Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joa, selv så bryter jeg ikke inn i samtaler. Selv så gidder jeg ikke bry meg on "hun" fordi du TAPER på det, samtlige i klassen untatt 2-3 stykker kanskje misliker "hun" sterkt pga det bables om livshistorier hele tia osv som ikke harn oe mening og hvor vanskelig det var å finne "den boka"...

5306445[/snapback]

Mulig det bare er meg, men jeg tror ikke hun taper på det. Hun har muligheten til å komme med noe vettugt i en samtale nettopp fordi hun faktisk tør å bryte inn. Det er iallfall mer enn hva jeg klarer.
Lenke til kommentar

joa, men for MIN del så blir jeg bare irritert hver gang jeg ser henne fordi ALT skal handle om HENNE... Og hun gjør seg ikke direkte til-å-snakke-med (i mangel av ord) ved at hun går med en gang vi får gå fra skolen og løper til t banen for å stå alene eller komme bort til oss når vi kommer 5 minutter etter å si "JEG liker ikke/JEG klarer ikke/JEG får ikke til" diverse greier.

Lenke til kommentar
joa, men for MIN del så blir jeg bare irritert hver gang jeg ser henne fordi ALT skal handle om HENNE... Og hun gjør seg ikke direkte til-å-snakke-med (i mangel av ord) ved at hun går med en gang vi får gå fra skolen og løper til t banen for å stå alene eller komme bort til oss når vi kommer 5 minutter etter å si "JEG liker ikke/JEG klarer ikke/JEG får ikke til" diverse greier.

5306507[/snapback]

Hehe ... Ja, skjønner jo forsåvidt hvor du vil hen. Det er jo irriterende, men hun har iallfall potensiall så det rekker :)
Lenke til kommentar

Jeg er møkkalei av og leve livet mitt..

 

Det innebærer og være en skoleflink gutt, ellers blir mamma og pappa sinte. Jeg er ikke flink på skolen, dessverre.

 

Jeg skal ikke røre alkohol, noe jeg har gjort og fikk ei skyllebøtte uten sidenstykke hjemme.

 

Eksen min, hun som lagte 3 fine måneder til meg, jenta som jeg elsker, har dessverre funnet på mye rart.

 

Skulle ønske det var oss to, noe som kanskje ikke kan skje, pga. ting som skjedde tidligere..

 

For noe dritt!

Lenke til kommentar
Jeg er møkkalei av og leve livet mitt..

 

Det innebærer og være en skoleflink gutt, ellers blir mamma og pappa sinte. Jeg er ikke flink på skolen, dessverre.

 

5309558[/snapback]

 

Vel, gjør ditt beste istedenfor å ha urimelige krav til deg selv. Du trenger ikke å ha 6ere i alle fag.f Dessuten går du vel på u skolen hvis du er født i 90 og jeg ikke husker feil. De karakterene der er bare verdt siste året, når du skal søke på vioderegående. Jeg har alldri hatt bruk for de utenom det. Det samme gjelder karakterene mine fra vgs, jeg har aikke hatt bruk for de unntatt når det har gjaldt søknad til høyere utdanning. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Life sucks.

Ingen ting blir bedre nå rundt juletider.. Søss er kommet hjem, og alt er bare dritt! Masse mas fra de nede osv.. Damn..

Livet mitt har vært perfekt en gang.. Lurer på om det skjer igjen.. Det er iallefall helt jævlig nå!

5310135[/snapback]

 

Ja, disse forbannede nedturene :( Håper virkelig på en opptur snart. Det må jo gå oppover en dag når det ikke kan gå stort mer ned!?

 

OT:

Hvorfor står det at du har 0 innlegg?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Hva er det med kjerringer egentlig? Er de kun ute etter å ødelegge alt som finnes av følelser og slikt eller?

Fått god kontakt med ei på jobben, er ofte med hverandre og har det kult.

Jeg har innrømmet at jeg liker henne veldig godt, og ho liker også meg.

På firmafester og andre fester har vi det konge og flørter ganske bra.

 

Ho har type.

 

 

Og, i følge henne kommer ho ikke til å gjøre det slutt med han, men ho vil fortsatt være med meg og ha meg på besøk når typen er ute i nordsjøen å jobber (eller hvor faen han jobber, hvem bryr seg uansett :roll: )

 

 

Hva skjer egentlig?

Er jeg dum som har gått glipp av noe, er ho fucked som spiller på følelsene til andre, eller er ho også rett og slett dum som ikke har anelse i hele verden hvordan man behandler med mennesker. Syns jo fakta nesten synd på typen.

Hadde det ikke vært for at han er helt flause også, for han vet alt, men finnes ikke sjalu.

 

Planen er nå, at jeg skal til henne til onsdag, og lage mat etc, se film og slikt, for typen drar til tirsdag.

 

Jeg har mest lyst til å avlyse og si at jeg ikke vil være med henne lenger pga at jeg rett og slett er forvirra over hva som skjer.

 

Så, hva er det egentlig med jenter?

Lenke til kommentar
Hva er det med kjerringer egentlig? Er de kun ute etter å ødelegge alt som finnes av følelser og slikt eller?

Fått god kontakt med ei på jobben, er ofte med hverandre og har det kult.

Jeg har innrømmet at jeg liker henne veldig godt, og ho liker også meg.

På firmafester og andre fester har vi det konge og flørter ganske bra.

 

Ho har type.

 

 

Og, i følge henne kommer ho ikke til å gjøre det slutt med han, men ho vil fortsatt være med meg og ha meg på besøk når typen er ute i nordsjøen å jobber (eller hvor faen han jobber, hvem bryr seg uansett :roll: )

 

 

Hva skjer egentlig?

Er jeg dum som har gått glipp av noe, er ho fucked som spiller på følelsene til andre, eller er ho også rett og slett dum som ikke har anelse i hele verden hvordan man behandler med mennesker. Syns jo fakta nesten synd på typen.

Hadde det ikke vært for at han er helt flause også, for han vet alt, men finnes ikke sjalu.

 

Planen er nå, at jeg skal til henne til onsdag, og lage mat etc, se film og slikt, for typen drar til tirsdag.

 

Jeg har mest lyst til å avlyse og si at jeg ikke vil være med henne lenger pga at jeg rett og slett er forvirra over hva som skjer.

 

Så, hva er det egentlig med jenter?

5310469[/snapback]

Er nesten i samme møkka selv. Utrolig merkelig at jeg leser noe som er så likt på mange måter. Dama (som er eksen min) har type, men han er nesten ikke sjalu virker det som.

 

Tror jeg driter i alt før følelsene blir for sterke. Jeg er ikke flink med kjærlighetssorg.

Lenke til kommentar

Jeg mista dama mi etter over 4 år sammen nå for 2 uker siden.. :(

 

I den siste tiden har vi kranglet mye og slikt men jeg elsker henne ikke mindre av den grunnen.

Vi har ennå litt små kontakt men det er ikke mye. virker litt som at hu skriver en melding å sånt til meg nu å da bare fordi hu føler at hu må d, da vi har bestemt oss for å fortsette å være gode venner ennå. vi har jo tross alt vært bestevenner i 4 år og har delt absolutt alt med hverandre så det hadde blitt rart å plutselig slutte nå.

Heldigvis har jeg blitt kjent med noen folk som virkelig har tatt seg av meg slik at jeg har fått tankene på andre ting.

Problemet er bare at i og med at vi har vært sammen i 4 år så vil alt jeg tenker på minne meg om hu.:( Uansett hva jeg tenker på så har vi opplevd noe av det samme sammen. Det er litt slitsomt. har liksom ikke no særlig minner fra før den tiden som har noe betydning mere så det er skikkelig vanskelig å måtte gå og tenke slik.

Prøver nå og lage meg nye gode minner som kan ta over for de gamle, men det er ikke lett da jeg er i helt herpa humør for tiden... :cry:

 

Har hele tiden et bittelite håp om at ting skal gå bra igjen når hu kommer tilbake etter juleferien, men foreløpig ser det dårlig ut. Det eneste positive jeg kan si om saken er at hu har gitt meg veldig mye motivasjon til og begynne å trene.:) kjenner bare sinnet holder på å koke over når jeg trener å da presser jeg meg bare enda mer.:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...