Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker

Goophy

Anbefalte innlegg

Jeg er deppa fordi det skjer så utrolig lite spennende i hverdagen min. Nå som det er ferie er det helt ekstremt. Jeg ser frem til én ting i ferien og det er russe-gjenforening den 27. desember. Nyttårsaften har jeg ingen planer og det blir sikkert drittamt. Det jeg gleder meg mest til nå for tiden er å dra tilbake til oslo og starte neste semester på skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Julen er jo høytid for slilkt TLZ.

Update fra tidligere innlegg: Vet så jevlig ikke hva jeg skal gjøre nå selv. Exen vil fortsatt ha meg tilbake. Akkurat når jeg går inn i et nytt forhold, omg.. hvorfor ikke 1 mnd før!???

Vet mange sikkert synes dette burde vert et enkelt valg, se fremmover, ikke tilbake, men den gang ei. Hadde akkurat sagt til meg selv (les: sagt til meg selv, ikke klart) at jeg skulle tenke nytt, å glemme exen. Så jeg prøver meg i gamet.. og her står jeg nå, med den konklusjonen at samme hva jeg gjør, så sårer jeg noen. Flott. God Jul. Orker ikke deppe nå, utsetter det. For mye Hennessey Cognac for å tenke fornuftig nå.

Lenke til kommentar

Nå har vi det vont!

:cry:

La oss være litt deppa i Julen... Stinn i magen pga. for mye mat og ingen som tenker på deg om du har bursdag mitt oppi høytidene....

20.desember er ikke dagen for sånn... "Oj, hadde du bursdag nå? Jeg hadde helt glemt av deg oppi denne julestrida"....

Go and shoot me!

Lenke til kommentar

Det er jul og jeg depper verre enn før. For første gang er jeg faktisk deppa i en jul, hadde aldri trodd det siden jeg har klart meg de 6 første julene uten å deppe, men i år må jeg vist bite i det sure eplet. I år er jul deppende :( Deppende fordi jeg har et stort sort hull, og det blir bare større og større :(

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...