simes Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er deppa fordi det skjer så utrolig lite spennende i hverdagen min. Nå som det er ferie er det helt ekstremt. Jeg ser frem til én ting i ferien og det er russe-gjenforening den 27. desember. Nyttårsaften har jeg ingen planer og det blir sikkert drittamt. Det jeg gleder meg mest til nå for tiden er å dra tilbake til oslo og starte neste semester på skolen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg gledet meg egentlig veldig til jul. Pinnekjøtt er noe av det beste jeg vet. Liker også den koselige julestemningen.. men akkurat nå føler jeg meg ganske nedfor. Jeg skjønner ikke hvorfor følelser skal være så utrolig vanskelig. Merry fucking christmas Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Følelser kommer alltid til å være vanskelig og uforståelig. Man må lære seg å leve med det. Jeg har ikke klart det.. Lenke til kommentar
kenois Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) God jul! Endret 25. desember 2004 av kenois Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 God Jul ja.... (er det tilfeldig at denne tråden er mest aktiv i juletider og tidene som er nær jul? ) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Jul er noe drit. Jeg er deppa.. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Julen er jo høytid for slilkt TLZ. Update fra tidligere innlegg: Vet så jevlig ikke hva jeg skal gjøre nå selv. Exen vil fortsatt ha meg tilbake. Akkurat når jeg går inn i et nytt forhold, omg.. hvorfor ikke 1 mnd før!??? Vet mange sikkert synes dette burde vert et enkelt valg, se fremmover, ikke tilbake, men den gang ei. Hadde akkurat sagt til meg selv (les: sagt til meg selv, ikke klart) at jeg skulle tenke nytt, å glemme exen. Så jeg prøver meg i gamet.. og her står jeg nå, med den konklusjonen at samme hva jeg gjør, så sårer jeg noen. Flott. God Jul. Orker ikke deppe nå, utsetter det. For mye Hennessey Cognac for å tenke fornuftig nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Fyfaen Flodhest! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 sitter her å små depper litt... har vondt i magen..har jeg drukket for mye cola?? tviler på det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Eg har også vondt i magen... og mange eg kjenner... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Deppa? Jeg? Åja Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 ååååååååååå. Jula er snart over! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Nå har vi det vont! La oss være litt deppa i Julen... Stinn i magen pga. for mye mat og ingen som tenker på deg om du har bursdag mitt oppi høytidene.... 20.desember er ikke dagen for sånn... "Oj, hadde du bursdag nå? Jeg hadde helt glemt av deg oppi denne julestrida".... Go and shoot me! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Det er jul og jeg depper verre enn før. For første gang er jeg faktisk deppa i en jul, hadde aldri trodd det siden jeg har klart meg de 6 første julene uten å deppe, men i år må jeg vist bite i det sure eplet. I år er jul deppende Deppende fordi jeg har et stort sort hull, og det blir bare større og større Endret 16. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 25. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg er deppa nå fordi en truer meg og har gjort den 24. des!! Og ikke gjort opp med personen. Og reise til Egypt den 28. og deppa håper jeg ikke ødelegger for andre personer i den turen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Drømme jenta (for tiden) bor i Bodø, og bare en natt med henne koster meg 1000kr... Om jeg skal hjem igjen og da Vil ikke bo på i Eidsvoll lenger! Vil til Lisa<3 !!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 er ikke deppa men litt små hissig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Drømme jenta (for tiden) bor i Bodø, og bare en natt med henne koster meg 1000kr... Det du skrev der KAN tolkes i forskjellige retninger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Drømme jenta (for tiden) bor i Bodø, og bare en natt med henne koster meg 1000kr... Jeg betalte 500kr, merkelig det der... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2004 Drømme jenta (for tiden) bor i Bodø, og bare en natt med henne koster meg 1000kr... Det du skrev der KAN tolkes i forskjellige retninger. Merka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg