Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nesten i samme møkka selv. Utrolig merkelig at jeg leser noe som er så likt på mange måter. Dama (som er eksen min) har type, men han er nesten ikke sjalu virker det som.

 

Tror jeg driter i alt før følelsene blir for sterke. Jeg er ikke flink med kjærlighetssorg.

5310531[/snapback]

 

 

Enig, best å gi faen, finne ei som virkelig gir alt for deg, og ikke noe slikt tull som detta. Skal jeg jaggu si neste gang jeg ser henne. Kommer til å bli rart på jobben, men det driter jeg i.

 

Lykke til du også, beste er nok å bare gi F.

Lenke til kommentar
Er nesten i samme møkka selv. Utrolig merkelig at jeg leser noe som er så likt på mange måter. Dama (som er eksen min) har type, men han er nesten ikke sjalu virker det som.

 

Tror jeg driter i alt før følelsene blir for sterke. Jeg er ikke flink med kjærlighetssorg.

5310531[/snapback]

 

 

Enig, best å gi faen, finne ei som virkelig gir alt for deg, og ikke noe slikt tull som detta. Skal jeg jaggu si neste gang jeg ser henne. Kommer til å bli rart på jobben, men det driter jeg i.

 

Lykke til du også, beste er nok å bare gi F.

5311309[/snapback]

Eksen var på besøk for en times tid siden. Vi snakket, og plutselig kysset hun meg. Så vi klinte litt osv. Hun vil være litt for seg selv sa hun, være vekk ifra han, å være litt med meg, etter som jeg forsto.

 

Heletiden fikk hun meldinger ifra han, og hun leste de opp. I det ene sto det noe cirka som dette; "Jeg elsker deg, tenk på fremtiden din, jeg kna gi deg alt du vil ha og masse sånn". Eksen min fyller snart 18 og han er 24, jeg er 17, så det er jo sant at han kan gi henne mer, men jeg sa ihvertfall at hun ville nok ha det mye kulere sammen med deg meg. Selv om jeg ikke tjener penger, har bil, lappen eller lignende.

 

Vet ikke hvordan det blir, alt ble så merkelig nå...

 

Livet skal ikke være lett, eller hva.

Lenke til kommentar

Med tanke på at om hundre milliarder år er alt borte. stjernene, planetene, hele universet. Så er det ikke spesielt motiverende å gjøre noe som helst. Livet er meningsløst... Og om man klarer å se over det faktum at alle spor du setter i ditt korte liv, vil forsvinne innen kort tid etter din bortgang. Kan det ikke ignoreres at man vet ikke hva som skjer etter døden. Man kan tro hva man vil om himmel, helvete, neste liv osv. men mest sannsynlig er det at det er ingenting etterpå. Man er en liten flamme som bare blåses ut, og din eksistens forsvinner. Det vil si, at den krampetrekningen ditt korte liv besto av, kastes bort i jobb, fellesferie, nedbetalinger på huset, sitte fast i rushtrafikk, bekymringer, mas, sure sjefer, skrape is av frosne frontruter med kredittkort, fyllesjuke søndager, aftenbønner, treningssentre og alle andre meningsløse aktiviteter man driver med for å glemme sin ubetydelighet.

Mitt råd er; skynd deg å elske, leve, gjøre noe du har lyst til. For om ikke lenge er lyset ditt slukket, og da er det over...

 

Lukt på en blomst, smil til en fremmed. Kanskje dette livet kan bli verdt å leve likevel

 

Vet ikke helt om jeg ble glad eller trist av å si dette, men jeg måtte bare. Nå stikker jeg, har litt elsking og leving å gjøre...

Lenke til kommentar
Det var jo ikke helt bra :(

5309851[/snapback]

Er kanskje ikke det... Jeg gir opp dritten...

5310571[/snapback]

Gi opp? Bare fordi du har litt utfordringer?

5310637[/snapback]

Fordi livet er en eneste stor utfordring...

 

I'll resign..

5312146[/snapback]

Hvem gjør det mest til en utfordring? Du eller andre? Hvis du svarer andre, hvorfor lar du andre diktere hvordan DU skal leve? Ja, livet er en utfordring, men det er du som skal leve det. Da er det en fordel at DU lever slikt nettopp du vil. Gi litt faen og si hva du mener og føler i stedet for å bare "følge strømmen".

 

-----------------------------------------------------------------------------------

Liten update på meg:

Kort status: Sprudler litt over av optimisme.

 

Lang status:

Gjorde noe veldig impulsivt og ikke minst svært tøft i går. Jeg bowlet helt alene. Jeg har ærlig talt på følelsen at selv "normalt" sosiale personer vil kvie seg for slikt, men jeg gjorde det altså helt uten å kvie meg i det heltatt. Må kunne si jeg var passelig stolt over meg selv. Jeg gjorde faktisk noe "alle andre" ikke nødvendigvis ville gjort. Egentlig er det litt slik jeg har vært de siste dagene, veldig impulsiv og bare gjør ting, som f.eks når jeg i dag tidlig skulle ut og sette på motorvarmeren (kjekkt med litt oppvarmet bil). Hun (naboen altså) holdt på å skrape vinduene med et kredittkort e.l. Jeg satte i motorvarmer, stakk snuten inn i bilen og henta ut isskrapen min og tok halve frontruta uten å nøle. Heeeeeerlig! :w00t:(synes iallfall jeg da)

 

Uannsett, nå har det dukket opp ei ny jente å forelske seg i. Dvs. jeg har vel egentlig allerede gjort det :p Traff henne for 2. gang natt til mandag. Helt gærne jenter det der (naboen + henne og ei til). Lovet sånn 90% å kjøre de på morgningen så det ble fest uten alkohol for en gangsskyld. Morro ble det jo også. Faktisk ble det mye mer morro enn jeg noen sinne har hatt med alkohol. Dog ble de jo fulle tilslutt og hun sovna sånn halveis oppi fanget mitt :love: Tilslutt av var det ei viss nabo som måtte ut ... og spy :ermm: Ikke akkurat det syne jeg likte, men det får nå være. Stoppet meg ikke fra å usikker holde rundt henne og varme henne opp. Var vist angivelig den eneste som gjorde slikt og hu skjønte ikke helt at jeg gadd det. Veit nå ikke helt selv, men tror det rett og slett er bare mine "bry seg om andre"-egenskaper som slår inn. Uannsett, "dagen derpå" var det tid for å kjøre de. Da var det plutselig en viss nabo som nok fikk litt problemer med å be meg om å kjøre de. Ble iallfall stilt litt spørsmål om jeg faktisk gadd å kjøre de. Da var det riktig nok ei jente (hun som sovna "oppå meg") som brøt inn og nærmest gikk på kne og ble litt "Åååå Camillia, vææææær så snill la "Ernie" kjøre". Raskt brøt jeg inn og sa at jeg selvsagt kjørte :) Dog ble jeg litt undrende hvordan man skal tolke henne. Hun maserte meg til og med på vei de vi skulle (mens jeg kjørte altså). Hun var søren meg kjempeflink til det også :love: Gikk vel noen timer før jeg helt "så" hva jeg følte for henne. Skal jeg være så "slem" at jeg lister opp jenter i forhold til følesene jeg har hatt på det "verste" så ligger hun solid på 2. plassen bare slått av ei som jeg nok må innrømme vil være å bite over alt for mye.

 

Uhhmm ... Var det noe mer da tro? :hmm:

 

Åja, jeg tror jeg begynner å identifisere mer det jeg føler. Føler jeg noe så føler jeg (ironisk nok) at jeg klarer å raskere identifisere det jeg føler. Frykt, redsel, fortvilelse osv. Jeg mener dette er et ganske bra tegn på at ting endrer seg. Jeg lytter mer til kroppen og prioriterer meg selv mer. Det er virkelig noe jeg ikke har vært god på hittil.

 

Sånn :) Det her får vel holde for en stund burde jeg tro :)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Eksen var på besøk for en times tid siden. Vi snakket, og plutselig kysset hun meg. Så vi klinte litt osv. Hun vil være litt for seg selv sa hun, være vekk ifra han, å være litt med meg, etter som jeg forsto.

 

Heletiden fikk hun meldinger ifra han, og hun leste de opp. I det ene sto det noe cirka som dette; "Jeg elsker deg, tenk på fremtiden din, jeg kna gi deg alt du vil ha og masse sånn". Eksen min fyller snart 18 og han er 24, jeg er 17, så det er jo sant at han kan gi henne mer, men jeg sa ihvertfall at hun ville nok ha det mye kulere sammen med deg meg. Selv om jeg ikke tjener penger, har bil, lappen eller lignende.

 

Vet ikke hvordan det blir, alt ble så merkelig nå...

 

Livet skal ikke være lett, eller hva.

5311629[/snapback]

 

 

Det har skjedd meg også. Jeg er bare 15, men jeg hadde kjærste ganske lenge.. det var ikke lett når hun slo opp med meg, og jeg har det fortsatt vanskelig med tanke på at jeg savner forholdet. Men hun kysset meg faktisk en gang hun var på besøk her. Jeg vet ikke hvor lenge det er siden det ble slutt mellom dere to, men om det er lenge siden er det en helt annen sak. Det ble ikke noe særlig bra råd.. menmen:)

Lenke til kommentar

Ingen har forstått hva som har vært galt med meg inntil pappa så på medisinesken min:

 

Bivirkninger

 

Selo-Zok tolereres godt, og bivirkninger er vanligvis milde og forbigående.

 

Vanlig (>1/100): Hjerte/kar: Bradykardi, posturale forstyrrelser (meget sjelden med synkope), kalde hender og føtter, palpitasjoner. Sentralnervesystemet: Tretthet, svimmelhet, hodepine. Gastrointestinale: Kvalme, magesmerter, diaré, forstoppelse. Luftveier: Dyspné ved anstrengelse.

 

Mindre vanlig (1/100-1/1000): Hjerte/kar: Forbigående forverring av hjertesviktsymptomer, AV blokk I, ødem, prekordial smerte. Sentralnervesystemet: Parestesier, muskelkramper. Gastrointestinale: Brekninger. Metabolisme: Vektøkning. Psykiske. Depresjon, nedsatt konsentrasjon, søvnforstyrrelser, mareritt. Luftveier: Bronkospasme. Hud: Utslett, økt svetting.

 

Sjelden (<1/1000): Hjerte/kar: Ledningsforstyrrelser, arytmier. Gangren hos pasienter med kjent alvorlig perifer sirkulatorisk forstyrrelse. Gastrointestinale: Munntørrhet. Blod: Trombocytopeni. Lever: Avvik i leverfunksjonstester.Svært sjelden: Hepatitt. Psykiske: Nervøsitet, impotens, seksuell dysfunksjon. Hukommelsessvikt, forvirring, hallusinasjoner. Luftveier. Rhinitt. Sanseorgan: Synsforstyrrelser, tørre og/eller irriterte øyne, konjunktivitt, øresus, smaksforstyrrelser. Hud: Hårtap. Fotosensitivitetsreaksjoner, forverret psoriasis. Muskel/skjelett: Artralgi.

 

Dette er noe av jeg sliter med daglig...

 

*oppgitt over norske helsevesen*

 

Legetimen får jeg ikke før 2.januar.. :(

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg ganske sur og oppgitt. Naboen ignorerer meg på MSN, og jeg blir litt småkvalm av det. Jeg veit det er en sjanse for at hun ubevist er en manipulativ person, og det jeg ser nå minner om stinker akkurat det. Jeg er bare en person hun trenger/vil ha når hun trenger noe, men ikke ellers. I klartekst betyr det at hun vil snakke minst mulig med meg. Dog for å opprettholde noe som minner om et venneforhold så ignorerer hun ikke meg face-to-face.

 

MEN nå skal Ernie lage andre boller. Ernie skal ignorere naboen på samme måte han, også skal han ikke hjelpe til neste gang hun spør om noe. Da tenker jeg at jeg får med en steinsur bitch å gjøre da :evil: Slike personer har bare en anelse tendens til å bli møkksur når noen som hele tiden har sagt ja til å hjelpe, sånn helt plutselig sier nei.

 

Edit: Selvsagt er det mulig det bare er tilfeldig, men det er nå en gang slik at det er jeg som har starta alle samtalene med henne over msn bortsett fra en 4-5 ganger ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
jeg syntes du legger for mye i det jeg ernie...

5327764[/snapback]

 

Igrunn ikke.. Det er en prosess som faktisk funker veldig bra. Snakker av god erfaring der..

 

Det kan ta litt tid før folk i det hele tatt legger merke til det, men tro eg.. når hun først innser det så vil hun fort begynne å tenke og vil kansje strekke det så langt at hun vil prøve å ordne opp igjenn :)

 

Syns det er en god ide jeg.. vil også mest sannsynlig funke

 

Edit: Vil ikke si jeg har gjort det mange ganger over msn altså :p

Skjer som oftest i real life :p

Endret av HiTeCk
Lenke til kommentar
jeg syntes du legger for mye i det jeg ernie...

5327764[/snapback]

 

Igrunn ikke.. Det er en prosess som faktisk funker veldig bra. Snakker av god erfaring der..

 

Det kan ta litt tid før folk i det hele tatt legger merke til det, men tro eg.. når hun først innser det så vil hun fort begynne å tenke og vil kansje strekke det så langt at hun vil prøve å ordne opp igjenn :)

 

Syns det er en god ide jeg.. vil også mest sannsynlig funke

5327856[/snapback]

Takk :) Er det jeg også har tro på.

Lenke til kommentar

er bare min mening egentlig. når man funderer mye på en ting så utvikler kanskje tanken seg til noe litt verre enn den egentlig er. Det er bra å være litt uoppnåelig for damene:) men å ignorere noen på msn er helt annerledes enn i "ekte-liv". tenk litt på åssen du skal gå frem!

 

god jul! :love:

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar

Har akkurat samme "problem" selv. At en jente-venn kun er venn med meg når det passer for henne. Venner på hennes premisser.. Suger, så nå har jeg satt hardt mot hardt. I helgen sa jeg at jeg ikke orka å møte henne på telefonen. Da fikk jeg bare "takk!" tilbake på melding. Lei av å bli pusha rundt uten å ha noe å si, har faktisk ett liv her.

God jul forumvenner :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...