Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal man gjøre når man er dritt lei av å leve og er sur på seg selv for å ha rotet det hele til? Noen gode tips?

5408140[/snapback]

Kanskje det hjelper å gjøre noe fint for noen andre? Det vil gi deg en mening med livet, du vil føle deg bedre og samtidig hjelper du noen :)

Å få fokuset bort fra sitt eget liv og problemer pleier å hjelpe. Frivillig arbeid kan gi deg litt perspektiv på ting også.

 

Jeg har alltid hatt lyst å drive med noe sånt, men har aldri følt at jeg har hatt tid. Men du vet..alt e jo bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Huff nå er jeg møkklei politiet. Forventer de ærlig talt at de skal bli tatt alvorlig når de klarer påstå at 100% legale våpen er ulovlige? Det er på trynet når de ikke en gang klarer å sjekke slikt opp mot egne registre.

 

Huff *riste særdeles oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Huff nå er jeg møkklei politiet. Forventer de ærlig talt at de skal bli tatt alvorlig når de klarer påstå at 100% legale våpen er ulovlige? Det er på trynet når de ikke en gang klarer å sjekke slikt opp mot egne registre.

 

Huff *riste særdeles oppgitt på hodet*

5410801[/snapback]

 

Virker som at artikkelen i A-magasinet stemmer. Damer har vunnet! Kvinnene bestemmer, og får viljen sin fordi mennene nå forguder dem! Av dette har ord som "bare en venn" dukket opp og alt det der.

 

Faen heller gutter! Vi må ha litt selvtillit og stål i balla! Vi må ikke på død og liv være så hyggelige mot damene når det eneste vi får er et fnys, kanskje ikke det en gang.

 

Skriver dette både for å gi litt stål til meg, og de andre som har lyst på eller trenger det. Vet ikke om det hjelper eller ikke.

Lenke til kommentar
*irrelevent quote*

5410801[/snapback]

 

Virker som at artikkelen i A-magasinet stemmer. Damer har vunnet! Kvinnene bestemmer, og får viljen sin fordi mennene nå forguder dem! Av dette har ord som "bare en venn" dukket opp og alt det der.

 

Faen heller gutter! Vi må ha litt selvtillit og stål i balla! Vi må ikke på død og liv være så hyggelige mot damene når det eneste vi får er et fnys, kanskje ikke det en gang.

 

Skriver dette både for å gi litt stål til meg, og de andre som har lyst på eller trenger det. Vet ikke om det hjelper eller ikke.

5411188[/snapback]

Altså, akkurat det der har lite med det jeg sa da. Det er politiet, uavhengig av kjønn, som er helt på tryne, og uten noen som helst hjelp fra noen. Hvordan i alle dager blir f.eks et ikke-registeringspliktig våpen til et "ulovlige våpen siden det ikke er registert"? :roll: Rabiat møkkapoliti sier jeg bare :angry:

 

Når det er sagt så kan jeg saktens si meg enig i at kvinner i visse situasjoner får sjokkerende mye makt. Straks man snakker om barn er mamma snill som en engel og pappa ond som en djevel. Dermed hører man selvsagt naivt på alt mamma har å si, og stiller seg skeptisk til pappa. Svært uheldig, men slik er det :shrug:

 

Edit: Snakker om saker med barn. Dvs. foreldre- og omsorgsrett osv.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Tja, syns no ikke det e mamma som styrer så mye her hjemme nei. Pappa som alltid har siste ordet egentlig..med mindre mamma "pynter" litt på ting. F.eks. kan eg ikke si at eg skal på LAN lengre..eg må kalle det jentekveld/slumberparty istedet.. :roll:

 

Og det e pappa som maser om utdannelse og presser på med karakterer..ta de "riktige" valgene osv.

 

Mamma hadde kanskje mest ansvaret for oss før, men det var jo fordi pappa var vekke hele tiden! tror det ofte er tilfellet..så..skal ikke kjefte på mødre som tar styringen, ikke når det e det eneste de kan gjøre..

 

(alt det her e egentlig ganske kjipt..så det e ikke off topic hvis noen føler for å pirke)

Lenke til kommentar

Haha, av alle ting man kan klage på: klag på Norge! Si hva du vil, Norge er et fantastisk land å vokse opp i/bo i. Folk detter uttafor samfunnet uansett vilket land vi snakker om, men vi har det generelt BRA her. Jeg takker høyere makter for at jeg ikke ble født i et land uten ytringsfrihet, religionsfrihet, utdanningsfrihet og likestilling. Det burde du også gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...