SkummelType Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er det bare meg som har hatt en jevla dritdag i dag? Kom først på det nå, at det er fredag den 13. i dag. Tror faktisk nå at det ligger noe i den fredag den 13. greia. På skolen i dag ble jeg tatt ut i matten for og møte 3 av mine lærere til slik elev lærer møte bare for at de skulle klage på at jeg gjorde lite i timene og la hodet på pulten og slik. Kommer hjem så sitter alle og nerder jevla møkkspillet wow og ingen gidder og finne på noe. FINT sitte alene og kjedeseg, på en fredag! Spør om kanskje noen jenter vil være med og se på film, men unnskyldninger og mere unnskyldninger... Føler bare at jeg har lyst til og gi opp. Faens dritfredag! om en time skal det faenmeg feires. Uff! Flere som får en følelse av at fredag den 13. er en drittdag? Fredag sux! for første gang! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg ble syk i dag! Digg! Særlig fordi jeg likevel har fri i morra og på søndag! Juhu! Endret 13. januar 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
howzer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Fredag den 13. har ingen verdens ting med saken å gjøre. Det er bare en dårlig unnskyldning for å ikke ta tak i problemene selv. "Å, det er jo fredag den 13. så da er det jo ikke min feil da!" Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Fredag den 13. har ingen verdens ting med saken å gjøre. Det er bare en dårlig unnskyldning for å ikke ta tak i problemene selv. "Å, det er jo fredag den 13. så da er det jo ikke min feil da!" 5436077[/snapback] Ganske sant. Hadde null uflaks i går, heller flaks ... Onsdag 11. og torsdag 12. derimot ... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 de siste 2-3 ukene har jeg hatt masse syke drømmer når jeg sover og gått og hvert deppa så å si hele tida, jeg vet ikke hvorfor, men tror det kan komme av stress fra skolen, jeg føler jeg ikke lengre har tid til å leve lengre.. har bare hvert konstant skole hele tida, jeg burde egentlig sitta med skole arbeid nå men jeg greier det ikke lengre, det blir for mye for meg... noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre? inni hodet mitt nå er det en slags kobinasjon av selvmordstanker, depresive tanker, stress, og ellers masse andre syke tanker Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 de siste 2-3 ukene har jeg hatt masse syke drømmer når jeg sover og gått og hvert deppa så å si hele tida,jeg vet ikke hvorfor, men tror det kan komme av stress fra skolen, jeg føler jeg ikke lengre har tid til å leve lengre.. har bare hvert konstant skole hele tida, jeg burde egentlig sitta med skole arbeid nå men jeg greier det ikke lengre, det blir for mye for meg... noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre? inni hodet mitt nå er det en slags kobinasjon av selvmordstanker, depresive tanker, stress, og ellers masse andre syke tanker 5436174[/snapback] Kjenner veldig godt til dette selv. Kan virkelig bli for mye for mange med alt som skjer rundt en. Beste er å få litt tid til seg selv, da mener jeg ikke skole. Gjøre noe man liker med gode venner. Ikke det vanlige men kanskje noe dere ikke har gjordt på lenge. Feks. har ikke jeg bowla, kjørt gocart eller dratt på sverigetur( ) på lenge og gleder meg til jeg skal det igjen, få litt kutt i det syke A4 livet som det ofte blir. Jævla rutine dag inn og dag ut, forventningspress hele tiden.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Buhuu jeg sov for lite idag og får ikke sove igjen, jeg som skal på fest og greier Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 de siste 2-3 ukene har jeg hatt masse syke drømmer når jeg sover og gått og hvert deppa så å si hele tida,jeg vet ikke hvorfor, men tror det kan komme av stress fra skolen, jeg føler jeg ikke lengre har tid til å leve lengre.. har bare hvert konstant skole hele tida, jeg burde egentlig sitta med skole arbeid nå men jeg greier det ikke lengre, det blir for mye for meg... noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre? inni hodet mitt nå er det en slags kobinasjon av selvmordstanker, depresive tanker, stress, og ellers masse andre syke tanker 5436174[/snapback] Forsøk å la være å spise noe de siste timene før du køyer. Jeg har bare drømmer drsom jeg spiser "kvelds" rett før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Synes det er idiotisk at skoler av og til "suger" til seg så mye av en persons fritid. Er noe faenskap. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Funnet ut at jeg har sosial fobi, har hatt det nesten hele livet. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Synes det er idiotisk at skoler av og til "suger" til seg så mye av en persons fritid. Er noe faenskap. 5437559[/snapback] mhm, spess når man bruker 2 timer daglig på buss i tilleg til de 8 timene med skole så forventer dem at vi skal gjøre noe på fritiden oxo... min rutine går som følger: - 05:20 klokka ringer å jeg står opp - 06:45 bussen går - 07:45 skolen begynner - 15:20 skolen slutter - 17:00 endelig hjemme - 22:00 - 23:00 jeg er helt utmattet å går å legger meg dvs jeg har 5-6 timers fritid... å det er ikke ofte jeg får gjort noe på disse timene, som dere sikkert forstår så er det ikke gøy å begynne å stresse med skole arbeid etter en lang dag på skolen osv... å da blir det til at jeg sitter å må gjøre dette i helgene. men sammtidig så går jeg med dårlig sammvitighet fordi jeg ikke gjør noe av dette som jeg egentlig burde gjort 3 dager etter vi begynte på skolen igjen etter jule ferien følte jeg at jeg alleredet trengte en ny ferie og en annen ting jeg heller ikke liker med dette er at jeg har mista så å si all interessen for faget etter jeg begynte på denne linja.