Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

bekymret for i dag :(

 

Har tatt bilder av klassen når vi har vært ute. Egentlig skulle jeg ikke dele det, men tenkte de andre ville ha det gøy med minner.

Tre stykker i klassen har slått seg så vrang at jeg undres om dersom de får tilgang til bildene så blir jeg anmeldt.....

 

Bildene er harmløse, men jeg vil ikke ameldeles for en god gjerning. De har aldri bedt meg slette eller noe. De har bare laget kvalme osv.

 

I dag skal linken offentliggjøres, men jeg er skit bekymret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har truet med å ødelegge kamera osv. Men han ene er 35 og leker stor i munnen med personvernloven.

Snakket om det i klassen nå, alle holdt munn når jeg spurte om noen ytret seg mot det. Lar det hele løpe til søndag. Ingen da, så får jeg legge det ut.

Irritert på han *biipp* *biiip* duste mannen som lager kvalmen...ødelegger for fotointeressen min og.

 

*hmrf* moralen er; aldri prøv å gled andre du ikke kjenner

Lenke til kommentar
har truet med å ødelegge kamera osv. Men han ene er 35 og leker stor i munnen med personvernloven.

Snakket om det i klassen nå, alle holdt munn når jeg spurte om noen ytret seg mot det. Lar det hele løpe til søndag. Ingen da, så får jeg legge det ut.

Irritert på han *biipp* *biiip* duste mannen som lager kvalmen...ødelegger for fotointeressen min og.

 

*hmrf* moralen er; aldri prøv å gled andre du ikke kjenner

5414843[/snapback]

Altså hvis han ikke har kommet med noen innvendinger når du har spurt så har alle bekreftet at de godkjenner dette. Muntlige avtaler er i utgangspunktet bindende, og her må man kunne si det er inngått en muntlig avtale. Da kan ikke de som har noe i mot det komme i ettertid og si at "Din ¤&/(!#{€$@ laban!! Du la ut bilder av meg! Det er faen meg ulovlig azzz!!" ;) Slikt holder overhode ikke, spesielt når du har vitner på at de har godtatt det ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

:cry: *deppa* måtte levere inn bærebare PCn, mobil-laderen streika å mista alle plektera å nærmeste musikkbutikk er 20min. unna å da jeg er hjemme fra skolen så rekker jeg ikke dit før den er stengt :cry: *hate alt*

 

 

 

ellers er livet bra :D *tenke på fiiiiine dama si* æddabædda til alle dere som har mista deres :innocent:

Endret av Pål-Espen
Lenke til kommentar
Fa*n! Fa*n! F*ck! Arrrgggh!!

 

Fikk nettopp vete av en venninne at hun har snakket med kjæresten min og hun sa at hun ikke er gla i meg, sånn indirekte. Hun sa at hun ikke brydde seg om jeg slo opp med henne. :cry:

5414824[/snapback]

Åh :dontgetit: fy søren kor trist då..

mene..kan jo være hun misforsto?

Lenke til kommentar
Fa*n! Fa*n! F*ck! Arrrgggh!!

 

Fikk nettopp vete av en venninne at hun har snakket med kjæresten min og hun sa at hun ikke er gla i meg, sånn indirekte. Hun sa at hun ikke brydde seg om jeg slo opp med henne. :cry:

5414824[/snapback]

 

høres ut som en jævlig dårlig trussel spør du meg... om hun ikke hadde vært glad i deg hadde hun slått opp selv, ikke venta på at du skulle gjøre noe. om hun er så svak er hun ikke verdt det uansett. prat med henne!! jeg beklager om det virker som jeg snakker slemt mot dama di, men ikke skyld på deg selv her.. stay cool :)

Lenke til kommentar
For noen rasshull. De er sannsynligvis så blokkerte at de ikke vet hvordan man anmelder noen uansett.

 

Har de truet deg på noe vis da? Uansett, anmeldelser hjelper ikke, blir henlagt uansett.

5414102[/snapback]

Henleggelseskoden kan være viktig for ditt rulleblad..

5415455[/snapback]

 

to grunner til at jeg tar det alvorlig; jus studiet og firma

Lenke til kommentar
holder på å miste mi jeg og!! :cry: hva skal man gjøre med drittsekker som prøver å ta fra deg dama?

