Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Uff, nå er det snart to uker siden jeg sendte skjermkortet mitt til Komplett, og jeg har ikke fått det igjen enda.

 

På kundeservice sier de at det er mye trafikk og blablabla, men en kompis av meg bestillte pc i forrige uke og fikk den to dager etterpå. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan få avgårde et eneste skjermkort. De lovte meg faktisk at de skulle sende kortet på tirsdag, men det er fortsatt ikke sendt. Lurer på om jeg skal klage i morra.

 

Snart to uker uten noen form for spill\musikk foran pc'n.

 

Jeg er fryktelig rastløs.

 

Mvh. marius E

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forelskese er noe dritt. Man bringer den beste tiden sammen.

Så snakker hun hun plutselig bare dritt om meg med andre i fylla. Og er ikke interesert i meg lengere neste dag. Vil egentlig bare, ta frem spaden, grave frem et hull, legge meg neddi, og spa over meg selv.

5454579[/snapback]

Hun stakk av med en annen. TYPPISK. Fant d ut i dag på den verste måten. :wallbash:

Pluss at hun plutselig gjør alt for og såre meg. :cry:

 

Så i helga skal jeg drikke meg i hjæl og ligge med alle jentene jeg ser.:hrm:

(ikke bokstaveligtalt ment. men drikke meg hjæl skal jeg)

:angry:

 

Life only go one way! Down.. :thumbdown:

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Forelskese er noe dritt. Man bringer den beste tiden sammen.

Så snakker hun hun plutselig bare dritt om meg med andre i fylla. Og er ikke interesert i meg lengere neste dag. Vil egentlig bare, ta frem spaden, grave frem et hull, legge meg neddi, og spa over meg selv.

5454579[/snapback]

Hun stakk av med en annen. TYPPISK. Fant d ut i dag på den verste måten. :wallbash:

Pluss at hun plutselig gjør alt for og såre meg. :cry:

 

Så i helga skal jeg drikke meg i hjæl og ligge med alle jentene jeg ser.:hrm:

(ikke bokstaveligtalt ment. men drikke meg hjæl skal jeg)

:angry:

 

Life only go one way! Down.. :thumbdown:

5465945[/snapback]

Du, nå ble jeg helt på gråten... Du har ALL min støtte anytime! Dama du hadde, sucks! Og ja, drikk deg full og kos deg med andre jenter, selv om det kanskje ikke blir det samme... Det KAN jo hjelpe.

Lenke til kommentar
Kan ikke snakke for TLZ eller andre i tilsvarende situasjon, men jeg føler tidvis ikke en gang noe som helst ... Altså handler det ikke bare om å tolke noe man oppfatter, men også å faktisk oppfatte noe.

 

Ta f.eks akkurat nå. Eneste jeg føler er at jeg er litt kald på hendene fordi jeg nettopp har kommet inn etter å hva vært ute noen minutter. "That's it", det er det eneste jeg føler akkurat nå.

Samme her.

 

Edit: Dessuten gjelder det ikke bare følelser overfor det andre kjønn, men også ting som redd, glad, trist, deppa, osv.

 

"Kjenner til den, men det er ikke først og fremst mitt forhold til andre jeg finner forvirrende men ikke minst: hva man føler." Med føler mente jeg at det gjaldt like mye ikke hva en føler ovenfor andre men også selve følelsene(redd, glad, sint, trist.. osv)

Lenke til kommentar
Edit: Dessuten gjelder det ikke bare følelser overfor det andre kjønn, men også ting som redd, glad, trist, deppa, osv.

 

"Kjenner til den, men det er ikke først og fremst mitt forhold til andre jeg finner forvirrende men ikke minst: hva man føler." Med føler mente jeg at det gjaldt like mye ikke hva en føler ovenfor andre men også selve følelsene(redd, glad, sint, trist.. osv)

5467497[/snapback]

Nå var den kommentaren mest rutet til Seether da ;)

Lenke til kommentar

Jaja, jeg liker ei jente på skolen men klarer aldri gjøre noe med det. Hun fikk visstnok "vite det" på mandag på ett eller anna vis. Samma hva jeg gjør er det ETT ELLER ANNA som fucker opp inntrykket hennes av meg når vi er i nærheten av å komme på talefot.

 

Jeg er jo også hele skolens "datageek", ikke det at det i seg selv gjør noe, men det har ringvirkninger som ødelegger inntrykket enda mer!

 

Så for noen dager siden satt jeg og noen andre på IRC og flooda med en bot med jentas navn og lagde avisartikkel om det. for et liv!

 

BUHUÆÆÆÆ! :cry: Æ :cry: Æ :cry::cry:

 

Likte tråden btw.

Lenke til kommentar

Kanskje det går bedre om du gir folk litt mer inntrykk av at du gjør andre ting enn bare data. Ingen jente vil ble satt som nr 2 etter en maskin.. og så er det jo det å ha noe til felles. Hvis jenta ikke skjønner seg på pc og det virker som det er alt du "bryr" deg om såeh..jah..det blir vansklig.

 

Sier ikke at du må forandre deg, men heller vise andre sider ved deg selv :)

Lenke til kommentar
Forelskese er noe dritt. Man bringer den beste tiden sammen.

Så snakker hun hun plutselig bare dritt om meg med andre i fylla. Og er ikke interesert i meg lengere neste dag. Vil egentlig bare, ta frem spaden, grave frem et hull, legge meg neddi, og spa over meg selv.

5454579[/snapback]

Hun stakk av med en annen. TYPPISK. Fant d ut i dag på den verste måten. :wallbash:

Pluss at hun plutselig gjør alt for og såre meg. :cry:

 

Så i helga skal jeg drikke meg i hjæl og ligge med alle jentene jeg ser.:hrm:

(ikke bokstaveligtalt ment. men drikke meg hjæl skal jeg)

:angry:

 

Life only go one way! Down.. :thumbdown:

5465945[/snapback]

Du, nå ble jeg helt på gråten... Du har ALL min støtte anytime! Dama du hadde, sucks! Og ja, drikk deg full og kos deg med andre jenter, selv om det kanskje ikke blir det samme... Det KAN jo hjelpe.

5467372[/snapback]

 

Etter egen erfaring fungerer dette ikke. Du våkner dagen etter, fyllesyk Platinum Edition, kommer på ting du har gjort i full tilstand, og alt det du prøvde å drikke bort bare strømmer tilbake. Og ikke bare det at du nå føler deg som du gjorde dagen før, men du har i tillegg vondt i hele kroppen etter å ha spydd hele natta av akohol forgiftning og er kvalm og jævlig. Med mindre du liker "smerte" og påfører deg slike skader og liker det (som jeg gjør av og til), så anbefaller jeg deg at du sier nei takk til "drikke meg bort fra sorg"-kvelden.

Lenke til kommentar

ok. thats it. på tide å havarere litt....eller kanskje helt.

 

Jeg kommer faen ikke over min sommerflørt. Jeg har funnet en som er liksom bare....godlike. En slags mørk engel, 50/50 blanding som er bare perfekt. Jeg var et total vrak etter at det ble sikkert at hun ikke har lyst på noe mer enn vennskap (woa, well thats a bummer).

 

I løpet av mine år som "aktiv" på "samliv frontet" (18-21) så har jeg hatt 3 jenter jeg likte, 3 ganger har det gått rett vest, 3 ganger er jeg blitt knust.

 

Nå sitter jeg og tenker: hva faen er gærnt? er det meg? er det damer? hva skjer? Jeg er totalt forvirra. Begynner å lure litt om jeg er bi-polar elns, fordi det er slik at jeg kommer meg faen ikke opp fra forige nedtur før neste setter inn, noe som resulterer i at jeg fungerer ikke optimalt, eller som jeg burde gjøre. Mentaliteten begynner å bære litt preg av forige nedturer. Dette hindrer meg i å "prøve igjen" som de fleste sier. "Bare glem det og gå ut og prøv igjen. Flere fisk i sjøen". Right. Ok. Fortell meg en ting: Hvordan kan jeg gjøre det når hver gang jeg ser en jente blir jeg tatt over sinne og irritasjon (kilden til dette er forige nedturer)? Jeg vil liksom finne meg en jeg kan være sammen med. Alle har behov for en nærme seg, for å ha de koselige momentene, osv. Så liksom....her er problemet. Jeg vil og ikke vil samtidig. Og det er en konflikt som er uovervinnelig. Jeg vil fordi jeg føler at jeg ikke orker å være alene lenger, jeg vil ikke fordi jeg husker fortsatt hvordan det var "de forige gangene" og hvor mye smerte det var. For å være helt ærlig så bærer jeg fortsatt på alle de forige smertene, om dere skjønner, samlet. Bagasje.

 

Og da kommer du til et annet punkt: ingen vil da ha gutter med "bagasje", og bagasje syns rimelig tydelig. sånn svær "Warning: Emo" skilt i panna.

 

Hvordan kan en ikke bli emo i disse dager? Correct me if im wrong. Det vil hjelpe meg å forstå, fordi nå forstår jeg ingenting. Jeg har 1000 spørsmål og kanskje 10% av det har jeg svar på.

 

Føkk kjærlighet, sier jeg bare. Det har jeg ikke råd til.

 

PS: Skal på konsert i mars med henne og besteveninna hennes. Det er jo greit egentlig. No problem. Problemet kom når jeg fant ut at hu har fått type. Da ble det ikke så greit plutselig. Jeg er ikke sikker om jeg greier å gjennomføre konsert turen. Ender vel opp med at jeg drar hjem igjen.

Lenke til kommentar
Etter egen erfaring fungerer dette ikke. Du våkner dagen etter, fyllesyk Platinum Edition, kommer på ting du har gjort i full tilstand, og alt det du prøvde å drikke bort bare strømmer tilbake. Og ikke bare det at du nå føler deg som du gjorde dagen før, men du har i tillegg vondt i hele kroppen etter å ha spydd hele natta av akohol forgiftning og er kvalm og jævlig. Med mindre du liker "smerte" og påfører deg slike skader og liker det (som jeg gjør av og til), så anbefaller jeg deg at du sier nei takk til "drikke meg bort fra sorg"-kvelden.

5475794[/snapback]

 

Jeg er kommet over henne. Trengte et parr dager da. Måten og komme over henne var at jeg tengte på alt negativt om henne, har hørt fra en kompis at hun har hat sex med andre, tenkte over mere dritt hun har sakt til meg de siste dagene, tenkt over ryktene, tenkt over løynene osv. Etter alt sammen, så er jeg rimelig lei av henne. Ser bare frem til å møte ei anna. Jeg sløste vekk følelser på henne.

 

Jeg skulle ut på byen og drikke meg drikke meg dritings i lage en kamerat i dag, og sjekke jenter uta faen. Men misstet bussen i morges, så jeg kom meg aldrig til byen. :thumbdown: Hadde omgjort planene mine til å feire over at det ble slutt i stedet for og sørge. Siden jeg missa bussen, tar jeg det neste helg. Flere av dem jeg kjenner mener at hun ikke er vert noe. Noe jeg fikk vite når jeg traff henne også..

 

Jeg gir faen i henne. I går var jeg faktisk jævlig overlykkelig over at hun ikke er i livet mitt lengere. :w00t:

 

Bare gi beskjed hvis dere vil se hvor bitch hun var i kjeften, har de siste ordene våre lagret i et worddokument :p

Ok, savner henne litt da

 

EDIT: redigerte teksten litt, pluss at jeg fjernet noen leifer

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

The feelings are gone

The feelings are none

The feelings was there

The feelings was made by beer

 

I`m moving on

Don`t think that you won

You will disappear

I will never fell a tear

 

There is more fish in the sea

I would not let you look at me

The roomers about you was true

That is why I never would love you

 

 

Et parr ord jeg mekket :dremel: sammen i full fart her om dagen om henne :p

Jeg er en såppas idiot som skriver dikt om følelsene :blush:

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

FAENS MØKKAFOLK!! :realmad:

 

Ja, nå er jeg virkelig gjennomtrukken pissur. Eller det er vel mer regelrett redd jeg er.

 

Hva har skjedd? Jo jeg dro på en fest, rettere sagt kjørte naboen dit, og ble med inn. Gikk vel 5min så angriper et par tullinger meg uten noen grunn :-/ Etter litt om og men klarte jeg da få dratt med naboen som da selvsagt var rimlige pissed-of hun også.

 

Men uannsett, det her er det jeg minst trengte akkurat nå. Det her gir meg en fuckings grunn til å tro på det idiotiske fobiet.

 

Akkurat nå kunne jeg trengt en person av det andre kjønn eksakt ved siden av meg som bare kunne være der. Hadde ikke trengt å si en eneste ting, bare vært der, det hadde vært nok. Også kunne hun sovnet rett ved siden av meg. Det er eksakt det jeg trenger nå, men har jeg det? Nei :cry:

 

For en gangsskyld skal jeg være enig med jentene og si at mannfolk er no' drit.

 

Jaja, holde seg unna narkotika og alkohol. Holde seg unna narkotika og alkohol! Holde seg unna narkotika og alkohol!!