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Høres utrolig slitsomt ut. Føler med deg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Firesky: Vurdert hybel? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har et sterkt savn, det dreper hjernen min. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Synes det er idiotisk at skoler av og til "suger" til seg så mye av en persons fritid. Er noe faenskap. 5437559[/snapback] mhm, spess når man bruker 2 timer daglig på buss i tilleg til de 8 timene med skole så forventer dem at vi skal gjøre noe på fritiden oxo... min rutine går som følger: - 05:20 klokka ringer å jeg står opp - 06:45 bussen går - 07:45 skolen begynner - 15:20 skolen slutter - 17:00 endelig hjemme - 22:00 - 23:00 jeg er helt utmattet å går å legger meg dvs jeg har 5-6 timers fritid... å det er ikke ofte jeg får gjort noe på disse timene, som dere sikkert forstår så er det ikke gøy å begynne å stresse med skole arbeid etter en lang dag på skolen osv... å da blir det til at jeg sitter å må gjøre dette i helgene. men sammtidig så går jeg med dårlig sammvitighet fordi jeg ikke gjør noe av dette som jeg egentlig burde gjort 3 dager etter vi begynte på skolen igjen etter jule ferien følte jeg at jeg alleredet trengte en ny ferie og en annen ting jeg heller ikke liker med dette er at jeg har mista så å si all interessen for faget etter jeg begynte på denne linja.. 5437854[/snapback] Er nesten skummelt og si det, men er i samme situasjon selv. Har blitt litt bedre nå, men er der nok fortsatt enda. Jeg har lenge gått rundt og vært dritlei av det A4-livet skolen har gitt meg og tenkt selvmordstanker jeg og. Det er ikke noe hyggelig. Det skal være sikkert og visst. Videre har jeg vært jevnlig deprimert og ønsket meg til andre steder. Jeg har funnet ut at det blir alt for lite tid til å sosialisere seg når man har så mye lekser og så stort prestasjonspress fra foreldre og lærere. Skulle av og til ønske at jeg hadde vunnet 100 millioner i lotto for ikke trenge å gjøre noe mer resten av livet mitt. Jeg vet hvordan situasjonen er og føler med deg. Er ikke noe hyggelig liv det her. Men en overlever da. Selv har jeg fått det mye bedre i det siste. Skal se om jeg ikke skal roe an litt ned med leksene og starte i en politisk ungdomsorganisasjon, sosialisere litt få nye venner osv. Du får ha lykke til uansett da. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 i går (fredag 13) datt søstra mi i første klasse av huska på skolen, skallet i isen,fikk hjernerystelse og lå på sykehuset til lørdag.(det går bra nå) i dag,lørdag, døde farfar.... er ganske innvikla familiehistorie egentlig, men ingen har hatt kontakt med han på kjempelenge.nå på slutten begynte lissom folk å prate med han... er jo trist selv om det er nesten et år siden jeg så han... han hadde bektrev,svulst på hjernen og har røyka hele livet så det var egentlig ikke no bombe at han døde nå Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Kondulerer! selv om du ikke var i direkte kontakt med han hver dag, kan det være vondt og miste noen som altid har vært der. Jeg har et sterkt savn, det dreper hjernen min. forklar, hva er det du savner? Endret 15. januar 2006 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har et sterkt savn, det dreper hjernen min. forklar, hva er det du savner? 5440420[/snapback] Savner min ex. Kommer nok over det engang, men er så vansklig når jeg forbinner masse ting med ho. Ajaj, har egentlig ikke så mye å deppe over. Er mest når jeg kjeder meg å er alene. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Skulle av og til ønske at jeg hadde vunnet 100 millioner i lotto for ikke trenge å gjøre noe mer resten av livet mitt. 5440046[/snapback] det er godt å ha noe å gjøre, men til en viss grad og Spazz, jeg føler med deg.. det er sørgelig når slikt skjer EDIT: Earendil jo jeg har tenkt på hybel, jeg bodde på hybel i 2 uker men det gjorde liksom ikke ting noe bedre, anbefaler ingen å bo i bofelleskap Endret 15. januar 2006 av Firesky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Synes det er idiotisk at skoler av og til "suger" til seg så mye av en persons fritid. Er noe faenskap. 5437559[/snapback] mhm, spess når man bruker 2 timer daglig på buss i tilleg til de 8 timene med skole så forventer dem at vi skal gjøre noe på fritiden oxo... min rutine går som følger: - 05:20 klokka ringer å jeg står opp - 06:45 bussen går - 07:45 skolen begynner - 15:20 skolen slutter - 17:00 endelig hjemme - 22:00 - 23:00 jeg er helt utmattet å går å legger meg dvs jeg har 5-6 timers fritid... å det er ikke ofte jeg får gjort noe på disse timene, som dere sikkert forstår så er det ikke gøy å begynne å stresse med skole arbeid etter en lang dag på skolen osv... å da blir det til at jeg sitter å må gjøre dette i helgene. men sammtidig så går jeg med dårlig sammvitighet fordi jeg ikke gjør noe av dette som jeg egentlig burde gjort 3 dager etter vi begynte på skolen igjen etter jule ferien følte jeg at jeg alleredet trengte en ny ferie og en annen ting jeg heller ikke liker med dette er at jeg har mista så å si all interessen for faget etter jeg begynte på denne linja.. 5437854[/snapback] Hva gjør du i mellomtiden fra 15:20 til 17:00? Jeg vet hvor kjipt det kan være:( Jeg hadde det slik også, bare at jeg ikke hadde fri i feriene=/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg