diversity Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Nå er jeg littegrann deppa for første gang på lenge. I går ble jeg nesten slått ned på byen, men kom meg unna med viten om at det slaget får jeg i trynet før eller siden. En jente jeg møtte og prøvde meg på var visst venninnen til ei som har sovet hos meg et par helger, så begge de relasjonene gikk i dass. Jeg ble nesten bitchslappa av ei, men til min unnsetning kom Susanne (fra idol) og smelte jenten i veggen med ordene "hva faen holder du på med". Det var kult. Jeg skal slutte å reise hjem til denne gudsforlatte plassen og omfavne Bergen. Kjøttmarked, here I come. Jeg trenger ikke nevne alle de idiotiske fyllemeldingene som hører til på lørdagskvelder. Jeg er sikker på at samtlige jenter på telefonlisten min har en tåpelig melding fra undertegnede i innboksen sin akkurat nå. 5479488[/snapback] Reddet av Idol-chick, nice.. Men igjen, hvem kommer ikke nesten i bråk på byn uansett Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg trenger ikke nevne alle de idiotiske fyllemeldingene som hører til på lørdagskvelder. Jeg er sikker på at samtlige jenter på telefonlisten min har en tåpelig melding fra undertegnede i innboksen sin akkurat nå. 5479488[/snapback] haha, slike er så himla bra. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) åååh.. NÅ er det godt denne tråden er her alt er bare arghghergh nå legger jeg meg.. håper alt er bedre når jeg våker.. (håper jeg aldri våkner forresten...og det kan vel ikke bli verken bedre eller verre når jeg våkner.. ) god natt.. Endret 23. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva har skjedd? Jo jeg dro på en fest, rettere sagt kjørte naboen dit, og ble med inn. Gikk vel 5min så angriper et par tullinger meg uten noen grunn :-/ Etter litt om og men klarte jeg da få dratt med naboen som da selvsagt var rimlige pissed-of hun også. For en gangsskyld skal jeg være enig med jentene og si at mannfolk er no' drit. Edit: Her ser man forøvrig litt av hvorfor jeg holder meg mest mulig unna alkohol. Folk blir bare tullinger av det. Null positiv effekt, men ingen skjønner det Alkohol gjør at man har det morro får jeg stadig høre. Bullshit sier jeg og over ser der hvorfor. 5478308[/snapback] Det å få et par slag og en ølflaske i hue hører med på en fest det. Sånn er det og dette er nok ikke siste gangen noen kommer å tar deg, det kan jeg nesten love deg. Forrige fest jeg var på endte med at en idiot stod å banka meg flere ganger i huet med en 1,5l uåpna colaflaske. Jeg var ganske drita selv, så merka ikke noe så jeg bare lot han slå fra seg litt og han ga seg jo ikke, så sa det *klikk* og jeg sa rolig til han 2mm imellom annsikt til annsikt: "Hva driver du med? Hvis du ikke peller deg hjem til ho mor nå, så blir jeg nødt til å om-møblere trynet ditt, så det ser ut som om Homsepatruljen har vært på besøk!", så slo han meg igjen og lunta mi i fylla er egentlig svært kort så jeg tok flaska å døtta den inn i trynet på han. Endte med at han brakk 2 tenner og sprakk leppa, pluss at han begynte å gråte Hehe, enig med jentene Det kan godt hende mannfolk er litt for mye mannfolk i blandt. Men jeg vil si det samme om jenter også... de er noe dritt, men man lever ikke uten dem heller Og Kong Alkohol er godt for både kropp og sjel Det som er positivt er at du får STOR selvtillit og alt blir morsomt. Det er umulig for meg å drite meg ut i fylla (selvom jeg egentlig gjør det i de ederues syn), og når alle er fulle så kan man ha det skikkelig morro for alle driter i alt og bare lever livet og har det morro sammen. Det negative er at noen ikke tåler å drikke og blir voldelige, og så kan man bli fyllesjuk dagen etter da. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fører fyll med seg noe godt egentlig...? Virker som de negative sidene ikke veier helt opp de positive i vertfall... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fylleflørt er fine greier, det. Må ikke være, men er ofte det. Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 nå skal jeg avgårde for "å snakke" me typen... han sa at han trengte og snakke fordi han har vært usikker i det siste... er 99% sikker på at jeg komme hjem som singel ijen, og er ganske oppløst i tårer... Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Trist. Har kranglet med kjæresten igjen. Hva skjer nå? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Fører fyll med seg noe godt egentlig...? Virker som de negative sidene ikke veier helt opp de positive i vertfall... 5484607[/snapback] "De negative sidene veier overhode ikke opp for de, om noen, positive sidene" heter det Endret 23. januar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fører fyll med seg noe godt egentlig...? Virker som de negative sidene ikke veier helt opp de positive i vertfall... 5484607[/snapback] "De negative sidene veier overhode ikke opp for de, om noen, positive sidene" heter det 5485409[/snapback] Du snakker ikke for alle Ernie i 49 av 50 tilfeller har jeg det artig på byen. Opptil hver enkelt å begrense inntaket. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Fører fyll med seg noe godt egentlig...? Virker som de negative sidene ikke veier helt opp de positive i vertfall... 