Har, med litt hjelp (grundig hjertelig takk til vedkommende), funket hittil.

 

Vel, vel, får vel forsøke å sovne.

 

Edit: Her ser man forøvrig litt av hvorfor jeg holder meg mest mulig unna alkohol. Folk blir bare tullinger av det. Null positiv effekt, men ingen skjønner det :no: Alkohol gjør at man har det morro får jeg stadig høre. Bullshit sier jeg og over ser der hvorfor.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ikke alle oppfører seg dårlig pga alkohol, noen har det bare mer gøy pga det, uten at det skal gå på bekostning av noen andre. Hvorfor noen gikk på deg skjønner jeg ikke:(

Lenke til kommentar
Ikke alle oppfører seg dårlig pga alkohol, noen har det bare mer gøy pga det, uten at det skal gå på bekostning av noen andre. Hvorfor noen gikk på deg skjønner jeg ikke:(

5478379[/snapback]

Jeg hadde det gøy og oppførte meg sannsynligvis ikke noe videre eksemplarisk i går pga. alkohol. Skal vi alle bli enige om at fylleangst suger?

Lenke til kommentar

Fyllaangst er kipen det, nok en grunn til at jeg prøver å droppe drikkinga og gå på byen edru. Men er fan ikke så enkelt, så vant med å miste heminingene i fylla at å gå ut edru er jeg redd og sosiale fobi slår godt inn da. Men det virker da å gå bedre etter å blitt litt varm i trøya ute så prata men med noen folk og alt var egentlig helt greit å være ute da.

Var nå helt til jeg sku gå ut i bilen å kjør heim, kom en tulling så ville sloss eller no, han stilla sæ i veien og va irriterende. Men slapp meg fram etter et par ord, regna nesten med jeg måtte slå han før å komme meg fri.

Men alt i alt en grei kveld, med unntak.

Lenke til kommentar
Hva har skjedd? Jo jeg dro på en fest, rettere sagt kjørte naboen dit, og ble med inn. Gikk vel 5min så angriper et par tullinger meg uten noen grunn :-/

5478308[/snapback]

Uflaks sa Severin Suveren.

 

Det er ikke verre enn det. Du var på feil sted til feil tid, har hendt med meg utallige ganger.

Lenke til kommentar
Ikke alle oppfører seg dårlig pga alkohol, noen har det bare mer gøy pga det, uten at det skal gå på bekostning av noen andre. Hvorfor noen gikk på deg skjønner jeg ikke:(

5478379[/snapback]

Neida, du har rett i det, men det er alltid disse "noen" som skal lage et "godt" eksempel. Disse "noen" og deres eksempler har for uheldig vane å svi seg godt fast i hjernen så man husker det til neste gang ...

 

Hva har skjedd? Jo jeg dro på en fest, rettere sagt kjørte naboen dit, og ble med inn. Gikk vel 5min så angriper et par tullinger meg uten noen grunn :-/

5478308[/snapback]

Uflaks sa Severin Suveren.

 

Det er ikke verre enn det. Du var på feil sted til feil tid, har hendt med meg utallige ganger.

5478641[/snapback]

Joa, men det er jo bare så utrolig synd jeg ikke klarer å få det ut av hodet og sliter stygt med fulle, fremmede folk en lang tid fremmover. Nesten gang blir jeg vel bare stående som en annen idiot og "kontrollere" alle fremmede personer så jeg i det minste kan dukke unna om det kommer noen slag eller noe som på død og liv skal kvele meg :roll:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå er jeg littegrann deppa for første gang på lenge. I går ble jeg nesten slått ned på byen, men kom meg unna med viten om at det slaget får jeg i trynet før eller siden. En jente jeg møtte og prøvde meg på var visst venninnen til ei som har sovet hos meg et par helger, så begge de relasjonene gikk i dass. Jeg ble nesten bitchslappa av ei, men til min unnsetning kom Susanne (fra idol) og smelte jenten i veggen med ordene "hva faen holder du på med". Det var kult. Jeg skal slutte å reise hjem til denne gudsforlatte plassen og omfavne Bergen. Kjøttmarked, here I come.

 

Jeg trenger ikke nevne alle de idiotiske fyllemeldingene som hører til på lørdagskvelder. Jeg er sikker på at samtlige jenter på telefonlisten min har en tåpelig melding fra undertegnede i innboksen sin akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...