5415729[/snapback]

 

det her har jeg faktisk erfaring med!! Det er et helvete, og først og fremst må du ha tilitt i dama di.. ikke tru personen som prøver seg og ikke vis tegn på svakhet ovenfor han. Gjør det helt klar for dama di at du er glad i henne (elsker henne...?) Og fortell karen rett ut at du ikke har tenkt til å la han fucke opp ting. hvis han bare er ute etter et ligg så kanskje du kan få frem dette på en måte...?

Lenke til kommentar
Fa*n! Fa*n! F*ck! Arrrgggh!!

 

Fikk nettopp vete av en venninne at hun har snakket med kjæresten min og hun sa at hun ikke er gla i meg, sånn indirekte. Hun sa at hun ikke brydde seg om jeg slo opp med henne. :cry:

5414824[/snapback]

Åh :dontgetit: fy søren kor trist då..

mene..kan jo være hun misforsto?

5415431[/snapback]

Trur nok hun misfortod. Hun var her i dag. Spraket ny glød mellom oss :love: Synd hun fortsatt er 15 :p

 

holder på å miste mi jeg og!! :cry: hva skal man gjøre med drittsekker som prøver å ta fra deg dama?

5415729[/snapback]

Vær ærlig mot kjæresten din. Vis respekt, si hva du føler for henne.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt. Første termin på Vk1, føler ting har gått rimelig scheiss i et par av fagene, og kjenner jeg er sint (på meg selv) ganske ofte, og oppgitt. Eneste som er min lille glede i hverdagen nå er at jeg får trene mandag, onsdag og fredag. Følt meg rimelig deprimert og sliten hele vinter nå. Kjenner også nå når jeg sitter i klasserommet at jeg føler jeg ikke får noe ut av å sitte der. Alt føles så forbanna kaotisk ut. Jaja, måtte bare få si det. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
holder på å miste mi jeg og!! :cry: hva skal man gjøre med drittsekker som prøver å ta fra deg dama?

5415729[/snapback]

 

Så lenge hun ikke er gift kan hun gjøre hva hun vil (det kan hun egentlig om dere var gift også,men..), det du må tenke på er hvordan du på best mulig måte skal kunne klare å beholde henne fremfor den jævelen. Være snill, ikke ta henne for gitt, respekt, gjøre ting som får henne glad osv..

Lenke til kommentar
har truet med å ødelegge kamera osv. Men han ene er 35 og leker stor i munnen med personvernloven.

Snakket om det i klassen nå, alle holdt munn når jeg spurte om noen ytret seg mot det. Lar det hele løpe til søndag. Ingen da, så får jeg legge det ut.

Irritert på han *biipp* *biiip* duste mannen som lager kvalmen...ødelegger for fotointeressen min og.

 

*hmrf* moralen er; aldri prøv å gled andre du ikke kjenner

5414843[/snapback]

 

Gå til motanmeldelse for trusler i så fall.

 

35 år gammel faktisk. Hva slags skole går du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hva skal man gjøre når man er dritt lei av å leve og er sur på seg selv for å ha rotet det hele til? Noen gode tips?

5408140[/snapback]

Kanskje det hjelper å gjøre noe fint for noen andre? Det vil gi deg en mening med livet, du vil føle deg bedre og samtidig hjelper du noen :)

Å få fokuset bort fra sitt eget liv og problemer pleier å hjelpe. Frivillig arbeid kan gi deg litt perspektiv på ting også.

 

Jeg har alltid hatt lyst å drive med noe sånt, men har aldri følt at jeg har hatt tid. Men du vet..alt e jo bedre enn ingenting.

5410295[/snapback]

 

Hadde jeg bare orket, men alt er så vanskelig, orker ikke å gjøre noe, vanskelig å komme igang med noe liksom. Trente ofte før, var med venner osv, men det ble slutt på alt. Har aldri overskudd til å gjøre noe ekstra enn det jeg må gjøre i hverdagen for å si det sånn.

 

Takk for tipset uansett, hvis jeg orker en dag skal jeg prøve det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...