Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK, Ernie. Som sagt, noen kvinnfolk er syke og da også politiet... Herregud...

5391102[/snapback]

Ja, dessverre :( Men men, hun klarer iallfall aldri å få noe gjennomslag i retten for påstandene sine.

 

OK, Ernie, skal begynne å bli mer sosial, håper jeg... Trur det er fordi jeg er redd å rødme... Rødmer veldig lett trur jeg...

5391102[/snapback]

Har du noen gang sett deg selv i speilet når du rødmer? Jeg vil tro at du nok ser at du rødmer mye, mye mindre enn du tror du gjør.
Lenke til kommentar
hehey, da er neste "Liksom" posten min her i deppeforumet vokst til 24.5 side...Burde vell strengt tatt ikke være så mye, men det er endel følelser som kommer, som jeg har fått strenge beskjeder fra forumbruker å ikke uttale.

5391127[/snapback]

Hey, cheer up. Livet er en berg- og dalbane, og er du så langt ned du kan komme, kan det bare gå oppover. hvis du ikke klarer å finne noe lys i enden av tunnellen, tenk på de små gleder i livet. Sjelden kan to timer foran Discovery Channels ekornspesial komme mer til glede enn når du er skikkelig deppa... Dessuten, mange som er deppa, skriver tankene sine ned i form av poesi og litteratur... Prøv du også!

Lenke til kommentar
Åh? OK. Kjenner jeg blir varm i fjeset... Vet ikke helt om det er rødming...

5391168[/snapback]

Tro meg, du er ikke så rød i fjeset som du tror du er. Dog at du blir veldig varm tyder egentlig litt på at du enten sitter i et varmt rom (tror nok den kan ekskluderes) eller føler deg ukomfortabel og/eller usikker. At du blir varm i fjeset gjør ikke at du automatisk blir seendes ut som en tomat. Skal en del til det, og jeg kan nok med god sikkerhet si at du nok blir langt fra så rød. Dog hvis du føler du rødmer utrolig mye i en situasjon så ikke forsøk eller konsentrer deg om å gjemme det. Greit nok, folk ser det kanskje, men hvis du ikke forsøker å gjemme det og kanskje ler litt av det så blir det mye mindre spennende for andre å kommentere det.

 

Riktig nok skal jeg ikke direkte hardnakket påstå du tar feil. Det er selvsagt mulig du rødmer mer enn normalt, og derfor kan det lønne seg og se på seg selv og vurdere hvor ille det faktisk er. Sannsynligheten for at du overdriver/overtenker det er meget stor.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Ernie, prøv heller å ta en prat med politiet. Fortell ting fra en annen vinkel. Er verdt ett forsøk. Det blir i alle fall ikke bedre av å skrive det her. Men skjønner jo at du trenger å måtte få det ut og sånn.

5391241[/snapback]

Joa, du har rett i det, men jeg overlater den delen til advokaten hans. Han veit hva som er best for saken, ikke jeg. Dessuten slår fobiet kraftig inn og "sier" at jeg kan skade saken om jeg gjøre det.

 

Edit: Det gleder meg forøvrig at det eldste barnet begynner å fatte situasjonen og faktisk begynner å vise at han er lei hele greia mellom mamma og pappa. Kanskje ikke så rart når han til jul fikk en mobiltelefon med instrukser om å ringe hjem hvis pappa var slem :ermm:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Få deg en hobby. Finn en lidenskap og dyrk den som ingenting annet. Ta strøjobber for å stabilisere økonomien. Få deg dame, det kan jeg love deg hjelper.

Lenke til kommentar
Få deg en hobby. Finn en lidenskap og dyrk den som ingenting annet. Ta strøjobber for å stabilisere økonomien. Få deg dame, det kan jeg love deg hjelper.

5392204[/snapback]

 

hva skal til for å få det?=/ sliter med å greie det...har funnet verdens nydeligste jente, men hun bor veldig langt unna (Ålesund)....*savne kos*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva skal til for å få dame? Syk romantikk. La deg gjerne inspirere av heftige og usannsynlige opplegg fra filmer. Ta en titt på Alfie og Hitch. Selvtillit og baller av stål rekker også ganske langt.

 

Etter å ha slukt en del pokerteori i det siste, har jeg klart å trukket en parallell mellom måten å spille på og måten å sjekke opp damer på. Doyle Brunson sier at det ikke nytter å ta i bruk heftige taktikker på nybegynner. Du må renne dem i senk når du har kortene. Nybegynnerne er de "dumme" rundt bordet. Det samme gjelder når du skal prøve lykken hos et hunkjønn; det nytter ikke å servere de mest elegante replikker hvis dama er for dum til å forstå det. Du må på en måte spille på hennes nivå. Det er derfor ingen fasitt til damesjekking, uten at man kjenner personligheten først. Men når man først har kartlagt en relativ stor del av en bestemt kvinne, velger man passende taktikk. Det er iallfall min teori.

Lenke til kommentar
er 20år, arbeidsledig, og nå snart blakk :( problemet ligger vel i att jeg ikke har noen jobb fortia, ikke noe å søke på(som passer meg) og det jeg har gått på skolen for (bilmekaniker) det er det umulig og få no lærlingeplass i (tro meg, jeg har prøvd!)

Ta deg sammen. Skaff deg jobb på Rimi eller noe slikt. Du får ikke jobb hvis du bare sitter på ræva og forventer deg at folk skal drysse gull over deg.

Lenke til kommentar
Jer var ganske deprimert de siste dagene etter ferien, tror det var pga jeg bare satt hjemme og gjorde de samme tingene hver dag, men heldigvis ordnet det seg da skolen begynte. gruer meg nesten til sommerferien :/ noen som har noen tips til hva man kan gjøre utenom pcn?

5394171[/snapback]

Være med kompiser/venner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...