SKAÐI Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Lov & være deprimert når jeg til slutt prøvde meg på dama jeg har likt lenge, og det gikk som jeg frykta? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 *følermed* Se lyst på det, plenty med fisk i sjøen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 men husk at hvis du vil ha en sei, gå for sei, og ikke makrell . Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Nå kan jeg rett og slett ikke være noe annet en direkte pissed off. Eks-kona til kjæresten til mamma har nå laget et forbanna rabalder. Anmeldt kjæresten (til mamma) og greier. Hele greia er grunnløs og på toppen av det hele har hun (eks-kona) vært innlagt på psyk. sykehus og laget plenty av grunnløst bråk før. Alikevel så tar politiet det her alvorlig, kommer på døra her og henter alle våpen (ink. luftgevær(!)). Hva oppnår hun med dette? Jo, at hun har barna for 2. jul på rad v.hj.a skittne triks. FY FAEN så sur jeg blir av slikt Endret 23. desember 2005 av Ernie Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Til alle dere som sliter med kjærlighetsorg eller lengsel i jula, ikke ødlegg for dere selv! Dere tjener ingen verdens ting på å tenke på det! Ta fri nå i jula og nyt den. Slapp helt av og bare tenk på deg selv og hva du selv syntes er best. La de som har litt mer til overs ta seg av andre. Og dermed så ønsker jeg dere alle en riktig god jul. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå kan jeg rett og slett ikke være noe annet en direkte pissed off. Eks-kona til kjæresten til mamma har nå laget et forbanna rabalder. Anmeldt kjæresten (til mamma) og greier. Hele greia er grunnløs og på toppen av det hele har hun (eks-kona) vært innlagt på psyk. sykehus og laget plenty av grunnløst bråk før. Alikevel så tar politiet det her alvorlig, kommer på døra her og henter alle våpen (ink. luftgevær(!)). Hva oppnår hun med dette? Jo, at hun har barna for 2. jul på rad v.hj.a skittne triks. FY FAEN så sur jeg blir av slikt 5329039[/snapback] Synd å høre, Ernie. Det er ikkenoe særlig med folk som bruker skittene triks. Vet liksom ikke helt hva jeg kan si for å belage deg nå. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå kan jeg rett og slett ikke være noe annet en direkte pissed off. Eks-kona til kjæresten til mamma har nå laget et forbanna rabalder. Anmeldt kjæresten (til mamma) og greier. Hele greia er grunnløs og på toppen av det hele har hun (eks-kona) vært innlagt på psyk. sykehus og laget plenty av grunnløst bråk før. Alikevel så tar politiet det her alvorlig, kommer på døra her og henter alle våpen (ink. luftgevær(!)). Hva oppnår hun med dette? Jo, at hun har barna for 2. jul på rad v.hj.a skittne triks. FY FAEN så sur jeg blir av slikt 5329039[/snapback] Synd å høre, Ernie. Det er ikkenoe særlig med folk som bruker skittene triks. Vet liksom ikke helt hva jeg kan si for å belage deg nå. Håper det ordner seg! 5329923[/snapback] Ja, jeg håper det jeg også. Det her går forsåvidt ikke direkte ut over meg, men det er uheldig at det skal gå ut over min bror som fikk banevåpnet inndratt inntil videre. Jeg skjønner jo forsåvidt hvorfor det ble inndratt, men han har jo ingenting med denne saken å gjøre, og da blir det dumt at det alikevel skal gå utover han. Han fikk jo våpnet for knapt en uke siden og har gledet seg sykt til å få det ... Jaja, må vel sikkert inn og vitne i en ev. rettsak og greier Dog blir det vel orden i saken straks politiet skjønner hva som skjer ... F.eks vertifiserer at anmelder ikke er helt klar i hodet og kanskje egentlig ikke burde hatt de barna i det heltatt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå skal jeg ikke dømme noen som helst, men på en måte så skjønner jeg henne litt (ikke det at jeg ville gjort noe sånt, det virker jo egentlig mot sin hensikt). Det er nok trist å måtte levere fra seg barna i jula. Det er jo tiden for å være sammen med familien. Uansett så mener jeg at det er viktig å fokusere på barnas beste, og dette er neppe barnas beste. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Nå skal jeg ikke dømme noen som helst, men på en måte så skjønner jeg henne litt (ikke det at jeg ville gjort noe sånt, det virker jo egentlig mot sin hensikt). Det er nok trist å måtte levere fra seg barna i jula. Det er jo tiden for å være sammen med familien. Uansett så mener jeg at det er viktig å fokusere på barnas beste, og dette er neppe barnas beste. 5330253[/snapback] Sånn sett så skjønner jeg henne jeg også. Jeg tviler ikke et sekund på at hun ønsker å bruke mest mulig tid på egne barn, men det er ikke bra å lage slikt bråk som det her gang på gang på gang. Politiet har jo kjørt ut til han fordi hun sa han var rusa. Tok ikke et minutt for politiet å skjønne at det nok ikke heeeeelt stemte ... At politiet igjen tar henne på alvor ... ja, jeg blir rett og slett oppgitt av det. Hun er ikke akkurat en person jeg ville overlatt barn til kan man si. Dessuten har han da full rett til å være sammen med barna, og det burde hun kanskje skjønne Endret 23. desember 2005 av Ernie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Dessuten har han da full rett til å være sammen med barna, og det burde hun kanskje skjønne 5330304[/snapback] Mannfolk < Kvinnfolk. Er slikt vi står stilt i slike saker desverre. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Dessuten har han da full rett til å være sammen med barna, og det burde hun kanskje skjønne 5330304[/snapback] Mannfolk < Kvinnfolk. Er slikt vi står stilt i slike saker desverre. 5330343[/snapback] Ja, dessverre. Man har lite man skal ha sagt som mann i slike saker. Eneste er hvis man tilfeldigvis har barnevernet på sin side. Endret 23. desember 2005 av Ernie Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har half-life 2 på xbox men kan ikke spille fordi xboxen er hjemme! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 *depp* Eg e lei meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 *depp* Eg e lei meg 5345660[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Så nettopp søsteren med hennes nye kjæreste. Så søte og oppslukt i hverandre..savner den tiden..savner kjæresten min Edit: Føler meg kjiip som lar frustrasjonen min gå ut over kjæresten min hele tiden når vi snakker sammen. E bare så lei..og ensom.. slutten av året e noe herk! Endret 28. desember 2005 av Seether Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) oi... vi 2 er i ganske lik situasjon.. når jeg snakker med xen min så blir jeg alltid sur for et eller annet som jeg vil at hun skal bry seg om.. det er jævlig å ikke kunne ha en sivilisert samtale uten å bli ustabil.. Jeg er syk edit : de 2 avsnittene har ingenting med hverandre å gjøre Endret 28. desember 2005 av Jimstar Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg er også trist. Kjæresten min er evig langt unna... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg er også trist. Kjæresten min er evig langt unna... 5348205[/snapback] Skjønner at det er tungt til tider hvis det blir over lengre perioder og veldig ofte, men du får trøste deg med at du iallefall har henne og være glad for at dere har hverandre. Ikke alle som er så heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg