten noen forpliktelser. De hjalp henne rett å slett å begynne å leve igjen. Gav henne motet til å anmelde saken og deretter oppsøke hjelp i form av psykolog. Vil anbefale din venn på det sterkeste å oppsøke hjelp, dette er noe hun garantert vil slite med resten av livet og hun vil ikke klare å komme seg ut av den situasjonen hun er i no uten hjelp. Gode venner som deg som støtter henne fullt ut er oxo ekstremt viktig. Husk å ikke glem deg selv oppi alt dette heller, ikke lett å være den som skal være den "sterke" alltid. Håper virkelig det ordner seg for dere begge..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anmeld dem og når politiet finner ut hvem det er så drar du bort til dem, tvinger de til å ta en kraftig dose crystal meth (Metamfetamin som du blir drit kåt av), og filmer at de tar hverandre i rompa og så lager du en egen nettside med den filmen på og henger opp masse plakater rundt om kring på homsesteder, så alle får vite om filmen og så slår du av kameraet, banker dritten ut av de og drar hjem.

Hadde funnet på mye mer morsomme ting om jeg skulle gått etter dem selv. Plasert en syrelapp eller fem i nakken på hva hver av dem i et varmt rom hvor de svetter. Så bundet dem fast til hver sin stol og plasert føttene demmes i en sinkbalje med vann og stå med en avkappa ledning og dyppe nedi av og til høres mye mer gøy ut

EDIT: Vil for ordens skyld si at jeg ikke har planer om å gjøre dette men det må da være lov å fantasere litt ;)

5488308[/snapback]

Ja, det finnes mye du kan gjøre mot slike idioter. Jeg tror at hvis du gir alle 3 en skikkelig omgang juling så lar politiet deg sikkert gå, for de gidder ikke engang å se på anmeldelsen dems. De hadde garantert gjort det samme.

Jeg håper ikke bare noen banker dritten ut av dem, men jeg vil også at jenta skal få MASSE penger i erstatning for den torturen hun har gjennomgått. Dette har sikkert fått varige men for jenta også... Det er vanskelig å glemme noe sånt.

5488318[/snapback]

skal ikke sitte på toppen og si jeg aldri ville gjort noe av dette selv, men det hjelper neppe saken. Hun trenger heller bestevennen ved sin side, fremfor en person å muligens måtte besøke i fengsel. (selvtekt blir slått ned på)

(nå har jeg 5 min på å formulere noe smart, men greier ikke), uansett, vær der :) du gjør en god jobb i utgangspunktet, ikke tenk på hevn.

Sitnevnte; alltid enklere å gjøre sannheten til sin egen fantasi. Der blokkerer en ut elementer som er negative.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva som igrunn er så morsomt med å drikke? Jeg klarer ikke å forstå hva som er så morsomt med å drikke seg drita, gjøre masse dumt, for så å våkne opp dagen etter på med en fæl bakrus, og ikke huske noe som helst? Skjønner ikke at det skal være så tøft! :roll:

5486477[/snapback]

Å drikke for å kose seg, kan jeg være enig med at er godt.

Men, å drikke seg full, har jeg ingen forståelse for.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva som igrunn er så morsomt med å drikke? Jeg klarer ikke å forstå hva som er så morsomt med å drikke seg drita, gjøre masse dumt, for så å våkne opp dagen etter på med en fæl bakrus, og ikke huske noe som helst? Skjønner ikke at det skal være så tøft!

5486477[/snapback]

Kan noen forklare meg hva som igrunn er så morsomt med å pule? Jeg klarer ikke å forstå hva som er så morsomt med å ha tilfeldig sex, gjøre henne gravid med trillinger, for så å våkne opp dagen etterpå med HIV, og ikke vite om det før du har smittet 10 andre? Skjønner ikke at det skal være så tøft!

Wow, du klarte virkelig å fremstille noe på verst tenkelige måte. Alkohol kan være morsomt, sunt og sosialt. Ikke rakk ned på noe før du har prøvd det. :)

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva som igrunn er så morsomt med å drikke? Jeg klarer ikke å forstå hva som er så morsomt med å drikke seg drita, gjøre masse dumt, for så å våkne opp dagen etter på med en fæl bakrus, og ikke huske noe som helst? Skjønner ikke at det skal være så tøft!

5486477[/snapback]

Kan noen forklare meg hva som igrunn er så morsomt med å pule? Jeg klarer ikke å forstå hva som er så morsomt med å ha tilfeldig sex, gjøre henne gravid med trillinger, for så å våkne opp dagen etterpå med HIV, og ikke vite om det før du har smittet 10 andre? Skjønner ikke at det skal være så tøft!

Wow, du klarte virkelig å fremstille noe på verst tenkelige måte. Alkohol kan være morsomt, sunt og sosialt. Ikke rakk ned på noe før du har prøvd det. :)

5494301[/snapback]

har heller ikke vært drita, men har vært i nærheten av folk som har vært. kan ikke si jeg ble direkte fristet til å bli drita.

Lenke til kommentar
har heller ikke vært drita, men har vært i nærheten av folk som har vært. kan ikke si jeg ble direkte fristet til å bli drita.

5494395[/snapback]

Hvem sier at du MÅ bli skikkelig full?

Dessuten er det håpløst å være i nærheten av fulle folk når du selv er edru.

Lenke til kommentar

5494395[/snapback]

5494413[/snapback]

kanskje jeg tok deg for bokstavelig :) min feil i såtilfelle. Her jeg bor så forventes det vel at du skal drikke ordentlig om du først begynner. Jeg for min del drikker 1-4 flasker med rusbrus eller liknende før jeg tar det rolig

Lenke til kommentar

5494395[/snapback]

5494413[/snapback]

Kanskje det bare er håpløst å være rundt deg når du er edru.... ;)

Lenke til kommentar

5494395[/snapback]

5494413[/snapback]

5495641[/snapback]

Er det bare meg eller finner du alltid noe å hakke på i innleggene til LarsP?

Lenke til kommentar

5494395[/snapback]

5494413[/snapback]

5495641[/snapback]

Er det bare meg eller finner du alltid noe å hakke på i innleggene til LarsP?

5495673[/snapback]

Kunne ikke dy meg, dessuten går dette såååå begge veier.. meg = :innocent:

Lenke til kommentar
Får trene beina da!

Litt vanskelig å trene overkroppen når en ikke kan bruke håndleddet på vanlig vis.

Jeg hadde gjort det beste ut av det og trent skikkelig kondisjon som "hevn".

5497022[/snapback]

Jo, selvsagt. Det blir den eneste løsningen. Har kommet i en rytme hvor det hadde blitt rart og ikke trene 4-5 ganger i uka.

Bedre å ta det med ro nå enn å kjøre på videre for og så skade seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Får trene beina da!

Litt vanskelig å trene overkroppen når en ikke kan bruke håndleddet på vanlig vis.

Jeg hadde gjort det beste ut av det og trent skikkelig kondisjon som "hevn".

5497022[/snapback]

Jo, selvsagt. Det blir den eneste løsningen. Har kommet i en rytme hvor det hadde blitt rart og ikke trene 4-5 ganger i uka.

Bedre å ta det med ro nå enn å kjøre på videre for og så skade seg skikkelig.

5497165[/snapback]

Thats life :( .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...