Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det sånn at når man endelig finner ei man liker så bor denne personen på andre sida av landet :(

5376957[/snapback]

... eller er opptatt :thumbdown:

5376989[/snapback]

Eller "er ikke klar for et forrhold akkuratt nå"....

 

(Liker ikke deg)

5377107[/snapback]

Ja, eller det ja :(

Lenke til kommentar
Hvorfor er det sånn at når man endelig finner ei man liker så bor denne personen på andre sida av landet :(

5376957[/snapback]

... eller er opptatt :thumbdown:

5376989[/snapback]

Eller "er ikke klar for et forrhold akkuratt nå"....

 

(Liker ikke deg)

5377107[/snapback]

Ja, eller det ja :(

5377114[/snapback]

 

Dette oppsummerer jeg og en kamerats samtaleemne de siste to årene. :p

Lenke til kommentar
jeg har nettopp ventet på bussen 1 90 minutter i 11 minus. :(

det var kaldt....

5378348[/snapback]

Hehe, ventet på bussen i halvannen time i dag jeg også. Og da har jeg til og med tatt flere busser for å prøve å komme fortere hjem.

 

Skolebussen klarte selvfølgelig å "glemme" å kjøre innom stoppet på skolen. Det resulterte i at bussen kjørte tom fra skolen, og vi 30-40 stk. som skulle på bussen måtte finne en annen løsning.

 

Jeg fortet meg ned til byen for å rekke den ene bussen som går hver halvtime til dit jeg skal.

 

Selvfølgelig så kommer ikke denne bussen, og enda en halvtime går bort til venting. Når da neste buss skulle komme, så skjedde det heller ikke no. Så til slutt kom det en buss, EN _time_ etter at den første bussen skulle kommet, og en time og et kvarter siden skolebussen skulle kommet.

 

Ihvertfall, busjaføren vet knapt hvor han skal hen, og klarer nesten ikke gi billet til mannen forran meg fordi han ikke vet hvor det stedet mannen skal av hen. Enda det er et veldig stort område et par km. fra byen.

 

Som om ikke dette skulle være nok, så klarer bussen å bli yttligere forsiknet på den korte kvartersturen det tar for meg fra byen og hjem, og jeg er ikke hjemme før nermere tjue min-halvtime. Da jeg plinger fordi jeg skal av, så glemmer seff busjaføren å stoppe på stoppet sånn bare for å sette den store finnishen.

 

JA, jeg ble ganske irritert!!

Lenke til kommentar
:wallbash: bitchen (ekskona til mammas kjæreste) har virkelig gjort det store. 2 dager før anmeldelsen ble sendt inn og politiet kom på døra her så tok hun med seg alle ungene og tilbrakte jula på krisesenteret. Har vanskelig å sette ord på det her, men jeg er mektig forbanna på det kvinne"mennesket".
Lenke til kommentar

 

jeg har nettopp ventet på bussen 1 90 minutter i 11 minus. :(

det var kaldt....

5378348[/snapback]

 

Hehe, ventet på bussen i halvannen time i dag jeg også. Og da har jeg til og med tatt flere busser for å prøve å komme fortere hjem.

 

Skolebussen klarte selvfølgelig å "glemme" å kjøre innom stoppet på skolen. Det resulterte i at bussen kjørte tom fra skolen, og vi 30-40 stk. som skulle på bussen måtte finne en annen løsning.

 

Jeg fortet meg ned til byen for å rekke den ene bussen som går hver halvtime til dit jeg skal.

 

Selvfølgelig så kommer ikke denne bussen, og enda en halvtime går bort til venting. Når da neste buss skulle komme, så skjedde det heller ikke no. Så til slutt kom det en buss, EN _time_ etter at den første bussen skulle kommet, og en time og et kvarter siden skolebussen skulle kommet.

 

Ihvertfall, busjaføren vet knapt hvor han skal hen, og klarer nesten ikke gi billet til mannen forran meg fordi han ikke vet hvor det stedet mannen skal av hen. Enda det er et veldig stort område et par km. fra byen.

 

Som om ikke dette skulle være nok, så klarer bussen å bli yttligere forsiknet på den korte kvartersturen det tar for meg fra byen og hjem, og jeg er ikke hjemme før nermere tjue min-halvtime. Da jeg plinger fordi jeg skal av, så glemmer seff busjaføren å stoppe på stoppet sånn bare for å sette den store finnishen.

 

JA, jeg ble ganske irritert!!

 

5383153[/snapback]

 

Bur du i Rogaland? Nærmere bestemt; Haugelandet? Hvorfor jeg lurer? Joda, Kolumbus overtok for det lokale busselkapet. Ikke faen om jeg klarer å fatte noe av busskjemaet. Vet bare at det går en buss Haugesund-Førre klokken 15:15....

*sint*

 

:wallbash: bitchen (ekskona til mammas kjæreste) har virkelig gjort det store. 2 dager før anmeldelsen ble sendt inn og politiet kom på døra her så tok hun med seg alle ungene og tilbrakte jula på krisesenteret. Har vanskelig å sette ord på det her, men jeg er mektig forbanna på det kvinne"mennesket".

5390117[/snapback]

Hva?! :ohmy: Hvorfor kan hun gjøre det? Og midt i julen. :nei: Noen kvinner (samt mannfolk) er bestemt til å være "bitch"

 

______________

 

Men over til mine problemer :p

 

 

Kviser; noe alle strever med. Jeg har mange, og jeg blir ikke kvitt de. Etterlater seg bare stygge arr...

Hva kremer/salver/tabletter anbefales? Leste noe om at en kviskrem/tabletter som heter noe med R :D

 

Kvinner: Jeg er håpløst forelsket i kjæresten min. Jeg trenger intim-kontakt... Kjæresten er mer av den... Tradisjonel er vell kanskje ordet... Av og til virker det som om hun er redd meg... Jeg sier jo hele tiden til hun at jeg ikke skal gjøre ting hu ikke vil at jeg skal gjøre...

 

Sosial: Ikke meg :no: AAAAAAAAAAAAAAAAsosiel, det er mer meg...

 

Noen tips til å bli mer sosial?

 

 

 

Da var det jeg kommer på/orker å skrive nå

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
jeg har nettopp ventet på bussen 1 90 minutter i 11 minus. :(

det var kaldt....

5378348[/snapback]

Hehe, ventet på bussen i halvannen time i dag jeg også. Og da har jeg til og med tatt flere busser for å prøve å komme fortere hjem.

 

Skolebussen klarte selvfølgelig å "glemme" å kjøre innom stoppet på skolen. Det resulterte i at bussen kjørte tom fra skolen, og vi 30-40 stk. som skulle på bussen måtte finne en annen løsning.

 

Jeg fortet meg ned til byen for å rekke den ene bussen som går hver halvtime til dit jeg skal.

 

Selvfølgelig så kommer ikke denne bussen, og enda en halvtime går bort til venting. Når da neste buss skulle komme, så skjedde det heller ikke no. Så til slutt kom det en buss, EN _time_ etter at den første bussen skulle kommet, og en time og et kvarter siden skolebussen skulle kommet.

 

Ihvertfall, busjaføren vet knapt hvor han skal hen, og klarer nesten ikke gi billet til mannen forran meg fordi han ikke vet hvor det stedet mannen skal av hen. Enda det er et veldig stort område et par km. fra byen.

 

Som om ikke dette skulle være nok, så klarer bussen å bli yttligere forsiknet på den korte kvartersturen det tar for meg fra byen og hjem, og jeg er ikke hjemme før nermere tjue min-halvtime. Da jeg plinger fordi jeg skal av, så glemmer seff busjaføren å stoppe på stoppet sånn bare for å sette den store finnishen.

 

JA, jeg ble ganske irritert!!

5383153[/snapback]

Ja, er masse folk noen steder som skal på, vi drar ett busstopp lengre foran. Er joånn 30-40 stk, og bussen er full allerede! Maange ganger bussen har ikke orka og kjøre innom, og folk detter ut av bussen når buss-sjaføren opner døra. Og dytting, endeløst med dytting.. For ikke og snakke om ekkel parfyme :sick:

Og en gang, 4 kontroller på en måned :thumbup:

Lenke til kommentar
:wallbash: bitchen (ekskona til mammas kjæreste) har virkelig gjort det store. 2 dager før anmeldelsen ble sendt inn og politiet kom på døra her så tok hun med seg alle ungene og tilbrakte jula på krisesenteret. Har vanskelig å sette ord på det her, men jeg er mektig forbanna på det kvinne"mennesket".

5390117[/snapback]

Hva?! :ohmy: Hvorfor kan hun gjøre det? Og midt i julen. :nei: Noen kvinner (samt mannfolk) er bestemt til å være "bitch"

5390871[/snapback]

Dessverre meget, meget lett. Hun har kort og greit anmeldt han for vold mot et av barna (basert på et tilfelle). Dette er selvsagt regelrett tull. Ja, han var litt hardhendt/bestemt i det ene tilfellet, men det er man pent nødt til å være når et barn bestemmer seg for å gå litt beserk. Man vil nødig at det f.eks finner på å løpe midt ut i vegen og blir påkjørt. Skal ikke gå så mye inn i detaljene, men kort sagt er det rimelig åpenbart for de fleste at det her dreier seg om noe helt annet enn vold. Han sitter jo faktisk på dokumentasjon på at _hun_ har vært like hardhendt mot det samme barnet. At hun da anmelder og benytter ord som "at hun er rystet" osv. er rett og slett intet annet en direkte latterlig. Politiet tar dessverre det her knakende alvorlig og kom på døra med husransakelsesordre for å hente inn våpen. Hun var angivelig redd for de våpnene :roll: Meget merkelig da hun har vært vant til lignende våpen da de to bodde sammen :roll: At hun har vært innlagt på psykiatrisk sykehus over lengre perioder og har påkalt politiet uten grunn før endrer selvsagt ingenting. Politiet tar det her knakende alvorlig alikevel ... Fantastisk å vite at skattepenger benyttes på slikt djevelsk tull, men sånn er det i Norge. Straks det er snakk om barn og foreldre hører man alltid på hva mamma sier når hun sutrer over hvor "slem" pappa er mot barna. Sjalu er hun. Han har kommet seg fra forholdet og har nå et nytt forhold hvor han har det bra. Slikt takler hun bare ikke ... Det er der det ligger, ikke at han har ytet vold mot et barn. Hører politiet på slikt? :no:

 

Uannsett, dette er en sak hun rett og slett ikke kan tillate å la gå inn i rettsapparatet av den enkel grunn at hun uten noen som helst tvil vil gå på et solid tap. Motbevisene er massive. Vi har bevis for at barnet kan er ekstra utaggerende, og ikke minst har vi plenty med bevis på hvor "stabil" hun er ... Tenker nok hun kommer med et forlik ala "Han må frisi foreldreretten" :roll:

 

Jaja, i Norge får man vist lovlig trakasere andre selv om man er psykisk ustabil. Tror jeg må flytte ut av dette idiotiske landet snart, det er bare galskap å bo her. Vi er et land som beskytter de skyldige og hører på de sinnsyke.

 

Sosial: Ikke meg :no: AAAAAAAAAAAAAAAAsosiel, det er mer meg...

 

Noen tips til å bli mer sosial?

5390871[/snapback]

Tja, tenker du mener at du ikke akkurat er verdens mest snakkesalige person og at det gjør at du er mindre sosial enn andre. Vel, det er bare en måte å løse det på (dog mange veier å gå til løsningen) og det er å snakke mer. Utfordre seg selv, gjør ting du frykter og belønn deg selv når man klarer målene. Merk at jeg her mener realistiske mål. Med andre ord ikke "I morgen skal jeg være supersosial og snakke med alle og enhver" eller "I morgen skal jeg ha en lang og god samtale med [putt inn et navn her]" hvis vedkommende er en person du ikke har alt for mye, om noen, kontakt med.

 

Det er vel stort sett esensen i det du må gjøre. Snakke med andre om problemet er også en god ide. Kanskje får man høre at "hvorfor tenker du det? Det er jo helt normalt å gjøre slikt" e.l. En ting som også hjelper mye er å faktisk innrømme at man har et problem og at man kanskje har et helt annet syn på ting enn det andre har. Det er fult mulig at ting du synes er regelrett teit og dumt i realiteten er en normal ting å gjøre. Åpner du deg opp for slike muligheter tror jeg du gjør deg selv en svært god tjeneste.

 

En siste ting: Det tar TID å bli sosial. Det er ikke gjort over natta, ei heller på en uke. Derfor må du være tolmodig og ikke sette deg høye krav og forventninger.

 

Lykke til :thumbup:

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...