Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metallica - Fade to Black

Life it seems, will fade away

Drifting further every day

Getting lost within myself

Nothing matters no one else

I have lost the will to live

Simply nothing more to give

There is nothing more for me

Need the end to set me free

:(

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Metallica - Fade to Black

Life it seems, will fade away

Drifting further every day

Getting lost within myself

Nothing matters no one else

I have lost the will to live

Simply nothing more to give

There is nothing more for me

Need the end to set me free

:(

Det er en av de tristeste tekstene jeg vet om.

James kan umulig ha skrevet den når han var særlig lykkelig.

Har hatt disse orda mang en gang i bakhodet når det har vært som værst :(

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

Ja ja, i år var det den jula igjen. Presterte å bli forkjølet og få halsbetennelse så all maten smakte ingenting i det hele tatt og å svelge den var som å ete piggtråd. Julegaven til min bror (Return of the king, ext. ed. på DVD fra play.com) ligger sannsynligvis ennå på en eller annen postterminal i "ting vi ikke gidder å ekspedere, siden det er jul og greier"-haugen, så jeg måtte finne noe annet i siste liten. Under treet lå det ullsokker og verdens billigste, dårligste webkamera til meg. I går, under plukkfiskmiddagen hos min klin hakke gale onkel, løsnet jeg en anseelig bit av fyllingen i den ene jekselen, og tannlegeregninger er jo alltid gøy. På toppen av det hele ble jeg arbeidsledig fra og med julaften.

Faen ta hele jula.

Lenke til kommentar
Har så jevlig vondt i brystet, skjønner ingen ting. Tenkte det ville gå kjapt over, klokka 2 i dag ..6 paracet senere er det like ekkelt. Creapy.

seks paracet er litt mye. Du får bedre effekt av tre ibux og tre pareacet sammen. Det er også mindre farlig for leveren...

Lenke til kommentar

Har lufta idén, men konkluderte med at det er lite sannsynlig. Har jo en og annen gangen hatt d slik. I meget kortere perioder. Men det kom når jeg spiste, så trodde bare jeg hadde gaffla i meg julematen litt fort, da får du en slik smerte. Vil tro lungebetennelse ikke kommer på 5 sec. Vel, drygern litt med legen, satser på panser imunforsvar i disse juletider.

Ang. 6 paracet så er de godt spredd utover dagen tatt 2 i slengen, Nei.. nå kødder jeg ikke engang, nå ble det plutselig kanonvondt igjen.. legger meg i senga for en stund.. få igjen pusten. Om ikke livstegn på forumet på noen dager, ring paramedics da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...