5484607[/snapback] Tilfeldig sex er jo bestandig morsomt. *mimre tilbake til Tromsø-fyll i militæret* Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 til dere avholdsfolk: hadde det vært så kjipt og unyttig å drikke som dere prøver å overbevise dere selv om, hadde jo ikke folk gjort det. ihvertfall ikke gang på gang. doh. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Fører fyll med seg noe godt egentlig...? Virker som de negative sidene ikke veier helt opp de positive i vertfall... 5484607[/snapback] "De negative sidene veier overhode ikke opp for de, om noen, positive sidene" heter det 5485409[/snapback] Du snakker ikke for alle Ernie i 49 av 50 tilfeller har jeg det artig på byen. Opptil hver enkelt å begrense inntaket. 5485472[/snapback] Nei jeg veit godt jeg ikke snakker for alle til dere avholdsfolk: hadde det vært så kjipt og unyttig å drikke som dere prøver å overbevise dere selv om, hadde jo ikke folk gjort det. ihvertfall ikke gang på gang. doh. 5485781[/snapback] Ånei, nå kom jeg på noe. Alkohol er flott til å roe nervene og drikke bort problemer. DER har vi det positive med alkohol! Nei seriøst, morro kan man ha det uten å drikke, så jeg mangler faktisk noen argumenter på hvorfor drikke. Dessuten, morro kan man ha med hasj også, og det er i seg selv fort mindre farlig enn alkohol ... Farligste med hasj er miljøet som følger med. Holder man seg unna det så ... ja da blir det jo mindre farlig enn alkohol da Endret 23. januar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Sondre^^: Da kan man jo spørre seg om hvorfor folk går og drikker seg drita (blir voldelig og driter seg ut) gang på gang, og sitter fyllesjuk så de er nær døden dagen etterpå. Noen lærer bare aldri. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) ja nettopp. folk drikker, selv om de vet at det gjerne fører med seg mye helvete, eller ihvertall en grei risiko for det. da er det et eller annet som får dem til å gjøre det allikevel...det nytter ikke å nekte for det. å si at drikking bare er teit og dumt og at det bare fører med seg negative ting blir for dumt; for da hadde nemlig ikke folk gjort det. begynner dere å ta poenget? selv drikker jeg forresten sjelden, synes ikke alltid det er verdt stresset og pengene. men det gjør tydeligvis veldig mange andre. forstå det. Endret 23. januar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hvorfor drikker folk? Noen fordi de får noe ut av det, mens andre drikker pga drikkepress, alkoholisme, pga de lurer seg selv til å tro at det fører med seg noe bra.. Det er mange grunner, og ikke alle er positive. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 for å bli alkis kreves en lang karriere med mye drikking. "mye drikking" må motiveres av noe...nemlig det noe jeg prater om her. drikkepress er vel mer i ungdomssårene, før folk klarer å tenke og bestemme selv. og det er jo tydelig at folk ikke slutter å drikke når de er forbi det stadiet, snarere tvert imot. så med andre ord må det være et overveldende flertall som tydeligvis får noe bra ut av drikkinga. jfr f eks LarsP og Ø.B. i denne tråden. da blir det for dumt når ernie og crazykimmi påstår at drikkinga bare fører med seg negative ting, og at det negative totalt overskygger det evt. positive...for det er tydeligvis overhovet ikke tilfellet det store flertallet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg klarer fint å tenke og bestemme selv, men å reise på fest hvor alle drikker og ikke drikke selv får meg til å se hvor utrolig teit og kjedelig folk som drikker egentlig er. Det er rett og slett dritkjipt å være i et rom med folk som drikker, i edru tilstand selv. For å bli alkis trengs det ikke noe særlig mer drikking enn mange ungdommer driver med i dag. Studenter som drikker en-tre ganger i uken i gjerne flere år i strekk. Andre er gjerne mye mer utsatt genetisk sett (usikker på om det er bevist) også. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg klarer fint å tenke og bestemme selv, men å reise på fest hvor alle drikker og ikke drikke selv får meg til å se hvor utrolig teit og kjedelig folk som drikker egentlig er. Det er rett og slett dritkjipt å være i et rom med folk som drikker, i edru tilstand selv.ja, selvsagt. men de har de sikkert kjempegøy =] hva har det med denne diskusjonen å gjøre? For å bli alkis trengs det ikke noe særlig mer drikking enn mange ungdommer driver med i dag. Studenter som drikker en-tre ganger i uken i gjerne flere år i strekk. Andre er gjerne mye mer utsatt genetisk sett (usikker på om det er bevist) også. 5486423[/snapback] ..og disse studentene må drives av noe, siden de drikker så ofte og enda ikke er helt alkiser, og samtidig er over gruppepress/fjortiss-alderen. jeg gjetter at de drives av at de synes det er gøy å drikke. det er den mest logiske forklaringen jeg finner.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Kan noen forklare meg hva som igrunn er så morsomt med å drikke? Jeg klarer ikke å forstå hva som er så morsomt med å drikke seg drita, gjøre masse dumt, for så å våkne opp dagen etter på med en fæl bakrus, og ikke huske noe som helst? Skjønner ikke at det skal være så tøft! Merker også det i miljøet der det drikkes. Jeg er en av de få som ikke drikker på skolen, og vi som ikke drikker blir nesten sett ned på pga. at vi ikke drikker. Ja, huff.. Vi er så teite at vi ikke gidder å føre i oss masse stoffer som gjør at vi mister kontrollen.. Hurray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg