Matias Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hva skal man gjøre når man er dritt lei av å leve og er sur på seg selv for å ha rotet det hele til? Noen gode tips? 5408140[/snapback] Kanskje det hjelper å gjøre noe fint for noen andre? Det vil gi deg en mening med livet, du vil føle deg bedre og samtidig hjelper du noen Å få fokuset bort fra sitt eget liv og problemer pleier å hjelpe. Frivillig arbeid kan gi deg litt perspektiv på ting også. Jeg har alltid hatt lyst å drive med noe sånt, men har aldri følt at jeg har hatt tid. Men du vet..alt e jo bedre enn ingenting. 5410295[/snapback] Hadde jeg bare orket, men alt er så vanskelig, orker ikke å gjøre noe, vanskelig å komme igang med noe liksom. Trente ofte før, var med venner osv, men det ble slutt på alt. Har aldri overskudd til å gjøre noe ekstra enn det jeg må gjøre i hverdagen for å si det sånn. Takk for tipset uansett, hvis jeg orker en dag skal jeg prøve det. 5418569[/snapback] Kjenner meg igjen, og kort fortalt så er det bare å si: "Nå skal jeg begynne å trene!" Du trenger ikke å begynne for hardt. Du vil se at du får mer energi og blir i bedre humor osv. når du får begynt å trene. Jeg trener selv på treningssenter 3 ganger i uka. Du kan kanskje begynne med å bare ta deg et par joggeturer? Så kan du avansere til å kanskje trene litt styrke...? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 har truet med å ødelegge kamera osv. Men han ene er 35 og leker stor i munnen med personvernloven.Snakket om det i klassen nå, alle holdt munn når jeg spurte om noen ytret seg mot det. Lar det hele løpe til søndag. Ingen da, så får jeg legge det ut. Irritert på han *biipp* *biiip* duste mannen som lager kvalmen...ødelegger for fotointeressen min og. *hmrf* moralen er; aldri prøv å gled andre du ikke kjenner 5414843[/snapback] Gå til motanmeldelse for trusler i så fall. 35 år gammel faktisk. Hva slags skole går du? 5418463[/snapback] høgskolen i buskerud Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har så forbanna vondt i hele kroppen! Død over det norske helsevesen! Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Oldefar døde i dag. Kroppen din kan lide. Vil ha oldefar tilbake.... Edit: Unnskyld hvis jeg var litt frekk, TLZ. Endret 11. januar 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kondolerer. Morfaren min døde Julaften og lørdag døde Farfar. 2 begravelser innen 3 uker. Ekstremt igrunnen. Vanligvis er jeg i begravelse en gang på 2 år kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har lagt ned blånekt på deltakelse i alle fremtidige begravelser. Det går an å ta farvel på andre, mer humane måter. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Begravelser er aldri hyggelig. Det som faktisk er hyggelig innen dette er jo sammenkomsten etter begralvesen, og at jeg får fri fra skolen Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er fint med en markering for å ta farvel, synes nå jeg da. Selv om det er trist. Det er bra å få en fin avslutning. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Begravelser er aldri hyggelig. Det som faktisk er hyggelig innen dette er jo sammenkomsten etter begralvesen, og at jeg får fri fra skolen 5420703[/snapback] tror ikke helt det er meningen at det skal være morsomt.. Jeg tror ikke du hadde tenkt så mye på fri fra skolen om det hadde vært en nær slektning. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hva skal man gjøre når man er dritt lei av å leve og er sur på seg selv for å ha rotet det hele til? Noen gode tips? 5408140[/snapback] Kanskje det hjelper å gjøre noe fint for noen andre? Det vil gi deg en mening med livet, du vil føle deg bedre og samtidig hjelper du noen Å få fokuset bort fra sitt eget liv og problemer pleier å hjelpe. Frivillig arbeid kan gi deg litt perspektiv på ting også. Jeg har alltid hatt lyst å drive med noe sånt, men har aldri følt at jeg har hatt tid. Men du vet..alt e jo bedre enn ingenting. 5410295[/snapback] Hadde jeg bare orket, men alt er så vanskelig, orker ikke å gjøre noe, vanskelig å komme igang med noe liksom. Trente ofte før, var med venner osv, men det ble slutt på alt. Har aldri overskudd til å gjøre noe ekstra enn det jeg må gjøre i hverdagen for å si det sånn. Takk for tipset uansett, hvis jeg orker en dag skal jeg prøve det. 5418569[/snapback] Kjenner meg igjen, og kort fortalt så er det bare å si: "Nå skal jeg begynne å trene!" Du trenger ikke å begynne for hardt. Du vil se at du får mer energi og blir i bedre humor osv. når du får begynt å trene. Jeg trener selv på treningssenter 3 ganger i uka. Du kan kanskje begynne med å bare ta deg et par joggeturer? Så kan du avansere til å kanskje trene litt styrke...? 5418733[/snapback] Lurer på hvor mange depresjoner som skyldes dårlig form. Fysisk og mental helse er gjensidig avhengige av hverandre. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 healthy body, healthy mind... jeg tror nok det stemmer det du sier der isbilen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Begravelser er så forbanna trist. Husker når jeg var 9 år, da bestefar døde. Huff, nå begynner jeg å tenke på det igjen.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Aldri vært i en begravelse jeg... Mangen i vente med andre ord Lenke til kommentar
Seether Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Aldri vært i en begravelse jeg... Mangen i vente med andre ord 5422551[/snapback] Å neida..ikke tenkt på det sånn. Tenk heller alle de fine stundene dere fremdeles kan ha sammen Uansett er døden en naturlig del av livsprosessen og ikke noe man kan endre på. Det beste er nok å bare akseptere det og nyte den tiden man faktisk har sammen. Men tror nok ikke jeg vil ha sansen for begravelser heller. Som mange andre eg vet om så blir det nok til at eg går i en og aldri igjen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 begravelser er vel helelr ikke ment til og være underholdene Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 begravelser er vel helelr ikke ment til og være underholdene 5424169[/snapback] Da har du ikke sett denne :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Man må jo gå i begravelsen! Dette er det eneste riktige å gjøre. Selvfølgelig er det trist, men dette er for meg en viktig måte å minnes de døde på. Det er på en måte en avslutning av en bok; du er ikke ferdig når du har lest det siste ordet, men når du har lukket igjen permene og lagt den fra deg. Og selskapet etterpå er en slags oppbyggingsfase; akkurat som edderkoppen må spinne nytt nett når den har fått en flue i en del av nettet sitt, må vi som er igjen fylle tomrommet til den som har gått bort. Enhver person knytter spesielle bånd mellom mennesker som ellers kanskje ikke ville funnet sammen; en bestemor holder gjerne kontakt med deler av slekta som du knapt visste at fantes etc, og dere må ikke miste kontakten bare fordi hun har sovnet inn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hva skal man gjøre når man er dritt lei av å leve og er sur på seg selv for å ha rotet det hele til? Noen gode tips? 5408140[/snapback] Kanskje det hjelper å gjøre noe fint for noen andre? Det vil gi deg en mening med livet, du vil føle deg bedre og samtidig hjelper du noen Å få fokuset bort fra sitt eget liv og problemer pleier å hjelpe. Frivillig arbeid kan gi deg litt perspektiv på ting også. Jeg har alltid hatt lyst å drive med noe sånt, men har aldri følt at jeg har hatt tid. Men du vet..alt e jo bedre enn ingenting. 5410295[/snapback] Hadde jeg bare orket, men alt er så vanskelig, orker ikke å gjøre noe, vanskelig å komme igang med noe liksom. Trente ofte før, var med venner osv, men det ble slutt på alt. Har aldri overskudd til å gjøre noe ekstra enn det jeg må gjøre i hverdagen for å si det sånn. Takk for tipset uansett, hvis jeg orker en dag skal jeg prøve det. 5418569[/snapback] Kjenner meg igjen, og kort fortalt så er det bare å si: "Nå skal jeg begynne å trene!" Du trenger ikke å begynne for hardt. Du vil se at du får mer energi og blir i bedre humor osv. når du får begynt å trene. Jeg trener selv på treningssenter 3 ganger i uka. Du kan kanskje begynne med å bare ta deg et par joggeturer? Så kan du avansere til å kanskje trene litt styrke...? 5418733[/snapback] Prøvde å trene i dag, men jeg føler meg ikke så mye bedre nå.. Går vel kanskje litt tid. Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Typsik,når eg fekk bf2 er Windows brannmur heilt cp (som den altid har vært).Og eg kan ikkje spele på internett :@ Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Tenk på meg da.. Grunn nr 1 når jeg kjøpte meg pc var å spille cs source.. Men av eller annen grunn nekter det å fungere skikkelig på dataen min, og "det oppstår et problem" hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg