Kultom Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Drømme jenta (for tiden) bor i Bodø, og bare en natt med henne koster meg 1000kr... Det du skrev der KAN tolkes i forskjellige retninger. Merka det. Vel det jeg mente var at det koster meg 500kr flybilett og 500kr Hotellrom da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Roomservice inkludert. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Eller bare besøke arealet hennes hvor hun tilbringer livet sitt? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Eg er vel ikke deppa... Men det er ikke direkte gøy å være magesyk i juletider og ikke kunne spise noe nam-nam... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jepp, dette var en fin jul. Syk hele julen. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jepp, dette var en fin jul. Syk hele julen. Huff er kjedelig det. Nesten like kjedelig som å ha feber (over 40 på det verste) under HELE OLet i 94. Endret 16. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Metallica - Fade to Black Life it seems, will fade away Drifting further every day Getting lost within myself Nothing matters no one else I have lost the will to live Simply nothing more to give There is nothing more for me Need the end to set me free Endret 27. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Metallica - Fade to Black Life it seems, will fade away Drifting further every day Getting lost within myself Nothing matters no one else I have lost the will to live Simply nothing more to give There is nothing more for me Need the end to set me free Det er en av de tristeste tekstene jeg vet om. James kan umulig ha skrevet den når han var særlig lykkelig. Har hatt disse orda mang en gang i bakhodet når det har vært som værst Endret 27. desember 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ja ja, i år var det den jula igjen. Presterte å bli forkjølet og få halsbetennelse så all maten smakte ingenting i det hele tatt og å svelge den var som å ete piggtråd. Julegaven til min bror (Return of the king, ext. ed. på DVD fra play.com) ligger sannsynligvis ennå på en eller annen postterminal i "ting vi ikke gidder å ekspedere, siden det er jul og greier"-haugen, så jeg måtte finne noe annet i siste liten. Under treet lå det ullsokker og verdens billigste, dårligste webkamera til meg. I går, under plukkfiskmiddagen hos min klin hakke gale onkel, løsnet jeg en anseelig bit av fyllingen i den ene jekselen, og tannlegeregninger er jo alltid gøy. På toppen av det hele ble jeg arbeidsledig fra og med julaften. Faen ta hele jula. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kjæresten slo opp i går. Har vært sammen med henne i snart 2 år. Jeg er deppet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 cheer up! tenk på alle tingene du får gjort nå som du ikke kunne gjøre tidligere! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 En dag er kanskje litt for tidlig for å se videre? Men med tiden kommer man seg på et vis videre, selv om det ofte ikke virker slik. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 James kan umulig ha skrevet den når han var særlig lykkelig. Hetfield skrev den etter at mye av bandets utstyr hadde blitt stjålet etter en gig. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har så jevlig vondt i brystet, skjønner ingen ting. Tenkte det ville gå kjapt over, klokka 2 i dag ..6 paracet senere er det like ekkelt. Creapy. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Gå til legen du. Bedre føre var, enn å ikke rekke å være etter snar Lungebetennelse kanskje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har så jevlig vondt i brystet, skjønner ingen ting. Tenkte det ville gå kjapt over, klokka 2 i dag ..6 paracet senere er det like ekkelt. Creapy. seks paracet er litt mye. Du får bedre effekt av tre ibux og tre pareacet sammen. Det er også mindre farlig for leveren... Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har lufta idén, men konkluderte med at det er lite sannsynlig. Har jo en og annen gangen hatt d slik. I meget kortere perioder. Men det kom når jeg spiste, så trodde bare jeg hadde gaffla i meg julematen litt fort, da får du en slik smerte. Vil tro lungebetennelse ikke kommer på 5 sec. Vel, drygern litt med legen, satser på panser imunforsvar i disse juletider. Ang. 6 paracet så er de godt spredd utover dagen tatt 2 i slengen, Nei.. nå kødder jeg ikke engang, nå ble det plutselig kanonvondt igjen.. legger meg i senga for en stund.. få igjen pusten. Om ikke livstegn på forumet på noen dager, ring paramedics da! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 cheer up! tenk på alle tingene du får gjort nå som du ikke kunne gjøre tidligere! *Tenker på de tingene jeg allikevel gjorde* Neida. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Herlig. Har sovet 2 timer, og vekslet mellom BBCW og CNN siden klokka 3 i natt. 39.5 i feber. Hørte jeg noen sa godt nytt år? hmm Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Får ikke sove og har hodepine til tusen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg