Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm er med damen min 2-3 ganger i uka, når det passer med alt liksom.

Vil ikke stresse hverken hun eller meg :shrug:

Men når jeg først er med hun så :w00t::dribble:

Resten av uken savner jeg hun og ja :cry:

Skulle gjerne hvert hver dag hele uken med hun jeg, iallefall 4-5 dager uka. Bare sånn sett hun liksom, betyr mye for meg den jenta :love:

Men kjærlighet, er tungt og vanskelig til tider men så utrolig vakkert når man er sammen med en man virkelig er glad i, en man føler seg trygg med, en man kan sovne ved siden av. :love:

Lenke til kommentar
Hmmm er med damen min 2-3 ganger i uka, når det passer med alt liksom.

Vil ikke stresse hverken hun eller meg :shrug:

Men når jeg først er med hun så  :w00t::dribble:

Resten av uken savner jeg hun og ja :cry:

Skulle gjerne hvert hver dag hele uken med hun jeg, iallefall 4-5 dager uka. Bare sånn sett hun liksom, betyr mye for meg den jenta :love:

Men kjærlighet, er tungt og vanskelig til tider men så utrolig vakkert når man er sammen med en man virkelig er glad i, en man føler seg trygg med, en man kan sovne ved siden av.  :love:

5293516[/snapback]

Bra å høre :thumbup:

Gleder meg til den natten jeg og hun skal sove i samme seng... :love: Hun er verdens deiligeste og jeg er verdens heldigeste :love: Gruer meg til i morgen. Hun skal på sykehuset... :cry: Sånn hjerte-sjekk greie...

Lenke til kommentar

Tror kjæresten min egentlig er dritt lei av meg og unngår meg til jeg slår opp. Jævlig feig løsning, men det e jo ikke akkurat som eg ikke har sett det før...

 

Uansett ka det e så e det en helt sykt tankeløs og hensynsløs måte å behandle noen på. . :hrm:

 

Søren om eg gidder å være den kjipe som slår opp rett før jul!

Lenke til kommentar
Tror kjæresten min egentlig er dritt lei av meg og unngår meg til jeg slår opp. Jævlig feig løsning, men det e jo ikke akkurat som eg ikke har sett det før...

 

Uansett ka det e så e det en helt sykt tankeløs og hensynsløs måte å behandle noen på. . :hrm:

 

Søren om eg gidder å være den kjipe som slår opp rett før jul!

5293863[/snapback]

mhm. Vent en stund. Gjør andre ting. Nyt julen. La vær å tenke på hun. Kommer hun tilbake, ja så tenk. Er du så glad i henne at du gir henne enn ny sjangse?

Lenke til kommentar

Hei,

tenkte jeg kunne få litt utløp her jeg også, er godt å få snakket litt anonymt av og til. Nå har jeg gått delvis arbeidsledig siden jeg avsluttet studiene for 3 år siden, ikke hatt kjæreste siden 12. juni 2002, vært syk siden 2003 og ødelagt livet enda mer i et MMORPG siden da.

Medikamentene jeg har brukt og bruker har kjørt meg helt tom, gidder ingenting, har ingen framtidsplaner eller drømmer. Ikke realistiske drømmer, i alle fall.

Orker snart ikke mer, bare det at jeg sitter her og sutrer på et forum får meg til å ville spy av meg selv. Det jeg savner mest er kjærlighet slik jeg hadde for 3 år siden. Forholdet varte bare et år, men det er den lykkeligste tiden i mitt liv. Eneste forholdet jeg har hatt. Etter det har nesten alt bare vært grått og trist. Jeg var så glad at jeg hadde funnet henne, men så gikk det altså ikke slik man kunne håpe på.

De 20 dagene jeg ikke jobber i måneden, sover jeg til langt på dag. Har lenge tenkt å aktivisere meg litt med turgåing om morgen, kanskje gå på kafé og lese avisen, møte nye folk. Men så blir det til at jeg ikke gidder. Jeg vet innerst inne at jeg ikke ville møtt noen nye folk heller, de fleste feiltolker likegyldigheten og sjenansen for arroganse. Så hva er da vitsen?

Det verste er nesten å se skuffelsen i foreldrene mine sine øyne.

Jeg hater meg selv så inderlig, håper 2006 blir et bra år.

Lenke til kommentar

Vel hvis du vil forandre deg i 2006 så kan det være lurt å legge litt planer. Lage seg noen mål i livet slik at man har noe å jobbe opp mot. Målene trenger ikke være store, og framfor alt ikke urealistisk. Et mål kan være å spille mindre rollespill hvis du synes at du spiller det for lenge.

 

Et annet mål kan jo være å få en fulltidsjobb hvis du klarer å makte det. Husk at dette er bare forslag.

 

Når det gjelder kjæreste så ville jeg ikke gått for første og beste som man sier, det vil si bare få kjæreste for å ha kjæreste. Finn deg ei du liker, mange fisk i vannet som man sier.

 

Vel, livet kan oppfattes kjipt noen ganger, da gjelder det å komme seg opp på beina igjen.

 

Når det gjelder foreldrene dine så kan du jo snakke med dem, det er ikke sikkert at de er skuffet over deg. Få de til å hjelpe deg, og det gjør de nok også :)

Lenke til kommentar

Min tur til å lette hjertet litt igjen. Jeg hater jobben min.. Mange ville syntes det var verdens herligster/beste, men jeg hater den. Jeg er tekniker/systemkonsulent/dataguru i en bedrift med hovedansvar for hele sulamitten, knall ikke sant? Problemet er at jeg klarer fanken ikke konsetrere meg om jobb når jeg sitter foran en datamaskin, jeg tror jeg har telefonskrekk(som i å ta opp telefonen og ringe til noen) og jeg har fryktelig dårlig korttidshukommelse som gjør at jeg glemmer stadig ting (f.eks om folk ber meg gjøre noe). Det viser seg at humøret mitt farger hvordan jeg svarer folk i telefonen, og jeg har da dårlig humør fordi jeg hater å sitte foran en datamaskin å jobbe som jeg igjen må gjøre for å utføre jobben min, ond sirkel ja. Problemet er at jeg aldri bevisst svarer noen frekt/spydig og er sjelden klar over dette selv før man får høre det 1,5mnd etterpå av en eller anna sjef. Trudde også jeg hadde ei jente på gli, men det har nok gått over for hennes del, you can't win 'em all, så nå har jeg druknet meg i WoW igjen.

Tja..det var vel mine sorger egentlig, heldigvis har jeg noen fridager i jula, men julestemning har jeg ikke hatt på 8år så det blir som helt vanlige dager for meg. Håper litt ekstra fritid gjør meg mer motivert til jobben.

Lenke til kommentar
Min tur til å lette hjertet litt igjen. Jeg hater jobben min.. Mange ville syntes det var verdens herligster/beste, men jeg hater den. Jeg er tekniker/systemkonsulent/dataguru i en bedrift med hovedansvar for hele sulamitten, knall ikke sant? Problemet er at jeg klarer fanken ikke konsetrere meg om jobb når jeg sitter foran en datamaskin, jeg tror jeg har telefonskrekk(som i å ta opp telefonen og ringe til noen) og jeg har fryktelig dårlig korttidshukommelse som gjør at jeg glemmer stadig ting (f.eks om folk ber meg gjøre noe). Det viser seg at humøret mitt farger  hvordan jeg svarer folk i telefonen, og jeg har da dårlig humør fordi jeg hater å sitte foran en datamaskin å jobbe som jeg igjen må gjøre for å utføre jobben min, ond sirkel ja. Problemet er at jeg aldri bevisst svarer noen frekt/spydig og er sjelden klar over dette selv før man får høre det 1,5mnd etterpå av en eller anna sjef. Trudde også jeg hadde ei jente på gli, men det har nok gått over for hennes del, you can't win 'em all, så nå har jeg druknet meg i WoW igjen.

Tja..det var vel mine sorger egentlig, heldigvis har jeg noen fridager i jula, men julestemning har jeg ikke hatt på 8år så det blir som helt vanlige dager for meg. Håper litt ekstra fritid gjør meg mer motivert til jobben.

5296756[/snapback]

Har du en annen utdanning? Evt. skifte jobb plass. Men husk at disse forslagene er drastiske!

 

kom på jobb en dag og tenkt. I dag skal jeg være hyggelig med alle jeg møter. Gi på et smil. Si hei til alle du møter. Når noen ringer til deg kan du f.eks. si: "Hei, Dette er IT konsulenten på huset/<bedriftens navn>. Hva kan jeg hjelpe dem med?" Gjør dette mens du smiler. ;)

 

Når de gir deg problemet, sett deg inn i det. Løs det så godt du kan. Gjør et kappløp mot tiden. :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Fant ut at muttern skal jobbe på julaften, så det ser ut som om jeg skal feire julen alene i år. Blir artig...... :(

5299157[/snapback]

Stakkars...ingen burde være aleine i julen! :ermm:

 

Er det ingen venner du kan stikke innom? Andre familiemedlemmer? Uansett bør du gjøre det fint og koslig på julaften. Kjipt å være aleine, tro meg jeg vet det, men du kan ha det fint likevel. Sette på litt musikk og lage god mat. :)

Lenke til kommentar
Fant ut at muttern skal jobbe på julaften, så det ser ut som om jeg skal feire julen alene i år. Blir artig...... :(

5299157[/snapback]

Stikk til venner/famile da :)

Eller sitt hjemme, finn deg et juletræ. Hent frem presangene. Se på tv mens du drikker kakao med krem. Sitt i morgenkåpe med ullsokker på :love: Kos deg slik du koser deg mest ;)

Lenke til kommentar

Har familie, men jeg trives ikke så godt sammen med de. Blir bare for mye briefing med at de er så rike, også spørsmål om jobb osv. Ikke det jeg trenger nå som jeg er arbeidsledig.

 

Men, jeg har vurdert å spørre gamlehjemmet her nede eller Røde Kors om de trenger hjelp. Kan jo like godt hjelpe andre. Blir for stusselig med WoW på julaften. ;)

Lenke til kommentar
Har familie, men jeg trives ikke så godt sammen med de. Blir bare for mye briefing med at de er så rike, også spørsmål om jobb osv. Ikke det jeg trenger nå som jeg er arbeidsledig.

 

Men, jeg har vurdert å spørre gamlehjemmet her nede eller Røde Kors om de trenger hjelp. Kan jo like godt hjelpe andre. Blir for stusselig med WoW på julaften. ;)

5299252[/snapback]

God idè! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeez..

 

Har fått skikkelig verbal omgang av eksen min og ei jente jeg var på flørtern med for en tid siden.

 

Så.

 

For å komme til eksen, vi var glade i hverandre, men passet ikke sammen. Vi kranglet mye og så hverandre sjeldent. Vi slo opp, og jeg var desverre litt drittsekk. Noen dager senere beklaget jeg for dette, og hun tok det som at jeg ville ha henne tilbake, og ble dritsur når jeg sa at jeg ikke ville ha noe forhold. Jeg hadde visst brukt henne.

 

Også var det hun andre, som liker meg. Vi var på flørtern en liten stund, og hun skulle besøke meg. Når vi satt her sa jeg at jeg ikke ville ha noe forhold med henne, fordi jeg ikke hadde riktige følelser, jeg var bare betatt. Hun ville ha sex med meg, og ba meg om å ha det med henne, selv etter at jeg hadde sagt dette. Nå er hun såra, og det er min skyld, fordi jeg har brukt henne på det groveste.

 

Logikken her har noen hull.

 

Hvorfor er det alltid min skyld?

 

 

Noen jenter er ganske grunne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...